Hydroxycut vs xena

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

met wanneer bedoel ik in bulk periode?

Comment

Hydrocut is een nep produkt om het zo maar te zeggen. Doet niks met je en is bewezen lopen ook meerdere rechtzaken tegen muscle-tech en xena ik weet dat de mensen hiero er vol lof over spreken heeft ook op dit moment meerdere rechtspraken lopen tegen zich dat het de boel oplicht. En bij xena dan vooral om de fotos before/after die ze bij het produktzetten.
      Heb zelf xena wel gebruikt maar heb er denk ik toch weinig van ondervonden. en de lijst van supps die ik gebruikt heb is wel erg lang.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Toch werkte Xenadrine bij mij redelijk maar dat zegt ook niet alles natuurlijk.
        Het middel in mijn ogen blijft clen..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat de reclame's altijd worden overdreven daar twijfel ik niet aan Dino. Zouden ook wel eens wat duidelijkere richtlijnen mogen komen over wat nu eigenlijk wel en niet mag.

Maar goed, dat het allemaal niet zo werkt als de advertentie's beweren wil (gelukkig) nog niet altijd zeggen dat het helemaal niets doet.
          Van veel supplementen denk ik ook wel dat het weggegooid geld is maar er zit ook nog wel eens iets tussen dat in ieder geval zo ongeveer werkt. Blijft wel altijd een kwestie van opletten, voorzichtig zijn en veel navraag doen voor je ergens aan begint denk ik.  

Comment

daarom is zo'n forum ook zo handig:P

Stel ik had constant stack gebruikt en je had een foto van mij van een jaar geleden naast een foto van nu gezet hadden mensen ook gezegd van dat is onmogelijk, probleem is ze moeten zeggen onder andere met behulp van stack. Maar dan klinkt het al niet meer als een wondermiddel.

Comment

Dat je voeding in orde moet zijn en je trainingsschema ook staat er ook maar heel klein bij vermeld, terwijl dat net wel de kern van de zaak is.

Xena werkte bij mij goed, maar dit vooral omdat ik keihard getraind heb.
              -Feel free... Or die trying-
              -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Ja en zelfs al heb je al je andere zaakjes prima in orde dan nog praat je vaak over een langere tijd. Is ook verreweg de beste manier natuurlijk als het iets rustiger gaat maar dat verkoopt niet, dus roepen ze dat het in 4 of 6 weken ofzo allemaal kan...

Maar het ligt allemaal aan de maatschappij, we moeten gewoon veel hutjes op de hei bouwen waar iedereen verplicht zo af en toe moet onthaasten!

Comment

10 kg vet kwijt in 2 maanden, hoog in eiwitten gaan zitten en bijna elke dag lichte cardio.

grtz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 14 2003,09:10)]Ja en zelfs al heb je al je andere zaakjes prima in orde dan nog praat je vaak over een langere tijd. Is ook verreweg de beste manier natuurlijk als het iets rustiger gaat maar dat verkoopt niet, dus roepen ze dat het in 4 of 6 weken ofzo allemaal kan...

Maar het ligt allemaal aan de maatschappij, we moeten gewoon veel hutjes op de hei bouwen waar iedereen verplicht zo af en toe moet onthaasten!    
                    Hotel oké maar een hutje...

Greets...

Comment

HUTJE !!!!

das bevorderlijk voor de sfeer. Zou toch geweldig zijn? savonds allemaal rond het kampvuur met een fles eiwitten en een dosis AS, en dan op snipkes verzoek iron man op het groot scherm

Comment

Je ziet het helemaal zitten hè Little Bear?!

@ Curiosio: hutje kan enorm sfeerfol zijn hoor, grootste nadeel ten opzichte van een hotel is dat er iemand voor het eten moet zorgen enzo...
                        En aangezien ik dat dan wel weer zal zijn heb je eigenlijk wel gelijk, doe toch maar een hotel!

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 14 2003,12:04)]Je ziet het helemaal zitten hè Little Bear?!  

@ Curiosio: hutje kan enorm sfeerfol zijn hoor, grootste nadeel ten opzichte van een hotel is dat er iemand voor het eten moet zorgen enzo...
                          En aangezien ik dat dan wel weer zal zijn heb je eigenlijk wel gelijk, doe toch maar een hotel!  
                          Denk ook wel eens aan een ander..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Little Bear @ Aug. 14 2003,10:27)]HUTJE !!!!

das bevorderlijk voor de sfeer. Zou toch geweldig zijn? savonds allemaal rond het kampvuur met een fles eiwitten en een dosis AS, en dan op snipkes verzoek iron man op het groot scherm  

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 14 2003,12:39)]Denk ook wel eens aan een ander..

Comment

Auch Curiosio, hoe voelt da, zoone 'Low Blow' (veelzeggend woordje he )

Moet zo toch es iets te regelen zijn, met de mannen van bodynet een of andere 'hutjesavond' regelen. Met een BBQ met kippen en paletten eiwitten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X