Ik heb het recept van iemand anders geleerd, en kon het hier op niet vinden dacht misschien hebben jullie er wat aan:
500 gr volkoren macaroni
5 blikjes tonijn op waterbasis
500 gr gezeefde tomaat
1 pot augurken (zoutzure partysticks)
3 paprika's
1 bos, bos-uitjes
Extra's:
1 blik mais
tomaten
komkommer
Recept:
Kook de macaroni en laat deze afkoelen. Mix onder tussen de tonijn en de gezeefde tomaat door elkaar (blender, staafmixer) dit moet de "saus" worden.
Overige ingrediënten, heel simpel hak het in stukjes! Alles even door elkaar roeren met de macaroni en saus in een grote pan en het is klaar. Zelf eet ik zoutloos maar je kan het natuurlijk hier mee op smaak brengen of een beetje peper
Je kan er ook extra mais door gooien, persoonlijk lus ik geen mais
Zelf snij ik altijd nog wat tomaten en komkommer bij, en lig dit er bij op het bord. Smullen maar!
500 gr volkoren macaroni
5 blikjes tonijn op waterbasis
500 gr gezeefde tomaat
1 pot augurken (zoutzure partysticks)
3 paprika's
1 bos, bos-uitjes
Extra's:
1 blik mais
tomaten
komkommer
Recept:
Kook de macaroni en laat deze afkoelen. Mix onder tussen de tonijn en de gezeefde tomaat door elkaar (blender, staafmixer) dit moet de "saus" worden.
Overige ingrediënten, heel simpel hak het in stukjes! Alles even door elkaar roeren met de macaroni en saus in een grote pan en het is klaar. Zelf eet ik zoutloos maar je kan het natuurlijk hier mee op smaak brengen of een beetje peper
Je kan er ook extra mais door gooien, persoonlijk lus ik geen mais
Zelf snij ik altijd nog wat tomaten en komkommer bij, en lig dit er bij op het bord. Smullen maar!
Comment