mammoth 2500

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Leo, vertel waarom havermout met melk perse beter moet zijn dan een weight gainer. Ik wil je theorie daar wel eens over weten. Je hebt zeer goede weightgainers met kwaliteit eiwitten en koolhydraten. Verder kan een weightgainer qua vitaminen je nog veel meer bieden dan simpel havermout met melk.
    Ik probeerde meer duidelijk te maken dat normale voeding veel (VEEL) beter is dan een gainer. Daarnaast dat mammoth gewoon crap is. Meeste gainers zitten stampvol suikers, verzadigde vetten en veel snelle eiwitten. Soort van dextrose en whey in de frituur pan wegdrink effect.

Vitamine kan je ook heel simpel uit een pilletje halen en die naast je voeding nemen en voeding kan je ook andere goeie micro nutritienten bieden die weightgainers je niet geven Havermout met melk was dus puur om aan te geven: gewone voeding > gainer.

Kijk maar eens naar de ingredienten van Lean Gainer 2, daar kan alleen havermout met melk niet aan tippen.
    Zie boven

Conclusie als je er de tijd niet voor hebt dan neem je gewoon een weightgainer, wel een goede dan.
    Vandaar dat ik in 1 van mn vorige post zij, dat ik geen theoretisch nut kan vinden (zeker wel praktisch nut, puur als je geen tijd hebt, dan is het perfect! Of als je je kcal moeilijk binnenkrijgt door bijv ziekte of een kater.

Als je een weightgainer neemt en hoopt om aan te komen in massa dan moet je jezelf niet voor de gek zetten. Voeding is en blijft beter, en dan heb ik het niet alleen over havermout met melk maar voeding over de gehele dag door.
    Agree, en ik ook niet
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Nou kerel we zijn het eens. Ik stond alleen een beetje stil waar je zei dat havermout met melk veel beter is dan een weightgainer. Het zijn overigens niet alleen de vitaminen wat een weightgainer meer "kan" hebben. Daarnaast is het gewoon een dure grapje.

Maar goed we zijn het eens ..

Comment

Oke leuk en aardig maar zullen we weer verder gaan over Mammoth? Zo'n wellis nietis heeft toch geen zin.
        Leo, er is ook een recepten topic en een dagelijkse voeding topic:
        Recepten - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
        Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Laten we het hier gewoon bij sups houden dat zou wel zo fijn zijn. Alles door elkaar is ook niet zo overzichtelijk. Wat me trouwens opvalt is dat deze topic al dik overbodig is omdat er een vrij grote mammoth topic al is:
        http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...ht-gainer.html

Comment

Originally posted by leroyVH View Post
          ik heb een vraag, zit er ook een maatschep in de mammoth? of kan ik de schep van syntha-6 zien als 1 scoop?

schud, and you'll find
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ik heb ook zijn Gain besteld, binnekort gebruiken wanneer ik flink ga trainen!

Comment

Jongens leuk zo'n discussie, maar ik heb nog geen bevredigend antwoord op mijn vraag.

Wie heeft deze pot 2200 kg wel eens gehad?
              Het is een grote pot, ik kan niet voorstellen dat daar maar 10 shakes uit kunnen?

Kan iemand mij meer vertellen over de dosering?
              er staat op de pot 235 gr per shake.
              en er zit een schepje van 70 cc bij
              op internet heb i kwel eens gelezen dat 2 schepjes de 235 gr is ?

Comment

Zet een bakje op je weegschaal en zet je weegschaal aan zodat hij 0 aangeeft terwijl het bakje erop staat. Doe een schep in het bakje en kijk hoeveel gram erin zit, reken uit hoeveel scoops je uit je emmer kan halen en klaar. Dan kan je zelf de afweging maken of je hierna nog een emmer wil kopen of zelf gainers gaat maken.

ps, let op de datums van de beginposts in topics. Het antwoord van een post zoals deze is vaak al op het forum te vinden.

Succes !

Comment

maar er is dus niem and die al de mammoth 2500 heeft gebruikt.
                  Die mij dus kan vertellen hoeveel schepjes 235 gr is. aangezienj ik zelf geen weegschaal heb

Comment

Waarom Mammoth?

Omdat het een fking goedkope weightgainer is??
                    Face your demons...........

Comment

Hey,
                      kennen jullie een x je commentaar voor je houden?
                      ik vraag niet om reacties over mammoth
                      ik wil alleen weten hoe de maatverdelingen zijn!

dat jullie je hele leven op het spel zetten voor fitness, zo'n stumpert ben ik niet !
                      ik wil gewoon wat kilo's aankomen.
                      dus alleen reactie op mijn vraag, geen commentaar

Comment

ik weet niet wie hier de stumpert is maar dat zijn Kevin en Swekie iig niet. Als je ipv hier lopen te zaniken over hoeveel 1 maatschep is gewoon een weegschaal gaat kopen.. En niet zuren dat dat duur is want als jij met alleen een weightgainer gewicht denkt aan te komen dan ben je toch al je geld weg aan het gooien..
                        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                        Doel eind 2015: 100kg
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Kijk anders even op je pot naar de samemstelling per scoop of nog beter 100 gram dan weet je precies hoeveel eiwit, koolhydraten en vet je binnenkrijgt en kun je zelf je hoeveelheid bepalen die je nodig hebt of wilt hebben per shake als aanvulling op je vaste voeding

Comment

Beidehandje,, als je nou gewoon de pot had gelezen.. Solong

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X