Mammoth vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

een staaf mixer doet ook wonderen, als je klaar bent even omspoelen dus even veel werk als een shakebeker

Comment

Originally posted by Twisters View Post
      Posseltje is dit niet al de 2e keer dat je na ziekte een terugval hebt in gewicht?
      Balen man!

Sorry voor offtopic
      ja klopt. zit nu op moment weer op 65KG gister ochtend in de sportschool. maar een erge terug val was het niet. aangezien ik al vrij veel kwijt was. iets bijgekomen en met laatste ziekte er weer wat af.

*voor de klonterige shakes*
      Zelf doe ik eerst 500ml melk in mijn shake beker, pak de staafmixer*of hoe je het ook wilt noemen* zet hem aan en laat langszaam de poeder erbij, pak volgende schep mik die er ook in, zo mixt de poeder gelijkmatig "om zo maar te zeggen" met de melk en heb ik echt geen klonteringen, er blijft alleen een miliscull laagje onderin liggen aan het eind. maar dat ligt er vaak aan hoelang ik mix.

probleem was dat als ik eerst de poeder en dan de melk toevoegde de poeder aan de zijkant vast ging plakken

Comment

ik vind ook dat het slecht oplost ben niet zo te spreken over Mammoth.. ik denk dat we deze gaan schrappen uit het assortiment.

Ik vind onze eigen weightgainers stukken beter..

rene
        René
        XXL Nutrition
        www.xxlnutrition.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X