Net heerlijk bezig geweest in de keuken.
Ik heb 10 protëine repen gemaakt.
200 gram havermout
5 scheppen whey (banaansmaak)
handje rozijnen
50 gram gemalen kokos
3 eetlepels pindakaas.
dit doe je samen in een grote kom en je voegt hier 120 ml water aan toe.
Nu alles goed kneden tot een soort van deegbal.
Hierna verdeel je het gelijk matig in een platte plastic bak en druk het zeer stevig aan en strijk het glad met de bolle kant van een lepel.
Nu zet je dit 40 a 45 minuten in de vriezer om het steviger te laten worden.
Na 40 a 45 minuten haal je de bak eruit en je snij met een scherp mes de repen in 10 gelijke stukken.
ik bewaar ze in aluminiumfolie apart verpakt in de vriezer tot ik er 1 nodig heb..
de k.e.v. verhoudingen zijn afhankelijk van hoeveel ingredienten en hoeveelheid scheppen whey je er aan toevoeg.
Nu ik toch bezig was heb ik gelijk een overheerlijke pannenkoek gemaakt.
5 eiwitten
1 schep whey
40 gram havermout
ff schudden in je shakebeker en vervolgens bakken zoals je ook een normale pannenkoek bak..
Ik heb 10 protëine repen gemaakt.
200 gram havermout
5 scheppen whey (banaansmaak)
handje rozijnen
50 gram gemalen kokos
3 eetlepels pindakaas.
dit doe je samen in een grote kom en je voegt hier 120 ml water aan toe.
Nu alles goed kneden tot een soort van deegbal.
Hierna verdeel je het gelijk matig in een platte plastic bak en druk het zeer stevig aan en strijk het glad met de bolle kant van een lepel.
Nu zet je dit 40 a 45 minuten in de vriezer om het steviger te laten worden.
Na 40 a 45 minuten haal je de bak eruit en je snij met een scherp mes de repen in 10 gelijke stukken.
ik bewaar ze in aluminiumfolie apart verpakt in de vriezer tot ik er 1 nodig heb..
de k.e.v. verhoudingen zijn afhankelijk van hoeveel ingredienten en hoeveelheid scheppen whey je er aan toevoeg.
Nu ik toch bezig was heb ik gelijk een overheerlijke pannenkoek gemaakt.
5 eiwitten
1 schep whey
40 gram havermout
ff schudden in je shakebeker en vervolgens bakken zoals je ook een normale pannenkoek bak..
Comment