bodybuilding Ice cream

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bodybuilding Ice cream

Dit recept hebben ik en mijn vriendin zelf bedacht, en ik dacht laat ik het delen met jullie.

wat heb je nodig:
    - 125g gevroren zomerfruit (frambozen, kers, bosbessen, etc)
    - 250g biogarde kwark
    - aantal druppels zoetstof/stevia of iets vergelijkbaars.

doe het fruit plus de kwark en een aantal druppels zoetstof in een mixer (of in een bakje met mesjes waar je een staafmixer op kan aansluiten). zet hem 20-30 seconden aan.

je kan het nu vrijwel direct eten. door het bevroren fruit heeft het geheel de consistentie van ijs (eigenlijk iets zachter). Wil je het iets harder, kun je het nog een uurtje in de vriezer zetten.

"zomerfruit" haal ik in doosjes van 250g bij de ah. net als de biogarde kwark. voedingswaarden van dit recept: 160 kcal: e25, k15, v0.
    -----------------------

eet smakelijk
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Klinkt goed, maar zou volle kwark niet een goed alternatief zijn om het geheel wat romiger te krijgen? Uiteraard rekening houden met de extra vetten.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
      Klinkt goed, maar zou volle kwark niet een goed alternatief zijn om het geheel wat romiger te krijgen? Uiteraard rekening houden met de extra vetten.
      qua smaak zou dat waarschijnlijk nog een extra dimensie geven aan de smaak van deze snack. dus als je rekening houd met de extra kcal en vetten die dit levert, is dit zeker een optie.

Ik persoonlijk zou dit dan weer afhankelijk maken van wanneer ik dit wil eten en of vetten dan wel of niet passen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        qua smaak zou dat waarschijnlijk nog een extra dimensie geven aan de smaak van deze snack. dus als je rekening houd met de extra kcal en vetten die dit levert, is dit zeker een optie.

Ik persoonlijk zou dit dan weer afhankelijk maken van wanneer ik dit wil eten en of vetten dan wel of niet passen.
        Dat sowieso, maar ik ga eens kijken of het wat is met volle kwark. En eventueel combineer ik dat nog wel met een klein beetje aardbijenwhey, voor wat extra ewitten en zoetigheid. Of de volle kwark met stevia en fruit moet al lekker genoeg zijn van zichzelf.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Lijkt me lekker, ga ik zeker proberen

Bedankt Dyno
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Klinkt goed! Ik heb beide ingrediënten standaard in huis, dus nu even wachten op een mooie zomerdag.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

óf een beetje ongeklopte slagroom... mmmmm..

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Klinkt goed! Ik heb beide ingrediënten standaard in huis, dus nu even wachten op een mooie zomerdag.
                Die zomerdagen zijn ondergedoken, laatste tijd is het gewoon K*T weer
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik maak het recept ook wel eens, bij mijn vriendin in de gym verkopen ze het ook zo. Zei heeft het dus weer daar vandaan. Wij hebben standaard zakjes ingevroren fruit is de vriezer liggen deze halen we bij de sligro (groothandel) deze hebben dozen met 25 of 30 portie verpakkingen. Als je het met wat vructensap of een siroop aanmaakt dan krijg je een slushdrankje ook lekker!
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Hmmm ja lekker deze! Let op als je verse ananas of kiwi gebruikt, dat bevat eiwitsplitsende enzymen en dan loopt je consistentie terug naar waterig. Ik weet niet of dat ook gebeurt bij de ananas uit de diepvries, iemand wel eens geprobeerd?

Comment

is heel lekker, heb het vroeger wel eens met mijn ex gedaan
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                        is heel lekker, heb het vroeger wel eens met mijn ex gedaan
                        Ik vind sex met mijn ex ook altijd lekker, maar daar ging dit topic niet over he
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Hmm Looks good. Ga het deze zomer is uittesten! Thanks

Comment

Ik doe meestal 500gr kwark 250gr roomijs doosje bevroren ah-fruit en whey.

Beware of the brainfreeze!
                            Ssssmoking

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                              Die zomerdagen zijn ondergedoken, laatste tijd is het gewoon K*T weer
                              Ik geef de moed nog niet op!!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X