BSN aangeklaagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Weet iemand wanneer de onderzoeksresultaten naar buiten komen? In het artikel zelf staat namelijk nog geen datum.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb van Cellmass ook niks gemerkt, dus weggegooid geld voor de rest nog niks van BSN gebruikt maar ben het eigenlijk niet meer van plan.
      Revolutions doet het bij mij beter

Comment

nu we het toch over bsn hebben, ik wil binnekort de no-explode van bsn gaan gebruiken, maar moet ik deze ook op niet-trainingsdagen gebruiken?

@generalix ja de naam zegt het al he creatine monohydraat, monohydraat staat toch voor een extra molecuul h2o aan creatine....wat is malaat ook al weer?

Comment

Originally posted by cojones View Post
          nu we het toch over bsn hebben, ik wil binnekort de no-explode van bsn gaan gebruiken, maar moet ik deze ook op niet-trainingsdagen gebruiken?

@generalix ja de naam zegt het al he creatine monohydraat, monohydraat staat toch voor een extra molecuul h2o aan creatine....wat is malaat ook al weer?
          De meesten hier gebruiken het alleen op trainingsdagen, puur als pre workout product dus.
          Ik heb verder geen idee wat malaat betekent.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

NO producten of arginine supplementen dienen alleen als preworkout beschouwd te worden. Het geeft energie voor de training en versneld bloedtransport naar je spieren. Handig voor een training. Buiten training innemen is onzin.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

ok bedankt voor de reacties, trouwens waar bestellen jullie je no-explode?

Comment

bodystore.nl
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik had de mijne van hier.

sigpic

Comment

ok bedankt, ik weet nu ook dat je het bij krachtvoeding.nl en bij bodyfitshop.nl kunt krijgen......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X