BSN aangeklaagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BSN aangeklaagd

Ik las dit op een forum vond het wel nuttig/interessant om het hier te vermelden.

link

hmm de bsn cellmass bevat geen creatine ethyl ester malate

kijken wat er uit komt.. en wachten op de echte uitkomst

Comment

hopelijk is het onzin, ik heb net mn 2e pot gekocht!
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

heb je wel het gevoel gehad dat het werkte ? dan heof je je nergens druk om te maken

Comment

Het gevoel dat iets werkt kan ook placebo zijn he. Maar dit is wel geinig, ik ben echt benieuwd of bsn echt heeft zitten neppen. Lijkt me funest voor hun naam.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Het gevoel dat iets werkt kan ook placebo zijn he. Maar dit is wel geinig, ik ben echt benieuwd of bsn echt heeft zitten neppen. Lijkt me funest voor hun naam.

Ook in Nederland wordt wat afgeklooid.

Kijk even onder supplementen daar heb ik net een stukje geplaatst, over deze praktijken.

Comment

ja of het werkte weet ik niet precies, want ik begon tegelijk met creatine ook met NO-xplode, Nitrix (nitrix is ook voor pompen kracht), BCAA's, vitamines en een week later met HMB. Het totaal effect is wel zeker om over naar huis te schrijven! (zie ook mn trainingslog)
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Vreemd verhaal is dit...ik heb veel van mijn medesporters meer dan eens met veel lof over de producten van BSN horen spreken. Dit zou echt funest zijn voor hun goede naam!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ze zijn natuurlijk nog niet veroordeeld he ze worden aangeklaagd.
                  @ophaler ik vind het zelf ook een topproduct maar als dit waar is zal er wel wat anders inzitten het gaat over de cee nog wat waar ze patent op zouden hebben en dat zit er dus niet in en ze hebben het patent ook niet, als ik het goed begrijp allemaal.

Comment

creatine esters waren de nieuwste hype maar alle onderzoeken wijzen erop dat het absoluut waardeloos is en gewoon direct naar creatinine wordt omgezet.

Ik besteed mijn geld echt liever aan spullen die bewezen werk doen...
                    Last edited by Genjuro; 03-12-2007, 18:08.
                    the one and only tabata overlord

Comment

dus creatine monohydraat is volgens jou beter als ik goed begrijp?

Comment

Het enige wat je naar mijn mening van monohydraat krijgt is een dikke kop van het vocht vasthouden!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

en cee houdt geen vocht vast? dus wat ik nou zie aan mijn lichaam is bijna allemaal pure massa wat ik na beeindigen van de kuur zal behouden als ik netjes doortrain?

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            en cee houdt geen vocht vast? dus wat ik nou zie aan mijn lichaam is bijna allemaal pure massa wat ik na beeindigen van de kuur zal behouden als ik netjes doortrain?
                            Cee houdt geen vocht vast nee. Monohydraat wel vanwege het watermolecuultje geloof ik. En als het goed is hou je je massa dus vast.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb ook een tijd celmass gebruikt en weinig van gemerkt.. heb veel meer gegained met (goedkope) creatine Monohydraat.. ben wel te spreken over NO-EXPLODE.. maar cellmass is voor mij echt weggooit geld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X