Cake ( erg lekker!!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Ik denk dat je daarna gelijk een kunstgebit zult moeten aanschaffen.
    Dat denk ik ook... verder zal hij de volgende dag Bounty's schijten...
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
      Dat denk ik ook... verder zal hij de volgende dag Bounty's schijten...
      Hahahaha.

Whey met kokosnoot smaak erin gooien anders.

Ik denk wel dat je havermout moet gebruiken. Ikzelf heb eens geprobeerd pannekoeken te maken met brinta, maar dat lukte mij niet. Het wordt niet een geheel. Het blijft een pap en dikt niet genoeg in. Of je moet een of ander bindmiddel erdoor doen, maar bij havermout werkt een rauw eitje al..
      "Straight outta gym"

Comment

heb hem net gemaakt zit nu in de oven, alleen heb ik de helft van de ingrediënten genomen en zonder pindakaas :d zal straks zeggen hoe het smaakt

Comment

Originally posted by beerke N View Post
          heb hem net gemaakt zit nu in de oven, alleen heb ik de helft van de ingrediënten genomen en zonder pindakaas :d zal straks zeggen hoe het smaakt
          maak maar eerst een foto als hij klaar & opengesneden is! ben benieuwd.

Comment

Dit is mijn cake zelfste recept , alleen wat vanille suiker er bij gedraaid.

Comment

Vandaag ook gemaakt en moet zeggen, de smaak is goed.. hij is alleen iets wat aan de droge kant maar dit gaan we verhelpen om er de volgende keer extra appel bij te gooien.. Thanks voor 't recept in iedergeval!

Comment

Een cake die te droog is kun je achteraf 'repareren' door er simpelweg vocht overheen te gieten. Sinaasappelsap is erg lekker bij een chocoladecake bijvoorbeeld.

Comment

hij zit nu in de oven! zodra ik hem heb aangesneden post ik wel een foto
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Vandaag gemaakt. Vet lekker. Ik heb er wel wat extra rozijnen en appel ingemikt! Deze houden we erin!
                    Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

hier het plaatje. is wat donker maar komt door wat cacao bovenop.
                      Attached Files
                      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

heb hem op mijn "to make" list gezet

maar was er niet iets met dat je whey niet te heet mocht maken in verband met denatureren van de eiwitstructiuur?
                        Last edited by Beachboy; 11-11-2012, 23:58.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

maar was er niet iets met dat je whey niet te heet mocht maken in verband met denatureren van de eiwitstructiuur?
                          ik dacht dat ook maar ik heb het een tijd geleden gegoogled en de antwoorden zijn verschillend.
                          De één zegt inderdaad dat de primaire eiwitstructuur zou dan ten nadele veranderen.
                          De ander zegt dat het niet veel uitmaakt aangezien de structuur verandert maar de aminozuren intact blijven.

3xl ( lid van DBB) heeft dit onderzocht/beredeneerd : quote van 3xl: Standaard eiwitsupplement (dus ook caseïne) is niet geschikt om te verhitten.

Structuur van de eiwitten is al deels afgebroken waardoor bij verhitting sommige aminozuren (denk mn aan tryptofaan > 47gr C ) worden vernietigd wat een BW van 0 op levert.

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                            ik dacht dat ook maar ik heb het een tijd geleden gegoogled en de antwoorden zijn verschillend.
                            De één zegt inderdaad dat de primaire eiwitstructuur zou dan ten nadele veranderen.
                            De ander zegt dat het niet veel uitmaakt aangezien de structuur verandert maar de aminozuren intact blijven.

3xl ( lid van DBB) heeft dit onderzocht/beredeneerd : quote van 3xl: Standaard eiwitsupplement (dus ook caseïne) is niet geschikt om te verhitten.

Structuur van de eiwitten is al deels afgebroken waardoor bij verhitting sommige aminozuren (denk mn aan tryptofaan > 47gr C ) worden vernietigd wat een BW van 0 op levert.
                            Enigste onderzoek dat ik heb kunnen vinden:
                            http://igitur-archive.library.uu.nl/...110350/sam.pdf

Kan de tekst zelf niet hierin kopiëren.
                            Sorry voor de dubbele post!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

Nee is niet waar dat is een verzinsel.
                              Gedenatureerde eiwitten worden net zo enthousiast opgenomen door je lichaam.

Comment

dat ziet er lekker uit dat ga ik een x proberen
                                i'll be never strong enough

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X