cellmass of no explode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cellmass of no explode

hey meese,

ik had laatst no explode besteld maar kreeg cellmass thuis gestuurd. Nou is mij de vraag aan jullie welke van de 2 vinden jullie de beste en waarom.

hoor het graag!!!!

gr

Zijn twee hele andere producten. No explode is preworkout en cellmas post. No explode is voor de pomp en energie bedoeld, Cellmass voor herstel. No explode merkte ik niks van, maar er zijn er genoeg die het wel een goed product vinden. Cellmass heb ik een keer een testertje van gehad, tjah op basis daarvan kan ik niks zeggen over de herstelcapaciteiten. Zou gewoon kijken wat je het meeste aanstaat en dan kijken of het wat is.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het 'schijnen' allebei goede producten te zijn, ook al verschilt dat per persoon. Maar ik zou gewoon gebruiken wat je hebt!

Comment

ik was echt aan het twijfelen over van wat ik toch zou gaan gebruiken het is niet zo dat je het even allebei gebruikt want het is best duur. Omdat ik zoveel goede dingen had gelezen op het forum over no-explode zou ik die eerst gaan bestellen nu kreeg ik dus cellmass thuis gelijk opgezocht op het forum maar ook eigenlijk wel gelijk. vandaar grote twijfel ik hoop dat er nog veel reacties zullen volgen.

gr

Comment

als je no-explode hebt besteld en je hebt cellmas gekregen, dan had ik het wel geweten, terugsturen die handel, je wou toch no-explode en geeen cellmass.
          verder kan ik niks over die producten zeggen, nog niet geprobeerd, maar wel van plan om ook no-explode te proberen

grtz
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Ik gebruik het allebei.. En ik ben erg tevreden!!!! Maar dat is geheel aan jezelf om te bepalen.. Dus als je no-explode hebt besteld dan zou ik ervoor kiezen om het nog een keer te bestellen en de cellmass ook te gebruiken, maar ik kan natuurlijk niet in jou portemonnee kijken..

Comment

ik ben er toch voor gegaan om no- explode te gaan gebruiken ik heb cellmass terug gestuurd en no-explode gekregen met wat testertjes van rpm en drive capsules 6 van allebei. binnenkort is even proberen.

De no-explode ga ik pas over een paar maandjes gebruiken.

laat jullie nog iets weten

gr

Comment

Originally posted by cootje86 View Post
                ik ben er toch voor gegaan om no- explode te gaan gebruiken ik heb cellmass terug gestuurd en no-explode gekregen met wat testertjes van rpm en drive capsules 6 van allebei. binnenkort is even proberen.

De no-explode ga ik pas over een paar maandjes gebruiken.

laat jullie nog iets weten

gr

6weken beide gebruikt met ook nog nitrix erbij maar je wint er niets mee

Comment

Wisselt per persoon. Zijn ook mensen die goede resultaten halen met no explode. Helaas ben ik er ook geen van.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

We zullen binnekort welis kijken hoe het bij mij werkt. Ik hou jullie nog op de hoogte van de werking en resultaten

gr

Comment

NO-Xplode

goedendag iedereen,

Ik ben nieuw hier en had een vraagje: ik heb NO-Xplode vandaag aangeschaft,en nu heb ik geen idee wat ze bedoelen met een scoop. THEE lepel? paplepel? soeplepel? op google krijg je heel andere informatie over het woord *scoop* thx!!

Comment

Meestal zit er een maatschepje bijgelevert. MDY heeft dit iig wel bij NO-Excuses. Hoe het bij NO-Explode werkt weet ik niet.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

nope!! geen maatschepje te bekennen,alleen een dikke pot dussss hoeveel moet ik dan per portie gebruiken? ik heb net 2 gewone lepels gebruikt.nog geen effect. op de pot staat 2-3 scoops op trainingsdagen. dus geen idee hoeveel ik dus moet gebruiker. ik ben btw net beginner

Comment

heb je door de hele pot gekeken of alleen op wat je ziet??

kan zijn dat door het transport het maatschepje naar de bodem is gezakt..
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

ahhh opgelost, hij zat inderdaad iets dieper dan het midden, pff had ik makkelijk even na kunnen gaan. de vermoeidheid is blijkbaar naar me hersenen gestegen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X