Hydroxycut vs xena

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hydroxycut vs xena

Ben van plan wat droger te worden (zonder verlies van spiermassa &#33en wil een van deze twee proberen. Gebruikte vroeger stack2, maar daar was ik nogal gevoelig voor, welke van deze twee kan ik het best proberen, heb al redelijk wat succesverhalen over xena gezien hier nog niets over hydro. Ook tips om verlies van spiermassa tegen te gaan zijn welkom.

hydro:

Inhoud per serving:

-Chromium (as chromium picolinate) 300mcg

-Hydroxycut® Proprietary Blend 2.9g

-Hydroxagen® (Garcinia cambogia) (fruit & rind)

* Standardized for 1000 mg hydroxycitric acid

-HydroxyTea™ (nieuw!&#33

* Guarana Extract (seed)

* Green Tea Leaf Extract

* Standardized for 95% polyphenols [70% catechins (45%

-epigallocatechin gallate – 90 mg EGCG)]

* Standardized for 200 mg caffeine

-Ma-Huang Extract (stem & leaf)

* Standardized for 20 mg ephedra alkaloids

-Willow Bark Extract (purple & white)

* Standardized for 15 mg salicin

-L-Carnitine Tartrate

Overige ingredienten: Gelatin, magnesium stearate, silica, cellulose.

Comment

xena:

Productinformatie

Inhoud: 120 capsules

Dosering: 2 capsules

1 dosering bevat:
      Vitamine B5 - 40 mg
      Bitter Orange(fruit & wortel)(vervanger voor 5mg Synefrine) 85 mg
      Ma Huang (plant)(vervanger voor 20mg Efedrine) 335 mg
      Guarana Extract (zaad)(vervanger voor 200mg Caffeine) 910 mg
      Gemberwortel 50 mg

Gepatenteerde Thermogene Formule: 380 mg
      Witte Wilgenschors Extract (vervanger voor 15 mg Salicin)
      Gemberwortel
      L-Tyrosine
      Acetyl L-Carnitine
      3,3',4',7-Tetrahydroxyflavone
      magnesium fosfaat
      DMAE(2-dimethylaminoethanol)

Comment

Ken alleen de Xenadrine en die werkte bij mij heel redelijk.
        Nu deed ik het wel in de 2 weken dat ik geen clen gebruikte maar toch. Ik had er in tegenstelling tot Riki geen bijwerkingen van.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Uit vroegere ervaringen kan ik zeggen dat Hydroxycut geen zo'n goed resultaat geeft als Xena.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Als Darren het zegt kun je er vanuit gaan dat het wel klopt...
            Die heeft al die dingen volgens mij al wel uitgeprobeerd in het verleden en is een ware expert!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 13 2003,11:01)]Als Darren het zegt kun je er vanuit gaan dat het wel klopt...
              Die heeft al die dingen volgens mij al wel uitgeprobeerd in het verleden en is een ware expert!  
              Ik dacht dat ik de koning der xenadrine was, ! Anyhows xenadrine rfa-1 werkt als een tierelier. Echter niet langer dan 2 maanden achter mekaar gebruiken, want de crash is heftig.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Riki @ Aug. 13 2003,12:18)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 13 2003,11:01)]Als Darren het zegt kun je er vanuit gaan dat het wel klopt...
                Ik dacht dat ik de koning der xenadrine was,   !  Anyhows xenadrine rfa-1 werkt als een tierelier. Echter niet langer dan 2 maanden achter mekaar gebruiken, want de crash is heftig.

Grtz
                Ik gebruikte iets meer dan een jaar onafgebroken, inname in het begin was 2 en ben ben gestopt op 10 stacker tabs per dag.

Ter verduidelijking nu niet meer!!!
                You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Darren heeft volgens mij heel wat meer verschillende dingen dan jij uitgeprobeerd op dit gebied Riki, hij heeft dus beter vergelijkingsmateriaal. Is niet allemaal op de meest aan te raden manier gedaan maar toch...
                  Daarbij reageert volgens mij niemand op dat spul zoals jij zegt te doen, dat maakt het inschatten van de werking er niet echt veel beter op.

Vandaar dat ik in deze iig de mening van Darren hoog aansla, hij kan het weten.  

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 13 2003,12:46)]Darren heeft volgens mij heel wat meer verschillende dingen dan jij uitgeprobeerd op dit gebied Riki, hij heeft dus beter vergelijkingsmateriaal. Is niet allemaal op de meest aan te raden manier gedaan maar toch...
                    Daarbij reageert volgens mij niemand op dat spul zoals jij zegt te doen, dat maakt het inschatten van de werking er niet echt veel beter op.

Vandaar dat ik in deze iig de mening van Darren hoog aansla, hij kan het weten.  

Comment

Dit zijn de producten die ik gebruikt heb.

Xenadrine
                      Hydroxycut
                      Inferno
                      Stack II
                      Stack V
                      Stacker III
                      Stacker IV
                      Yellow subs
                      Supercaps 850
                      Jag

Comment

I rest my case...

Sorry Riki!

Comment

ok thnx voor de info, wilde eerst al xena proberen maar omdat al die blaatjes paginalange hydroxycut reclames hebben was ik al aan het twijfelen geslagen

Comment

Niet meer twijfelen dan maar gewoon de xena gaan proberen.
                            Laat je nog wel even weten of het voor jou ook een beetje werkt?

Comment

ok is goed:P trouwens wanneer gebruiken jullie creatine meestal? wil over een tijdje beginnen ben al druk bezig mijn koffie inname te nihileren want dat gaat niet zo goed samen hoorde ik, is wel moeilijk=]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X