Hallo, ik heb gister kurkuma gekocht en hier ook al een andere topic over gehad. Maar nu zou ik graag willen weten waar je die kurkuma overal in en op kan doen?
Heb nu rijst gemaakt. 1 glas rijst- 2glazen water- en een schep kurkuma.
Mijn moeder vroeg me af waar je het ook nog meer kan op strooien.
op internet krijg je alleen maar soepen en gerechten uitgebreid. Zal nog wel n xtje goed zoeken maar heb daar nu geen tijd voor want me eten word koud
Hopelijk gebruiken mensen dit product en kunnen me wat tips geven om over het eten te gooien.
bijsluiter wat ik zelf van weet:
Kurkuma is een geneesmiddel voor allerlei ziektes en zo.(alzheimer, kanker.
Is ook goed voor de spieren, lever, hart, botten, en eigenlijk voor je hele lichaam. ut maakt oude cellen weer n nieuwe cellen. Niet dat mensen gaan denken dat dit niet bij sporten hoort want dat hoort het juist wel
Heb nu rijst gemaakt. 1 glas rijst- 2glazen water- en een schep kurkuma.
Mijn moeder vroeg me af waar je het ook nog meer kan op strooien.
op internet krijg je alleen maar soepen en gerechten uitgebreid. Zal nog wel n xtje goed zoeken maar heb daar nu geen tijd voor want me eten word koud
Hopelijk gebruiken mensen dit product en kunnen me wat tips geven om over het eten te gooien.
bijsluiter wat ik zelf van weet:
Kurkuma is een geneesmiddel voor allerlei ziektes en zo.(alzheimer, kanker.
Is ook goed voor de spieren, lever, hart, botten, en eigenlijk voor je hele lichaam. ut maakt oude cellen weer n nieuwe cellen. Niet dat mensen gaan denken dat dit niet bij sporten hoort want dat hoort het juist wel
Comment