mammoth 2500

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mammoth 2500

ik heb net deze pot binnen
    4.4 kg lijkt veel maar aangezien je per shake 2 scoops neemt is 177,5 gram per keer, dus dat 2x per dag is 235 gram op een dag

dan doe je er maar 1 maand mee(iets langer) kan dit kloppen of moet ik minder nemen, (ik las dat sommige er 2 maanden mee deden en deden volgens mij ook 2x per dag) of klopt de inhoud van de scoops niet ?
    ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

De meeste doen er idd een maand mee ongeveer...

Heb zelf nu bsn true mass maar daar gaan maar 18 servings uit een pot
    van 2.2 kilo

dus als je er 2 per dag neemt doe je er 9 dagen mee :S
    Maar hij is wel weg lekker die vanille
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Waarom maak je niet gewoon je eigen weightgainer?

litertje melk, 150 gram havermout, wat kaneel erdoor en een paar eieren ernaast.

Kost je geen ruk en is VEEEEEEEEEL beter dan een gainer ooit kan zijn
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

als je er de tijd voor hebt kan het natuurlijk.
        maar snel na de training lijkt me een supplement veel makkelijker
        Calisthenics / Street workout

Comment

plus is dat van Leo niet naar binnen te krijgen als ik het zo zie maar smaken verschillen he.

Comment

ik heb een vraag, zit er ook een maatschep in de mammoth? of kan ik de schep van syntha-6 zien als 1 scoop?

Comment

er zit een maatschep bij de mammoth idd
              ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

Originally posted by little View Post
                plus is dat van Leo niet naar binnen te krijgen als ik het zo zie maar smaken verschillen he.
                Hoe bedoel je precies? Dat het niet lekker is?

Tsja tis maar waar je prioriteiten liggen: "lekker" (veel suiker en verzadigd vet) eten/drinken of wat bereiken.

Neem dit altijd na mn workout (liter volle melk, 150 gram havermout en 100 gram kipfilet) en dat gaat er prima in, zelfs na de maagvullende en verzadigende suiker/eiwit pwo shake.
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                  Hoe bedoel je precies? Dat het niet lekker is?

Tsja tis maar waar je prioriteiten liggen: "lekker" (veel suiker en verzadigd vet) eten/drinken of wat bereiken.

Neem dit altijd na mn workout (liter volle melk, 150 gram havermout en 100 gram kipfilet) en dat gaat er prima in, zelfs na de maagvullende en verzadigende suiker/eiwit pwo shake.
                  Mammoth is gewoon echt een goede weightgainer daar is iedereen het wel over eens.. dat er genoeg alternatieven zijn die op allerlei manieren te bereiden zijn.. tsja..

Zelf vandaag weer 9 kilotjes aangeschaft kunnen we eventjes vooruit.

Comment

Naast dat ik het theoretische nut er niet van in zie, is mammoth gewoon echt GEEN goeie weightgainer. Veels te overhyped. Er zijn zat betere gainers als je je toch per se zo nodig aan een gainer vast wilt klampen.

Comment

Allemaal leuk en aardig maar dit forum gaat nog altijd over voedingsupplementen...
                      Plus mammoth een slechte weightgainer noemen... laat maar op houden dan dat meningen verschillen maar jij bent de enige tot nu toe van wie ik lees dat ie slecht is.

Comment

Zo'n weightgainer als Leo zegt is best goed te doen. Als je liever een 'echte' wheigtgainer hebt omdat die beter te drinken zijn kan je best wat dingen doen om je eigen gainer te verbeteren qua smaak. Zo kan je bijv. een soort bananen smaak maken door wat bananen in de blender te doen en die in je shake verwerken, smaakt al een stuk beter en heb je een goede goedkope shake. Of denk aan wat vruchtensap, je kan best wat dingen proberen.

Check ook de massa bom eens van Arnold Schwarzenegger. Maar goed ontopic, ik heb het product nooit gebruikt dus daar kan ik verder geen oordeel over doen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Als ik elke ochtend het recept van leo moet nemen? Dat word kotsen, ik krijg het niet door mijn keel!
                          En mammoth is een goed product, ik heb voor jaren terug ook die shakes gehad en ik was behoorlijk aangekomen (spieren uiteraard) als je ernaast 100% creatine bij inneemt gaat het geweldig goed.
                          Groetjes joop

Comment

Originally posted by jopke50 View Post
                            Als ik elke ochtend het recept van leo moet nemen? Dat word kotsen, ik krijg het niet door mijn keel!
                            Het recept van mij? Gast, dit is gewoon een normale maaltijd, gewoon normaal voedsel.

Als je al zo begint met "dat wordt kotsen", dan ga je waarschijnlijk ook kotsen. Stel je is wat positiever op en niet als een klein kind zeggen dat je "het niet lust". Alles valt te wennen. Eerst moest ik letterlijk kotsen van kwark, maar nou vind ik het gewoon lekker.

Originally posted by jopke50 View Post
                            En mammoth is een goed product, ik heb voor jaren terug ook die shakes gehad en ik was behoorlijk aangekomen (spieren uiteraard)
                            Hoe weet je nou of dit door de gainer kwam? Heb je toevallig in een parallelle wereld exact hetzelfde gedaan zonder gainer en kwam je erachter dat je zonder gainer echt niet vooruit kwam?

Lame

Comment

Leo, vertel waarom havermout met melk perse beter moet zijn dan een weight gainer. Ik wil je theorie daar wel eens over weten. Je hebt zeer goede weightgainers met kwaliteit eiwitten en koolhydraten. Verder kan een weightgainer qua vitaminen je nog veel meer bieden dan simpel havermout met melk.

Kijk maar eens naar de ingredienten van Lean Gainer 2, daar kan alleen havermout met melk niet aan tippen.

Conclusie als je er de tijd niet voor hebt dan neem je gewoon een weightgainer, wel een goede dan.

Als je een weightgainer neemt en hoopt om aan te komen in massa dan moet je jezelf niet voor de gek zetten. Voeding is en blijft beter, en dan heb ik het niet alleen over havermout met melk maar voeding over de gehele dag door.

Een weightgainer kan niet aan gewone voeding tippen. Als je alle tijd hebt om je voeding weg te krijgen dan is een weightgainer overbodig ongeacht wat je doel is.

@ Little

Mammoet is gewoon overhyped, een slechte weightgainer. Zit overigens ook boordevol met suikers. Het zit meer tussen de oren wanneer je denkt dat het echt werkt, (dat je perse hierdoor meer aankomt). Onzin, als dat zo is dan moet je even naar je voedingschema kijken.

Weightgainer is gewoon een superoplossing voor mensen zoals ik die tot laat in de ochtend moeten werken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X