Knoflooksaus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Knoflooksaus

Ik moet dit toch maar eens delen.
    Als je dit eet voelt het als fout zo lekker. Maar dat is het niet. Sterker nog..

Knoflooksaus.
    1. Haal een potje 'Tzatziki dip kruiden' bij Oil&vinegar.
    2. Haal een bak magere kwark.
    3. Kruiden in een beetje gekookt water wellen en aan kwark toevoegen
    naar smaak.
    4. Denk hardop; Wow man, dit is de beste knoflooksaus die ik ooit geproefd heb. Ik wil nooit meer andere knoflooksaus. Ik ga dit elke dag eten.

Kip shoarma.
    1. Pitabroodje, in de oven.
    2. Kip, in de oven. Geen olie, boter of iets. Alleen kip.
    3. Sla, tomaat, ui en kip in stukjes snijden. Pitabroodje opensnijden.
    4. Sla, tomaat, ui en kip in het broodje stoppen.
    5. Beetje sambal erbij, omdat het kan.

Je homemade knoflooksaus erop (en je hoeft niet flauw doen, 't is magere kwark..) en eten maar.

Reken zelf uit wat je binnen krijgt...

haha klinkt goed! Ik ga m proberen
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Haal toch gewoon een pot knoflook saus in de winkel, net zo makkelijk.

Comment

Das toch veel vetter en slechter. Volgens mij is dit een lightversie
        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Klinkt onwijs lekker
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Dan geef ik jou als tip, neem dan een turks broodje daar kan je tenminste wat in kwijt.<goed vers>

Zo pita broodje moet je er eerst 5 van op eten.

Comment

heb net de voedingswaarden van Sambal opgezocht (ik dacht namelijk dat ie te vet zou zijn) maar dat valt reuze mee Goed om weten dit ...
              verder klinkt jouw maaltijd hemels
              was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Ik maak vaak tzazikisaus.
                Maar dan met kwark, vers geperste knoflook, verse peterselie ,geraspte komkommer en een scheut olijfolie. idd lekker met zelfgemaakte kip shoarma. In de cut is het ook lekker om zo'n bak leeg te dippen met van die rauwe mini wortels.
                Vult ook goed moet ik zeggen!
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Variant op "1. haal kruiden bij..."
                  Wat zit er in? Knoflook, ui, zout, bieslook, peper en peterselie. Gedroogd... dat is zonde van de smaak... gewoon verse kruiden halen. Ik doe er zelf altijd nog wat geroosterde fijngemalen komijnpoeder bij.

Vervang 4. door "wauw man dit is nog 10x lekkerder dan die gedroogde zooi van oil & vinegar".

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                    Maar dan met kwark, vers geperste knoflook, verse peterselie ,geraspte komkommer en een scheut olijfolie. idd lekker met zelfgemaakte kip shoarma. In de cut is het ook lekker om zo'n bak leeg te dippen met van die rauwe mini wortels.
                    Sinds een tijdje maak ik deze ook vaak, ik gooi er 10-15 ml zaanse mayonaise doorheen. Super recept !

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                      Haal toch gewoon een pot knoflook saus in de winkel, net zo makkelijk.
                      Calvé - Snacksauzen

Nee man. Laat kwark eten weer een feest worden.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                        +1
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                          heb net de voedingswaarden van Sambal opgezocht (ik dacht namelijk dat ie te vet zou zijn) maar dat valt reuze mee Goed om weten dit ...
                          verder klinkt jouw maaltijd hemels
                          Sambal levert weinig calorieen, maar wel aardig wat zout. Tenzij je zelfgemaakte sambal hebt. Maar dan is ie uiteraard niet lang houdbaar.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Sambal levert weinig calorieen, maar wel aardig wat zout. Tenzij je zelfgemaakte sambal hebt. Maar dan is ie uiteraard niet lang houdbaar.
                            Ik heb altijd sambal bij mijn kip, ik marineer/Kruid het er altijd mee, dus jij zegt eigenlijk niet meer doen
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                              Ik heb altijd sambal bij mijn kip, ik marineer/Kruid het er altijd mee, dus jij zegt eigenlijk niet meer doen
                              Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat sambal uit de supermarkt veel zout bevat. Daar moet je gewoon rekening mee houden als je je zoutinname moet berekenen.
                              Er is verse sambal te koop, maar die moet je in de koelkast bewaren en die is maar een dag of 5 houdbaar. Dat komt omdat ie amper zout bevat. Zout is zoals je weet een conserveermiddel.
                              Als je liever voor wat gemak betreft de houdbare sambal gebruikt dan moet je gewoon beseffen dat ie meer zout bevat en moet je zelf minder zout aan je gerechten toevoegen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X