prijsverschillen weight gainers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien is TISZO een neefje van Stevie Wonder?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Misschien is TISZO een neefje van Stevie Wonder?
      Nou die GeneralIx schrijft
      Geweldig man! Volhouden! Krijgen we overigens ook foto's?

Dus daarom mijn vraag, kan door die lichtvlek op de foto het ook niet goed onderscheiden. Maar als het een meissie is dan is ze lekker slank, dat zouden er wel veel willen zijn.

Nee ik ben geen neefje van Stevie Wonder, ik ben zijn broertje.
      Heb jij ook zo'n broer?

Comment

Originally posted by TISZO View Post
        Nou die GeneralIx schrijft
        Geweldig man! Volhouden! Krijgen we overigens ook foto's?

Dus daarom mijn vraag, kan door die lichtvlek op de foto het ook niet goed onderscheiden. Maar als het een meissie is dan is ze lekker slank, dat zouden er wel veel willen zijn.

Nee ik ben geen neefje van Stevie Wonder, ik ben zijn broertje.
        Heb jij ook zo'n broer?
        Daarom zeg ik dus dat je eerst het topic moet lezen. Ze zegt dat ze veel te dun is. De dokter zegt dat ze moet aankomen. Ik betwijfel dan of er meer mensen zijn die zo dun willen zijn. Daarnaast lijkt me de term meissie misplaatst.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

combi

Originally posted by fancy View Post
          Mijn dieetiste heeft geadviseert om zo veel mogelijk te eten dus ook junkfood omdat mijn gewicht echt omhoog moet, daar moet ik natuurlijk wel weer mee stoppen want het is niet gezond.
          hey daar, ik heb eens met onze voedingsdekundige over dit onderwerp gehad en er word idd vaak gezegd door collega's van haar dat de mensen alles maar moeten gaan eten en meer etc. bla bla want dat is nou net het probleem, het gaat er niet om dat je van alles maar veel meer moet eten want dat zet geen zoden aan de dijk en idd niet goed voor je lichaam.
          zij adviseert om ten eerste wat aan krachttraining te gaan doen!!! niet gelijk als een idioot bodybuilden maar wel lekker intensief en dat combineren met een supplement voor spiergroei bijvoorbeeld, uit ervaring in ons fitnesscentrum blijkt dit op langere termijn voor 7 van de 10 mensen met hetzelfde probleem als jij toch echt goed te werken.
          succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X