Bodybuild recepten website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Zou als je veel verkeer wilt nadenk over de naam van de site en de zoektermen daarmee verbonden. Je beperkt jezef nu een beetje.

Wel leuke site, goed opgezet ook.
    Er is over heel veel zaken SEO technisch nagedacht. Hoe denk jij dat ik mijzelf nu beperk in welk opzicht en met welke woorden? Ik hoor het graag

Vandaag trouwens een nieuw recept online gezet: http://bit.ly/weightgainerzondereiwitpoeder

Comment

En oja @Patriciaaa

Uiteindelijk is alles al een keer bedacht door iemand anders, dus wat is uniek. Daarbij bestaat er van alles nog wel een soort gelijke. Er zijn ook meer supermarkten, fietsenmakers, en noem maar op. Je moet dus iets hebben waardoor mensen naar jou toekomen. ‘Uniek’ wezen kan dus een factor zijn maar is niet alles bepalend.

Daarbij maakt het de bezoeker volgens mij niet uit of het recept ‘zelf bedacht’/zelf gemaakt is of niet. Waar het om gaat is dat de bezoeker een recept vind wat op zijn/haar wensen aansluit.

Ik zoek vooral recepten uit die handig zijn tijdens bepaalde situaties. Bijvoorbeeld tijdens je bulk recepten met extra veel kcal, of tijdens je cut recepten met weinig kcal maar toch zoet/lekker. Alles inclusief voedingswaarde zodat je snel kunt bepalen of het wel of niet past binnen jouw voedingsschema.

Uiteindelijk is de website bedoeld om elkaar te helpen. Je kan namelijk ook zelf recepten insturen waarvan jij denkt dat dat handig is voor iemand anders.

Comment

Netjes hoor, heeft zeker weten potentie!

Comment

Originally posted by Bodybuildrecepten View Post
          En oja @Patriciaaa

Uiteindelijk is alles al een keer bedacht door iemand anders, dus wat is uniek. Daarbij bestaat er van alles nog wel een soort gelijke. Er zijn ook meer supermarkten, fietsenmakers, en noem maar op. Je moet dus iets hebben waardoor mensen naar jou toekomen. ‘Uniek’ wezen kan dus een factor zijn maar is niet alles bepalend.

Daarbij maakt het de bezoeker volgens mij niet uit of het recept ‘zelf bedacht’/zelf gemaakt is of niet. Waar het om gaat is dat de bezoeker een recept vind wat op zijn/haar wensen aansluit.

Ik zoek vooral recepten uit die handig zijn tijdens bepaalde situaties. Bijvoorbeeld tijdens je bulk recepten met extra veel kcal, of tijdens je cut recepten met weinig kcal maar toch zoet/lekker. Alles inclusief voedingswaarde zodat je snel kunt bepalen of het wel of niet past binnen jouw voedingsschema.

Uiteindelijk is de website bedoeld om elkaar te helpen. Je kan namelijk ook zelf recepten insturen waarvan jij denkt dat dat handig is voor iemand anders.
          Hoeft ook niet uniek te zijn hoor
          Maar bij de eerste paar klikken kwam ik al gelijk op recepten met producten die niet Nederlands waren. Dat lijkt me een gemiste kans voor een Nederlandse website, want er zijn al zoveel sites waarmee je dat 'probleem' hebt
          Begrijp me niet verkeerd, ik vind het zelf niet zon probleem. Maar als ik in mijn enthousiasme buitenlandse websites doorgeef, dan komt er bijna altijd dat commentaar op

Snelmenu is idd handig. Maar door bepaalde recepten daar dubbel in te plaatsen, lijkt het net alsof je maar een beperkt aanbod hebt. Is zonde, want je keus is (zeker voor een Nederlandse site) erg ruim

Ik ging wel helemaal stuk om growjob. Geniaal zo hahahaa.

Trouwens, bij winkels zoals de Xenos (of sites zoals miniinthebox) heb je spotgoedkoop van die dingetjes waarmee je van zoete aardappel makkelijk chips of patat kan maken. En als je de pannenkoeken zonder banaan (en evt met minder havermout) wil doen, dan zorgt een schep kwark erdoor dat het minder droog wordt.
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

smaakt dat een beetje, zoete aardappel patat??

Comment

Originally posted by Bodybuildrecepten View Post
              Er is over heel veel zaken SEO technisch nagedacht. Hoe denk jij dat ik mijzelf nu beperk in welk opzicht en met welke woorden? Ik hoor het graag

Vandaag trouwens een nieuw recept online gezet: http://bit.ly/weightgainerzondereiwitpoeder
              Zou zoiezo in je h2 wat keywoorden zetten. Seo technisch kan het nog flink verbeteren, als ik het zo op het eerste gezicht kijk.

Pescatore bedoelde denk ik je doelgroep. Bodybuilding recepten of Fitness recepten. Fitness trekt een groter doelgroep aan.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                Ik vond het heerlijk Vind zoete aardappel uberhaupt <3_<3

Comment

Waar halen jullie die zooi? Bij mijn supermarkt hebben ze het niet helaas. Wil het wel eens proberen

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                    Ik vond het heerlijk Vind zoete aardappel uberhaupt <3_<3
                    Blehhh haha, aardappel die naar wortel smaakt

Comment

Originally posted by NickP View Post
                      Waar halen jullie die zooi? Bij mijn supermarkt hebben ze het niet helaas. Wil het wel eens proberen
                      Lidl, Jumbo
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Zou zoiezo in je h2 wat keywoorden zetten. Seo technisch kan het nog flink verbeteren, als ik het zo op het eerste gezicht kijk.

Pescatore bedoelde denk ik je doelgroep. Bodybuilding recepten of Fitness recepten. Fitness trekt een groter doelgroep aan.
                        Dit dus. Anyways, kijk eens naar deze link en neem een abo of zoek die dingen via torrent, zijn hele goeie idiot-proof courses:

Learn Online Marketing with Video Courses and Tutorials from lynda.com
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

musclemeat

Comment

Van nieuwe recepten word ik vrolijk keer wat anders dan kip/biefstuk en doperwten uit
                            blik
                            Daar boven op de berg

Comment

Op de telefoon (Android) werkt hij prima. Ik zal er zeker gebruik van gaan maken. Mijn trainingsbuddy (mn broer) gaat zondag de wraps maken! Nice..

Keep up the (g/f)ood work.

Complimenten.
                              In between obsessed periods

Comment

Wel als je er wat aan toevoegt. Bijvoorbeeld paprikakruiden + zout, gedroogde uitjes, ect

Bij de Turkse winkel.
                                Bij de Jumbo en de markt vind je ze ook wel, maar bij de Turk heb je tenminste nette kwaliteit

Blehhh haha, aardappel die naar wortel smaakt
                                Heheh ik ook hoor. Vind zoet+hartig door elkaar gewoon een verkrachting.

Gepoft is lekkerder vind ik

Qua kcal maakt het trouwens weinig uit met gewone aardappel, dacht ik. De carbs zijn alleen een stuk langzamer.
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X