Whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey

Ik zie dat er hier veel wordt gezegd dat whey het beste is bij het ontbijt en net na de training terwijl dat toch ook juist is voor de training dat dat het beste is, stond ook duidelijk in de muscle en fitness

whey moet je VOOR je training nemen en na het trainen alleen carbs. (en hij thuiskomst gewoon weer een meal)

Comment

Originally posted by MacB View Post
      whey moet je VOOR je training nemen en na het trainen alleen carbs. (en hij thuiskomst gewoon weer een meal)
      Motiveer dat antwoord aub..
      Geniet, en drink met maten!

Comment

hoebedoel je? mag toch wel bekend zijn neem ik aan...

whey piekt rond de 90-120min, dus als je voor je training neemt piekt het aan het einde of net na je training.

snelle carbs na je training zorgen voor cortisol verlaging en insupiek (en nee, die verhaaltjes van glycoceen bijvullen moet je niet geloven want dat zijn fabeltjes).

Snelle koolhydraten na de training maken massiever maar ook droger

Comment

Originally posted by MacB View Post
          hoebedoel je? mag toch wel bekend zijn neem ik aan...

whey piekt rond de 90-120min, dus als je voor je training neemt piekt het aan het einde of net na je training.

snelle carbs na je training zorgen voor cortisol verlaging en insupiek (en nee, die verhaaltjes van glycoceen bijvullen moet je niet geloven want dat zijn fabeltjes).

Snelle koolhydraten na de training maken massiever maar ook droger
          Ik moet helemaal niks. En ik ken mijn basis. Neem dat maar van mij aan.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben het gedeeltelijk met mr Mac eens. Ja, wei voor de training kan een goed idee zijn. Ja, carbs pwo kunnen een goed idee zijn. Check 3XL's stuk ook voor de andere kant van het verhaal. Nee, ik ben het er niet mee eens dat je alleen carbs pwo moet nemen. Carbs alleen geven een minder grote insuline piek dan carbs en eiwitten tezamen, en aangezien jij duidelijk die piek wilt: neem die eiwitten ook.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ik moet helemaal niks. En ik ken mijn basis. Neem dat maar van mij aan.
              Ik neem het van je aan baas.

Comment

oke dankje

heb eerst shake voor training 20 gram met 300 ml water was al best vies maar ging nog wel

na training 500 ml water +40 gram whey, 1 vieze dikke pap niet,ging bijna over me nek en mn training ging ook al bagger haha

vervuil hier mn eigen topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X