Op en aanmerkingen voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op en aanmerkingen voedingsschema

Dag mensen, heb me vandaag aangemeld. Heb al een hoop sticky's gelezen.
    Zou het toch fijn vinden als er wat opmerkingen/kritiek zou worden gegeven op mijn voedingsschema.

Dit is mijn ontbijt

3 gekookte eieren
    100 gram brinta met 2 geperste sinaasappels er door
    3 volkoren boterhammen met vleeswaren.

Dat zijn 1032 Kcal
    43.7 gram eiwit
    141.8 gram koolhydraten
    23 gram vet

Ik wil graag beginnen om eerst mijn ontbijt op orde te brengen en stap voor stap mijn schema tot het eind van de dag maken.

Ik ben 1.90 en weeg 98 mijn doel is om af te vallen.

Wat sport betreft.

1 keer per week zwemmen. Gewoon met mijn vriendin ongeveer 50 baantjes.
    4 keer per week cardio. Variërend van half uur tot 5 kwartier op de crosstrainer. Hartslag 150 tot 165 als dat apparaat klopt.
    Verder doe ik lichte krachttraining 2 van de 4 keer dat ik cardio doe.
    Ook heb ik 1 keer in de week een zaalvoetbalwedstrijd.

Ik ben een leek wat voedsel betreft, heb al diverse sticky´s wat eten betreft gelezen. Dit is wat ik denk wat goed is, uiteraard hoor ik het graag als het beter kan.

Sorry, ik heb het in het verkeerde gedeelte geplaatst. Deze mag verwijder worden.
    Excuus

Comment

Originally posted by Koppejan View Post

Dit is mijn ontbijt

3 gekookte eieren
      100 gram brinta met 2 geperste sinaasappels er door
      3 volkoren boterhammen met vleeswaren.

Dat zijn 1032 Kcal
      43.7 gram eiwit
      141.8 gram koolhydraten
      23 gram vet

Ik wil graag beginnen om eerst mijn ontbijt op orde te brengen en stap voor stap mijn schema tot het eind van de dag maken.

Je gebruikt goede producten, maar om te zeggen of dit een goed ontbijt is zou je de rest van je schema ook moeten kunnen beoordelen. Hoe veel calorieën neem je bijvoorbeeld per dag tot je? Als dit 2500 zijn is dit ontbijt wellicht te zwaar en zou je de boterhammen beter naar een tussendoormoment kunnen doen. Probeer je te richten op 6 maaltijden per dag.

Wat sport betreft.

1 keer per week zwemmen. Gewoon met mijn vriendin ongeveer 50 baantjes.
      4 keer per week cardio. Variërend van half uur tot 5 kwartier op de crosstrainer. Hartslag 150 tot 165 als dat apparaat klopt.
      Verder doe ik lichte krachttraining 2 van de 4 keer dat ik cardio doe.
      Ook heb ik 1 keer in de week een zaalvoetbalwedstrijd.

Ik ben een leek wat voedsel betreft, heb al diverse sticky´s wat eten betreft gelezen. Dit is wat ik denk wat goed is, uiteraard hoor ik het graag als het beter kan.
      Dat zwemmen en het zaalvoetbal is prima. Qua cardio en KT denk ik dat je het beter kunt omdraaien: 3 keer in de week een stevige KT met daar na nog 10-20 minuten intervaltraining. Hoe meer spiermassa je wint, des te makkelijker het wordt om af te vallen. Spiermassa verbrandt namelijk ook in rust veel calorieën.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X