Kwark lekker maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark lekker maken

Ikzelf vindt kwark zo uit het bakje niet te eten. Krijg dit echt niet weg. Nu lust ik Tzatziki (griekse knoflookyoghurt) wel en dacht ik probeer dit eens.

Neem 500gr magere kwark, 1 komkommer, 1 teentje knoflook, en eventueel wat peper.

Schep de kwark in en kommetje, rasp de komkommer grof, snijd de knofloof fijn en meng dit alles! Wellicht nog wat peper en eten maar. Stuk beter naar binnen te krijgen al zeg ik het zelf. Ook lekker als "Saus" bij verschillende gerechten.

ik doe er altijd een klein beetje honing siroop of stroop bij anders krijg ik het ook nie weg kga jou recept zeker keer proberen.
    Vet = Spier in rust stand

Comment

wtf knoflook door je kwark!!
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Mijn vriending zegt nu al dat ik uit mijn bek stink als ik kwark eet. Laat staan dat ik er ook nog eens knoflook doorheen gooi :S
        ......Flupper de flup......

Comment

Ranzige combo. Wat is er mis met wat honing door de kwark... OF als je het echt simpel doet 1 a 2 schepjes Whey. Of eet gewoon een blikje Tonijn op waterbasis.

Comment

Honing FTW

Wel snelle carbs voor het slapen, is denk niet zo geweldig (?) maarja anders doe ik een uur over dat bakkie.

Comment

Hoppa weer 1.
              keep the focus going!

Comment

Ben geen fan van kwark (biogarde) maar met wat whey of eetlepel honing is die 500 gram zo weg ! Met natuurlijk een hand noten..

Maar om een bak kwark met knoflook weg te werken....

Comment

Beetje honing (1 theeleper door de kwark p/d) met bewerkte snelle suikers voor het slapen is niet meteen het einde van de wereld. Mocht je het onbewerkt puru natuur kunnen vinden nog beter natuurlijk. Als je gewoon genoeg groente eet worden de suikers beter afgebroken en verwerkt door het lichaam en is er niks aan de hand. Honing heeft ook andere voordelen mbt je gezondheid.

Ontstekingsremmend wat wel zo handig is als je sport en helpt met blessures verminderen/voorkomen.
                  Chloresterol verlagend.
                  Goed voor de gewrichten
                  Verbeterd verterings proces wat ook wel handig is met 6-8 maaltijden per dag.
                  Goed voor je nachtrust wat indirect weer je herstel beinvloed.

Wat kaneel en honing voor je gezondheid kunnen doen
                  http://www.gezondheid.nl/nieuwsartik...artikelID=5937
                  http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...-medicijn.html

Echt ik zie geen reden om regelmatig wat honing te nemen. Of kaneel, maar ik vind kaneel ranzig.

Comment

Ik doe er altijd een paar theelepels rauwe cacaopoeder doorheen. Werkt ook prima.

Comment

Oh tnx falstyr, ja dan heeft het eig meer voordelen dan nadelen. En ja onbewerkt, ik houd het wel op euroshopper, honing is al niet zo goedkoop en me ouders betalen me voeding en gym abbo, daar ben ik al blij genoeg mee XD

Comment

En ik dacht dat salami door de yoghurt het gekste was wat ik had gehoord
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

rozijnen,tutti frutti en kaneel
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                            En ik dacht dat salami door de yoghurt het gekste was wat ik had gehoord
                            Eh wat? XD Dat lijkt me dus echt niet te banken.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                              Eh wat? XD Dat lijkt me dus echt niet te banken.
                              Een meisje dat ik ken vertelde me dat haar vader soms ardennerworst of salami door de yoghurt doet. Bij de gedachte ga ik al bijna over mn nek
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X