Bodybuild recepten website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Hoeft ook niet uniek te zijn hoor
    Maar bij de eerste paar klikken kwam ik al gelijk op recepten met producten die niet Nederlands waren. Dat lijkt me een gemiste kans voor een Nederlandse website, want er zijn al zoveel sites waarmee je dat 'probleem' hebt
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het zelf niet zon probleem. Maar als ik in mijn enthousiasme buitenlandse websites doorgeef, dan komt er bijna altijd dat commentaar op

Snelmenu is idd handig. Maar door bepaalde recepten daar dubbel in te plaatsen, lijkt het net alsof je maar een beperkt aanbod hebt. Is zonde, want je keus is (zeker voor een Nederlandse site) erg ruim

Ik ging wel helemaal stuk om growjob. Geniaal zo hahahaa.

Trouwens, bij winkels zoals de Xenos (of sites zoals miniinthebox) heb je spotgoedkoop van die dingetjes waarmee je van zoete aardappel makkelijk chips of patat kan maken. En als je de pannenkoeken zonder banaan (en evt met minder havermout) wil doen, dan zorgt een schep kwark erdoor dat het minder droog wordt.
    Kan je mij vertellen welk recept dit was waar je die buitenlandse producten tegenkwam? Ik probeer namelijk wel altijd recepten te plaatsen met producten die je ook in Nederland kan halen. Het enige buitenlandse product wat ik ken dat erop staat is die Pb2 pindakaas poeder.

En over die kwark tip dat klopt. Daar heb ik ook een recept aan gewijd http://bit.ly/eiwitpannenkoekzondereiwitpoeder

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Dit dus. Anyways, kijk eens naar deze link en neem een abo of zoek die dingen via torrent, zijn hele goeie idiot-proof courses:

Learn Online Marketing with Video Courses and Tutorials from lynda.com
      Bedankt voor je linkje! Ookal is veel al bekende stof, je hebt nooit genoeg geleerd.

Daarbij over de doelgroep. Het klopt dat je met fitness een grote doelgroep aantrekt, maar je trekt er ook een andere doelgroep mee aan. Een doelgroep die ik helemaal niet wil aanspreken. Ben bang dat ik dan veel 'hippies' op mijn website krijg en dat ik dan een soort van missnatural website 2 word (extreem voorbeeld ). Dat is wel het allerlaatste wat ik wil. Het is dus een afweging die ik heb gemaakt.

Voor de rest is SEO een continue proces wat je dus blijft verbeteren. Als je nog concrete voorbeelden heb hoor ik het graag middels een PM Dat kan dit topic gebruikt worden voor meer recept ideeën, tips, opmerkingen of uiteraard complimenten

Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor het bezoeken van de website. Hij is gisteren druk bezocht. Leuk om te horen dat zoveel mensen enthousiast zijn!

Nog even een stukje schaamteloze zelfpromotie.
      Like de website ook op Facebook. Hier plaats ik namelijk direct de nieuwste recepten en meer bodybuilding gerelateerde zaken zoals artikelen over voeding, training etc (En dan bedoel ik niet die motivatie fotos waar je al vol gespamd mee word). FACEBOOK LINK

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
        Op de telefoon (Android) werkt hij prima. Ik zal er zeker gebruik van gaan maken. Mijn trainingsbuddy (mn broer) gaat zondag de wraps maken! Nice..

Keep up the (g/f)ood work.

Complimenten.
        Thnx man leuk om te horen

Comment

Wat maakt het in godsnaam uit wie je op je site krijgt? Het is geen forum toch, ik zie echt het verband niet.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Wat maakt het in godsnaam uit wie je op je site krijgt? Het is geen forum toch, ik zie echt het verband niet.
            Je maakt een website die zich richt op een bepaalde doelgroep. Als je vervolgens zoekwoorden gaat instellen die geen verbintenis met de doelgroep hebben trek je een andere doelgroep aan waar je content op je website helemaal niet mee aansluit. Dan zijn je bezoekers ook zo weer van je website af omdat ze geen relevante content vinden waar ze naar op zoek waren.

Vergelijk het met een automerk. Als duur automerk (doelgroep mensen met veel geld) ga jij ook geen reclame posters ophangen bij de voedselbank. Je praat tegen mensen die helemaal geen geld hebben voor een dure auto.

Alhoewel ik moet toegeven dat fitness en bodybuilding redelijk overlappend is. Als ik denk aan fitness denk ik aan huismoeders die een uurtje per week sporten. Denk ik aan bodybuilding denk ik aan jonge gasten die fanatiek bezig zijn met hun lichaam en 3 tot 7 keer per week trainen. Beide doelgroeppen kunnen uiteraard profeit hebben van mijn website. Ik denk alleen dat er op het zoekwoord bodybuilding de bezoekers relevanter zijn. Huismoeders zijn bijvoorbeeld niet op zoek naar een weight gainer De website zal niet alleen maar hardcore bodybuilding zijn maar ook een neigen naar fitness af en toe. Waar het op neer komt is dat mijn interesse bodybuilding is en niet fitness. En ik heb deze website opgezet uit interesse en dus heb ik gekozen om mij op de bodybuilding doelgroep te richten.

Het gaat dus niet altijd om de grootste doelgroep aanspreken. Het gaat erom dat je de doelgroep aanspreekt die aansluit op wat jij leverd.

Wie persoonlijk maakt niet uit. Of het nou henk, winston, of mariet is doet er niet toe. Als ze maar dezelfde interesse hebben.

Comment

je kan ook gewoon een apart kopje maken met aankomen?

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                je kan ook gewoon een apart kopje maken met aankomen?
                Wat bedoel je? Er is namelijk al een categorie 'aankomen'

Comment

oh omdat je het over specifieke doelgroepen aanspreken had had was op me werk dus had het even vluchtig doorgelezen

Comment

Originally posted by Bodybuildrecepten View Post
                    Je maakt een website die zich richt op een bepaalde doelgroep. Als je vervolgens zoekwoorden gaat instellen die geen verbintenis met de doelgroep hebben trek je een andere doelgroep aan waar je content op je website helemaal niet mee aansluit. Dan zijn je bezoekers ook zo weer van je website af omdat ze geen relevante content vinden waar ze naar op zoek waren.

Vergelijk het met een automerk. Als duur automerk (doelgroep mensen met veel geld) ga jij ook geen reclame posters ophangen bij de voedselbank. Je praat tegen mensen die helemaal geen geld hebben voor een dure auto.

Alhoewel ik moet toegeven dat fitness en bodybuilding redelijk overlappend is. Als ik denk aan fitness denk ik aan huismoeders die een uurtje per week sporten. Denk ik aan bodybuilding denk ik aan jonge gasten die fanatiek bezig zijn met hun lichaam en 3 tot 7 keer per week trainen. Beide doelgroeppen kunnen uiteraard profeit hebben van mijn website. Ik denk alleen dat er op het zoekwoord bodybuilding de bezoekers relevanter zijn. Huismoeders zijn bijvoorbeeld niet op zoek naar een weight gainer De website zal niet alleen maar hardcore bodybuilding zijn maar ook een neigen naar fitness af en toe. Waar het op neer komt is dat mijn interesse bodybuilding is en niet fitness. En ik heb deze website opgezet uit interesse en dus heb ik gekozen om mij op de bodybuilding doelgroep te richten.

Het gaat dus niet altijd om de grootste doelgroep aanspreken. Het gaat erom dat je de doelgroep aanspreekt die aansluit op wat jij leverd.

Wie persoonlijk maakt niet uit. Of het nou henk, winston, of mariet is doet er niet toe. Als ze maar dezelfde interesse hebben.
                    Het is geen café hè waar je de andere bezoekers wegjaagt doordat er een bepaald publiek komt. Daarnaast heb je geen interactie dus wat maakt het uit? Zou geen totaal gekke dingen als zoekwoord gebruiken maar beetje breder mag wel lijkt me. Daarnaast kan ik me voorstellen dat er ook niet bodybuilders geïnteresseerd zijn. Nou ja, zelf weten maar logisch vind ik het allerminst.

Als je overigens met addsense werkt maakt het ook geen reet uit.
                    Last edited by pescatore; 29-05-2014, 23:16.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Afgelopen week heb ik lopen knutselen en het is me gelukt. Het is nu ook mogelijk om recepten te zoeken op een bepaalde voedingswaarde. Super handig als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een recept met een bepaald aantal gram eiwitten/koolhydraten/vetten en/of calorieën.

Link naar de voedingswaarde zoekmachine: www.bodybuildrecepten.nl/recepten-zoeken-op-voedingswaarde/

Waarschijnlijk zal je niet voor elke zoekopdracht resultatenkrijgen omdat de website nog geen uitputtende bron is van recepten. Dit zal in verloop van tijd goed komen. Ik streef er namelijk naar om elke week 1 recept online te zetten. Suggesties voor recepten zijn meer dan welkom! Dat kan via dit forum of via het contact formulier op de website

Comment

Oeps. Ik zie dat ik vorige week helemaal vergeten ben om hier te vermelden dat er alweer een nieuw recept online staat. Als je de website liked op Facebook ben je er zeker van dat je niks mist aangezien ik het daar nooit vergeet.

Maar goed. Het recept wat ik vorige week had geupload was een protein bar recept. Deze protein bars bevatten maar liefst 33 gram eiwit per reep(!!!). Dit is meer eiwit dan in de repen die je koopt. De smaak van de repen is een chocolade-pindakaas combinatie met aan de buitenkant een heerlijk laagje pure chocolade!

Voedingswaarde per bar:
                        280 kcal
                        33 gram eiwit
                        21 gram koolhydraten
                        8 gram vet

Link naar dit protein bar recept:
                        Zelf lekkere protein bars maken (recept) | Bodybuildrecepten.nl

En het nieuwe recept van deze week is een yoghurt eiwit taart recept. Deze yoghurt taart bevat per stuk 110 kcal minder dan kwark taart. Wel bevat het meer eiwitten en is het gemakkelijk te maken zonder te hoeven bakken.

Voedingswaarde per stuk:
                        189 kcal
                        16 gram eiwit
                        11 gram koolhydraten
                        9 gram vet

Link naar dit yoghurt eiwit taart recept: http://bit.ly/yoghurteiwittaart

Eetsmakelijk!

Comment

top site en leuk dat je ook overal op probeert te reageren op de site!

Comment

Heb je ook eigen recepten of enkel vertaald naar het nederlands? De protein bar hierboven is van proteinpow.com, op zich niets mis mee. Maar als foto zou ik dan toch 1 nemen van een reep die je zelf gemaakt hebt...

Comment

Originally posted by liquid sword View Post
                              Heb je ook eigen recepten of enkel vertaald naar het nederlands? De protein bar hierboven is van proteinpow.com, op zich niets mis mee. Maar als foto zou ik dan toch 1 nemen van een reep die je zelf gemaakt hebt...
                              Ik struin het internet af opzoek naar de beste recepten en soms bedenk ik wat zelf. Als jij (of iemand anders) de bar heb gemaakt mag je uiteraard dje foto opsturen, dan plaats ik hem op de site. Dit is al eerder zo gebeurd zoals bijvoorbeeld bij dit eiwit koekjes recept.

Comment

Originally posted by Bodybuildrecepten View Post
                                Ik struin het internet af opzoek naar de beste recepten en soms bedenk ik wat zelf. Als jij (of iemand anders) de bar heb gemaakt mag je uiteraard dje foto opsturen, dan plaats ik hem op de site. Dit is al eerder zo gebeurd zoals bijvoorbeeld bij dit eiwit koekjes recept.
                                Weet jij misschein waar je ergens Xantham gum/gom kan kopen of gelatine in poedervorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X