whey-proteine of andere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey-proteine of andere

Ga binnenkort terug beginnen trainen en zou gebruik willen maken van voedingssuplementen. Nou mijn vraag is wat het beste is voor meer spiermassa te ontwikkelen. De gewone eiwitten of de whey eiwitten of geheel andere producten want ben niet echt thuis op dit vlak. Niet te ver van mijn deur is er iemand die producten verkoopt van maximis. Is dit een goed merk, zoniet kunnen jullie mij andere producten aanbevelen die er op de markt zijn.

Niet lullig bedoeld, maar deze vraag is niet zomaar te beantwoorden. Net zoiets als vragen om in één reply de uitleg van alle Nederlandse grammatica te geven zeg maar

lees je een beetje in en kom met wat gerichtere vragen

whey geniet van de proteinepoeder iig altijd de voorkeur. Echter proteine uit vast voedsel (kip, ei, kwark, vis etc) is altijd beter.

Comment

ok snap wat je bedoelt toch bedankt
      Ik haal redelijk wat eiwitten en andere voedingstoffen uit mijn voeding door het eten van kip vis ei deegwaren en dergelijke. De bedoeling is gewoon om gewicht bij te komen daar het meeste verdwenen is. Daarom zou ik een extra aanvulling willen hebben. Er zijn mensen die gezegd hebben om eiwit shakes te nemen andere zeggen om aminnozuren te nemen en om eerlijk te zijn weet het niet zo goed, (heb nog nooit iets van supplementen genomen). Heb uw tip gevolgd en ze eens gelezen maar is wel nen ferme boterham voor een groentje die er niets van kent. Kan er mij iemand vertellen wat jullie gebruiken om bij te komen.

Comment

Lees de voedingsticky van het forum
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Welk type eiwit je moet hebben hangt meer af van je timing dan wat anders. Een weishake op de dag is nutteloos, terwijl het een tijdje voor de training (of erna) of bij het ontbijt zeker niet misstaat.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

op sportvoeding24.nl staat een onderdeel gratis informatie.

Hier heb ik aardig wat stukken over voeding staan, vooral het stukje alles over eiwitten kan je iig wat goede achtergrond info geven.

Het is heel wisselend wat je extra moet eten om bij te komen, begin anders met 500kcal extra te eten. Dit kan bijv. 2 eiwitshakes zijn.
            ALs je nog niet goed aankomt verhoog dan 2weken later nogmaals met 500kcal. enz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X