simpele recepten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• simpele recepten

hey strijders, ik heb niet egt veel ervaring met koken, en vroeg me af of jullie
    paar simpele maar lekkere pasta gerechten voor me hebben

hoor het graag

Penne koken, laten afkoelen, verse pesto erdoor en van die half-zongedroogde tomaten hakken. Kipfilet in blokjes hakken en roerbakken. Alles mixen. Prima voor mee te nemen en koud te eten.

Penne met pesto kun je ook als bijgerecht gebruiken en er variaties op maken
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je kan elke vorm van pasta 8-11 minuten in water koken. Zout in het water. En je kan er citroenschil bij raspen en een halve citroen in het water mee laten koken.

Pasta is 6-8 tomaten fijn snijden en in de pan. Een ui. Groene paprika fijn gesneden er bij. Wat zout. Tomaten blokjes uit blik er bij doen.

In de derde pan boter met vlees. zout/peper/knoflook en laten garen.

Alles in 1 pan gooien en goed mengen. Dan nog wat bassilicum er bij en goed mengen. Klaar.

Ander recept is zalm ipv vlees. Geen tomaten pasta. Maar een zalm uittreksel maken als een soort soep waarin je de spaghetti legt. Dan nog wat kruiden er bij en klaar.
      Last edited by Falstyr; 23-01-2013, 21:02.

Comment

thanks,,,wil wat verschillende dingen samen stellen, zodat ik een btje varieerd kan eten de hele week door,,,, is er ook wat anders dan pasta en rijst wat ook goed te doen is?

Comment

Er staat hier op het forum ook een sectie met allemaal recepten
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

rijst koken, kip onder de grill en groente mikken in de magnetron, allemaal bij elkaar mikken hoppa eetsmakelijk.
            ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

pasta en rijst zijn de beste koolhydraatbronnen en kom je in ontiegelijk veel gevarieerde recepten tegen. kijk regelmatig naar 24!kitchen en allerlei kook programma's om ideen op te doen.

Kan ook een gezonde pizza maken als je leert zelf alles te maken. Wat echt niet moeilijk is. Beetje meel, wat ei en mengen. dan uitrollen e.d. tot je het deeg heb. dan met tomaten zelf de saus maken.

Comment

eet elke 2 salades met tonijn of kip en volkoren makaroni.
                wat je er door doet aan salade kan je zelf bepalen.
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

salade. als er nutteloos is in een gerecht is dat het wel.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    salade. als er nutteloos is in een gerecht is dat het wel.
                    dat is de bedoeling.... voor de smaak en vulling.
                    pasta met enkel tonijn of kip is ook niet te vreten wel?

Comment

met de juiste kruiden is het prima te doen. salade is 9 van de 10x niks meer dannutteloze lege kalorien. en ook qua smaak is het niet echt bijzonder. Gewoon een paprika of tomaat of iets simpels bij een gerecht is meer dan genoeg.

Comment

met de juiste kruiden is het prima te doen. salade is 9 van de 10x niks meer dannutteloze lege kalorien. en ook qua smaak is het niet echt bijzonder. Gewoon een paprika of tomaat of iets simpels bij een gerecht is meer dan genoeg.
                        Ik vind het lekker hoor, rucola met wat eikenblad, eitje, paprika, wat kip of zalm. Heerlijk!
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ho maar een salade die ik maak bevat niet alleen sla, als er al sla in zit.
                          Het is +- 350kcal met vetten, eiwitten en koolhydraten door een combine van maïs, wortel, rozijnen, appel, komkommer, tomaat, walnoten of pijnboom pitten.
                          Dit met pasta en kip of tonijn, wat zout en kaneel.

Comment

Snij kip in stukjes, doe in een bakje/diep bord. gooi scheut ketjap overheen en theelepeltje sambal. mix door elkaar en laat zo staan. kan evt ook uitje doorheen snijden. rijst koken, dan kip bakken. alles bij elkaar en vreten maar :P

Is wel veel zout door de ketjap wat niet zo goed is natuurlijk, maar is wel lekker en hoge voedingswaarde.

Comment

ow zit er echt veel zout in ketjup? dit wist ik niet :s ik eet dit best veel..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X