dosering eiwitshake??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dosering eiwitshake??

hallo,

ik heb net een pot whey revolutions gekocht en neem nu elke avond 1 maatschep (30gram) met melk. Ik ben 16 jaar 1,78 meter en ongeveer 62 kilo, nu wil ik graag weten wat voor mij de geschikte dosering is. Is 1 maatschep van 30 gram per avond voldoende om mee te beginnen of moet ik er echt 1 bij het ontbijt en 1 in de avond doen? Aangezien zon pot van 50 euro voor mij erg veel geld is, is dit ook een belangrijke factor. Ik train 3 a 4 keer in de week.

Alvast bedankt!

Wei moet je bij het ontbijt en pwo (of ervoor) verder niet. 1 Schepje is zat.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke bedankt! ik zal het opvolgen, met pwo bedoel je denk ik: + na elke training?

Comment

Inderdaad na de training... je kan eventueel ook kijken naar dextrose deze kan je mixen met whey en dan heb je de ultime shake na het sporten.

Comment

oke jongens! ten eerste bedankt voor alle tips (hopelijk volgen er nog meer)!
          Welke dextrose moet je dan precies hebben, welke hoeveelheden moet je daar van innemen, wat voor effect geeft het en wat kost het?
          Alvast bedankt
          gr

Comment

Gewone dextrose bij de supermarkt is goed maar erg vies. Voor een paar euro heb je al een kilo dextrose dus ze zijn zeker niet duur. Hoeveel je moet innemen ligt aan hoeveel je weegt. Ik doe zelf altijd 0.5 x mijn eigen lichaamsgewicht dus 40g dextrose met whey na de training voor mij.

Ik heb mijn dextrose hier gekocht. Wat het doet kan je eronder lezen.

Comment

Bij de Tuinen is het 1.50 voor 500gram.

Ik nam het omdat ik last had van misselijkheid na de training. Goed spul is niet vies maar ook niet lekker!

Comment

Originally posted by Braaaii View Post
                Bij de Tuinen is het 1.50 voor 500gram.

Ik nam het omdat ik last had van misselijkheid na de training. Goed spul is niet vies maar ook niet lekker!
                Dit is prima spul!

Maakt je shake lekker mierezoet!

Comment

is het ook mogelijk om gewoon normale dextro-energie te gebruiken die gewoon verkrijgbaar is in de supermarkt?

Comment

Revolutions is veruit de lekkerste whey trouwens!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                      Revolutions is veruit de lekkerste whey trouwens!
                      Met meer koolhydraten, kun je de lekkerste whey maken.
                      Maar hoeveel eiwitten krijg je daadwerkelijk binnen met je shake van 30 gram per product. 10 gram, 15 gram? Als het 15 gram is dan dien je dus 60 gram product te gebruiken, misschien iets om eens over na te denken.

Er wordt toch overal aanbevolen om ± 30 gram eiwit per keer binnen te krijgen, bij het ontbijt en na de training....

Comment

Revolutions Whey Shake - Topnutrition.nl

70%..... hmm das idd niet zoveel

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                          Revolutions Whey Shake - Topnutrition.nl

70%..... hmm das idd niet zoveel
                          100 gr 25 gr
                          KJ 1638 409
                          Kcal 390 97
                          Eiwit 70 17,5
                          Koolhy 13,6 3,4
                          Vet 6,3 1,6

Dus je moet ± 50 gram product gebruiken om ± 35 gram eiwit binnen te krijgen en daar zit dan ook nog vocht in. Maar je krijgt er dan ook gelijk de koolhydraten en het vet er extra bij. Dus door die extra koolhydraten en het vet wordt een shake héél erg lekker. Maar daar zit een BBer niet op te wachten op extra koolhydraten en vet, toch.

Ga nu eens de prijzen vergelijken met andere eiwitten, dan zul je bemerken
                          dat je voordeliger uit bent, met hoog gedoseerde eiwitten vanaf 90% en meer....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                            100 gr 25 gr
                            KJ 1638 409
                            Kcal 390 97
                            Eiwit 70 17,5
                            Koolhy 13,6 3,4
                            Vet 6,3 1,6

Dus je moet ± 50 gram product gebruiken om ± 35 gram eiwit binnen te krijgen en daar zit dan ook nog vocht in. Maar je krijgt er dan ook gelijk de koolhydraten en het vet er extra bij. Dus door die extra koolhydraten en het vet wordt een shake héél erg lekker. Maar daar zit een BBer niet op te wachten op extra koolhydraten en vet, toch.

Ga nu eens de prijzen vergelijken met andere eiwitten, dan zul je bemerken
                            dat je voordeliger uit bent, met hoog gedoseerde eiwitten vanaf 90% en meer....
                            Het is dat jij de deur al intrapte, anders had ik het voor je gedaan. Revolutions wei stelt echt niks voor.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Het is dat jij de deur al intrapte, anders had ik het voor je gedaan. Revolutions wei stelt echt niks voor.

Helemaal mee eens....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X