Proteïne shakes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb gekeken op de site van de tuinen maar je kan niet echt online bestellen of wel? Vind het trouwens een site met het niveau 0.
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by slinky View Post
      Ik heb gekeken op de site van de tuinen maar je kan niet echt online bestellen of wel? Vind het trouwens een site met het niveau 0.
      Geen idee of dat kan. Heb net zelf nog een zak gehaald in de stad bij De Tuinen. Waarom via de site bestellen ?

Comment

Omdat ik niet in Beverwijk woon?
        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by peedee View Post
          Wat je doet is in principe goed. Om de opname van de eiwitten echter wat te versnellen (wat je dus wilt want je spieren schreeuwen op eiwitten) en je glycogeen spiegels weer aan te vullen (zonde als de eiwitten daarvoor worden gebruikt) gebruik je dextrose erbij. Ik doe beide altijd gewoon in 1 shake na mijn sporten. Daarnaast neem ik smorgens vroeg als ik opsta ook nog een shake met brinta.
          Dan zit ik al stampvol shake met brinta :P kan ik bijna niet opstaan
          Wat ben ik een spetter

Comment

kijk gewoon op een site die informatie verstrekt zoals vitamins.nl. klik gewoon een product aan en de informatie staat er vanzelf bij.

Comment

Dude, let ff op de datum wil je. En welkom.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X