Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
rainman ik zeg:
ik ben ook nog lang niet zo groot als de TS
die post hier boven was ik van plan om een nep foto van mezelf op te zoeken maar doe ik toch maar niet.
ik zeg ook de meeste zijn niet zoals de TS en al helemaal niet met wat hij eet dus hij heeft sws goede aanleg
ik weet eigenlijk niet waarom ik die post plaatste misschien heb ik wel 1 of andere stoornis ??!!
rainman ik zeg:
ik ben ook nog lang niet zo groot als de TS
die post hier boven was ik van plan om een nep foto van mezelf op te zoeken maar doe ik toch maar niet.
ik zeg ook de meeste zijn niet zoals de TS en al helemaal niet met wat hij eet dus hij heeft sws goede aanleg
ik weet eigenlijk niet waarom ik die post plaatste misschien heb ik wel 1 of andere stoornis ??!!
Ik weet het wel zeker als ik jou geposte shit na lees.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Ik geloof alleen de fotos als de persoon een krant in de handen neemt . of tenminste een bodynet karton
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Daniel, het lijkt wel of je aan narcisme lijdt. Iedereen is kut, alleen jij bent goed bezig. Tegenspraak duld je niet en je blijft jezelf de hemel in prijzen.
Zo ik ben ff tijden weggeweest en er is weer een geweldige toevoeging van leden geweest!
Niet dat ik je bel kapot wil prikken daniel , maar als ik er zo uit zie na 7 jaar tijd trainen. Naturel of kapotgekuurd , dan zou ik het gevoel hebben dat ik m'n tijd aan het verdoen zou zijn, en dan maar gaan kijken of ik nog goed kan worden in schaken.
Vervolgens kom je nog wat onzin blaten als wijze woorden.. gozer sorrie voor de directe woorden maar je hebt mensen die maar beter kunnen luisteren dan spreken. Jij bent er een die beter kan luisteren.
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Ik geloof alleen de fotos als de persoon een krant in de handen neemt . of tenminste een bodynet karton
Kijk eens naar zijn foto's van een paar jaar terug, hij is alleen maar achteruit gegaan (meerdere keren een overtraining). Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat verzint, dan zouden het wel foto's met meer vooruitgang zijn.
Ik blijf erbij, zulke voeding is alleen maar vragen om moeilijkheden. Ook betreft een overtraining.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment