Eet maar gewoon, dat is al lekker genoeg!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed fysiek srbh..
    Leeftijd en trainingstijd? Ook gekuurd?
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
      [ATTACH=CONFIG]17501[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]17502[/ATTACH]

nog moeite gedaan ook voor deze jongen , commentaar mag uiteraard , i wont disapear
      Niet verkeerd,maar stuk beter als ts????Mmmm

Goede schouders btw.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

heb nog nooit zo'n gekke schouder-rug-nek als die ts hier gezien hahahahaha

Comment

maar ik zeg niks
          want ik ben nog niet zover maar ik ben wel meer in verhouding dan ts in ieder geval

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
            maar ik zeg niks
            want ik ben nog niet zover maar ik ben wel meer in verhouding dan ts in ieder geval
            Je mocht willen dat je zo als daniel zou worden!!!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

ben al bijna groter en ben nog maar 15 zal zo wel ff wat foto's uploaden

Comment

rainman ik zeg:
                ik ben ook nog lang niet zo groot als de TS
                die post hier boven was ik van plan om een nep foto van mezelf op te zoeken maar doe ik toch maar niet.
                ik zeg ook de meeste zijn niet zoals de TS en al helemaal niet met wat hij eet dus hij heeft sws goede aanleg
                ik weet eigenlijk niet waarom ik die post plaatste misschien heb ik wel 1 of andere stoornis ??!!

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
                  rainman ik zeg:
                  ik ben ook nog lang niet zo groot als de TS
                  die post hier boven was ik van plan om een nep foto van mezelf op te zoeken maar doe ik toch maar niet.
                  ik zeg ook de meeste zijn niet zoals de TS en al helemaal niet met wat hij eet dus hij heeft sws goede aanleg
                  ik weet eigenlijk niet waarom ik die post plaatste misschien heb ik wel 1 of andere stoornis ??!!

Ik weet het wel zeker als ik jou geposte shit na lees.
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Ik geloof alleen de fotos als de persoon een krant in de handen neemt . of tenminste een bodynet karton
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Daniel, het lijkt wel of je aan narcisme lijdt. Iedereen is kut, alleen jij bent goed bezig. Tegenspraak duld je niet en je blijft jezelf de hemel in prijzen.
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Pieter heb jij ook zo een geile rug? Groetjes van bruine anjer.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Zo ik ben ff tijden weggeweest en er is weer een geweldige toevoeging van leden geweest!
                          Niet dat ik je bel kapot wil prikken daniel , maar als ik er zo uit zie na 7 jaar tijd trainen. Naturel of kapotgekuurd , dan zou ik het gevoel hebben dat ik m'n tijd aan het verdoen zou zijn, en dan maar gaan kijken of ik nog goed kan worden in schaken.

Vervolgens kom je nog wat onzin blaten als wijze woorden.. gozer sorrie voor de directe woorden maar je hebt mensen die maar beter kunnen luisteren dan spreken. Jij bent er een die beter kan luisteren.
                          Broomstick_bodybuilding op insta
                          F#CK heavy weights

Comment

Srbh nice fysiek hoor...

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                              Ik geloof alleen de fotos als de persoon een krant in de handen neemt . of tenminste een bodynet karton
                              Kijk eens naar zijn foto's van een paar jaar terug, hij is alleen maar achteruit gegaan (meerdere keren een overtraining). Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat verzint, dan zouden het wel foto's met meer vooruitgang zijn.

Ik blijf erbij, zulke voeding is alleen maar vragen om moeilijkheden. Ook betreft een overtraining.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

zo ongeveer...

Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X