kurkuma door je eten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kurkuma door je eten.

Hallo, ik heb gister kurkuma gekocht en hier ook al een andere topic over gehad. Maar nu zou ik graag willen weten waar je die kurkuma overal in en op kan doen?

Heb nu rijst gemaakt. 1 glas rijst- 2glazen water- en een schep kurkuma.
    Mijn moeder vroeg me af waar je het ook nog meer kan op strooien.
    op internet krijg je alleen maar soepen en gerechten uitgebreid. Zal nog wel n xtje goed zoeken maar heb daar nu geen tijd voor want me eten word koud

Hopelijk gebruiken mensen dit product en kunnen me wat tips geven om over het eten te gooien.

bijsluiter wat ik zelf van weet:
    Kurkuma is een geneesmiddel voor allerlei ziektes en zo.(alzheimer, kanker.
    Is ook goed voor de spieren, lever, hart, botten, en eigenlijk voor je hele lichaam. ut maakt oude cellen weer n nieuwe cellen. Niet dat mensen gaan denken dat dit niet bij sporten hoort want dat hoort het juist wel

als je het over je rijst gooit is prima toch.
    of wou je nu opeens een kilo per dag over je eten gooien omdat er positieve effecten voor je gezond van bekend zijn
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

waar kan je dat kopen kurkuma? kan je dat ook in belgië kopen?

Comment

Originally posted by stoops View Post
        waar kan je dat kopen kurkuma? kan je dat ook in belgië kopen?
        denk nou niet dat dit soort kruiden geneesmiddelen zijn
        zo zijn er nog 1000enden dingen die je zou kunnen eten met de zelfde reden.

maar je kunt het gewoon in de supermarkt kopen.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

het wordt steeds erger hier...
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Let me google that for you

Comment

kurkuma is toch gewoon een hoofdbestanddeel in iedere kerriemix? Dus in de pindasaus, op je kipsate, door de roti, kurkumatonijn met sesam en wakame etc.
              Kan me trouwens moeilijk voorstellen dat je veel profijt hebt van hoge dosis kurkuma

Comment

kurkuma(koop je bij de AH voor €1,40

tja geloof maar wat jullie willen, Maar het is echt gewoon zo.
                Lees er zelf maar over. Heb hier nog een topic erover: misschien interesseert het je dan wel. Niet dat het mij boeit wat jou interesseert We hoeven niet altijd alles af te kraken als het een kruid is
                lees het engelse tekstje maar, heb het zelf meer over opgezocht op google. En de verwachtingen waren hoger dan ik zelf had verwacht.
                http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...-curcumin.html

Je hoeft er maar 1schepje bij in te doen.
                Heb nog een recept voor je voor in de rijst. easy!
                http://www.kookse.tv/recept/gele-rijst-.php
                heb het gisteren gemaakt en het is heerlijk en gezond
                Het kruid is voor alles bestendig, en over paar dagen heb ik het ook in capsules binnen. Ik geloof er echt in, ben zelf flink ziek in me lijf. Kan wel wat weerstand gebruiken
                Last edited by Unox88; 07-08-2011, 16:47.

Comment

Originally posted by Unox88 View Post
                  tja geloof maar wat jullie willen, Maar het is echt gewoon zo.
                  Lees er zelf maar over. Heb hier nog een topic erover: misschien interesseert het je dan wel. Niet dat het mij boeit wat jou interesseert We hoeven niet altijd alles af te kraken als het een kruid is
                  lees het engelse tekstje maar, heb het zelf meer over opgezocht op google. En de verwachtingen waren hoger dan ik zelf had verwacht.
                  http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...-curcumin.html

Je hoeft er maar 1schepje bij in te doen.
                  Heb nog een recept voor je voor in de rijst. easy!
                  Gele rijst Recept - Kookse.tv videorecepten
                  heb het gisteren gemaakt en het is heerlijk en gezond
                  Het kruid is voor alles bestendig, en over paar dagen heb ik het ook in capsules binnen. Ik geloof er echt in, ben zelf flink ziek in me lijf. Kan wel wat weerstand gebruiken

en dat jij van een kruidje wonderen verwacht vindt ik nou debiel.

Comment

ik kumba vandaag in me eten wel lekker same met wat peper.

Comment

kijk dat bedoel ik nou, tis gewoon lekker.
                      vindt ik nou debiel.
                      wat jij debiel vind hoeft een ander niet debiel te vinden
                      zeg maar wat je wilt, ik geloof er al in. Lees ut zelf en het is wetenschappelijk al jaren onderzocht.
                      ik ben der klaar mee, mij zie je hier niet meer terug in dit topic

Comment

Wat een hoop fabeltjes over kurkuma zeg. Veel kruiden zijn gezond zoals basillcum, oregano, tijm, rozemarijn etc etc. Maar om nou zulke resultaten te claimen vind ik wat ver gaan. Het zijn gewoon goede caloriearme smaakmakers met een klein extra voordeel voor je algehele gezondheid. En dat is altijd goed natuurlijk.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X