Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb je daar serieus last van? Zo raar is het toch niet als je iets anders eet?
Enige waarbij ik het wel kan voorstellen, is als je iets uit een shakebeker eet/drinkt, simpelweg omdat mensen denken dat het een mysterieus goedje is.
Ik heb dat serieus nog nooit gehad. Ben er juist van overtuigt dat hoe normaler je het zelf ziet, hoe normaler je omgeving het ziet
Nouja in de bus of op politie bureau toen ik moest wachten, gewoon op van die openbare plekken. Kan er gewoon slecht tegen, als mensen zo staren, krijg daar de kriebels van, can't help it.
Had em gemaakt, iets andere verhoudingen omdat t alleen voor mijn lunch was en hij was heeerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar
Bestond uit 450 gr kwark, 2 eiwitten, 50 gr havermout, 250 ml melk, 15 gr amandelen, 1 appel en kaneel.
Voedingswaarde:
Kcal 692
63 gr eiw
70 gr kh
16 gr vet
Rauwe eiwitten erin gegooid?
Lrijg je dan geen salmonella shizzle?
zit ook rauwe ei in tiramisu, advocaat, coquito, eggnog en verschillende andere gerechten. kans is enorm klein, ongeveer net zo groot als bij het eten van een lap gerookte zalm en hej, mensen eten het wel gewoon.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment