Creatine Pillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine Pillen

Ik zoek meer informatie over deze vorm van creatine.

ik heb het hier en daar gegoogled op verschillende manieren.

Geprobeerd te zoeken hier op de forum ( misschien niet goed opgelet)
    maar niet echt wat erover kunnen vinden.

Ik hoop dat jullie eventuele links hierover ken geven of zelf er wat over te spreken heb wat mij (andere mensen) up to date brengt over deze vorm

Alvast bedankt!!

Waarom zou je pillen willen? Feitelijk moet je namelijk net zoveel caps pakken als je met poeder moet oplossen. Makkelijker zijn ze dus niet, en ze zijn duurder.

Pak gewoon monohydraat, kost niets, blijft de beste, en is gewoon het makkelijkst te gebruiken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

In tablet vorm vond ik creatine niks. Neem gewoon poedervorm a la monohydraat of neem een Supercharge Labra.

Comment

Falstyr wat was jou ervaring ermee? hoe heb je het precies gedaan etc

Idd GeneralIx dat vind ik ook.

Maar ik heb een pot staan gekregen als cadeautje en toch een sterk gevoel heb om het te nemen.
        als het er toch ligt en goed informatie erover ken vinden, vind ik het waard om het te proberen.

Alleen voordat ik het wil proberen wil ik er wel wat meer over weten zodat ik er niet mee ga rotzooien en is het niks weet ik dat ook weer :P

Ik zal wel een beschrijving geven van het product die ik hier heb liggen.

Product: Axis Labs creatine esthyl ester

Wat punten die Axis Labs beweert over het gebruik van het product (mijn twijfels)
        • Geen laadfases, bloating (opgeblazen door water), kramp of uitdroging
        • Een lagere dosering voor meer resultaten
        • Onthoudingsfase is niet nodig
        • Voel de kracht al bij de eerste dosering

Gebruik/Dosering:

Op trainingsdagen neem 2 tot 4 capsules met 500 ml water 15 tot 30 minuten voor de training. Neem nogmaals 2 tot 4 capsules met 500 ml water 15 tot 30 minuten na de training.

Op niet-trainingsdagen neem 2 tot 4 capsules met 500 ml water bij het ontbijt. Neem nogmaals 2 tot 4 capsules met 500 ml water bij het avondeten.

Alvast bedankt
        Last edited by PumpC; 21-04-2009, 01:14.

Comment

Ik was begonnen met Krea Alkalyn capsules. Ging wel redelijk.
          Toen green nog iets van esters en merkte er geen reet van
          toen dymatize creatine monohydrate en ging lekker
          toen dymatize creatine met wat animal producten en dat was super

Comment

Green Bulge zul je wel bedoelen Falstyr.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by PumpC View Post
              Falstyr wat was jou ervaring ermee? hoe heb je het precies gedaan etc

Idd GeneralIx dat vind ik ook.

Maar ik heb een pot staan gekregen als cadeautje en toch een sterk gevoel heb om het te nemen.
              als het er toch ligt en goed informatie erover ken vinden, vind ik het waard om het te proberen.

Alleen voordat ik het wil proberen wil ik er wel wat meer over weten zodat ik er niet mee ga rotzooien en is het niks weet ik dat ook weer :P

Ik zal wel een beschrijving geven van het product die ik hier heb liggen.

Product: Axis Labs creatine esthyl ester

Wat punten die Axis Labs beweert over het gebruik van het product (mijn twijfels)
              • Geen laadfases, bloating (opgeblazen door water), kramp of uitdroging
              • Een lagere dosering voor meer resultaten
              • Onthoudingsfase is niet nodig
              • Voel de kracht al bij de eerste dosering

Gebruik/Dosering:

Op trainingsdagen neem 2 tot 4 capsules met 500 ml water 15 tot 30 minuten voor de training. Neem nogmaals 2 tot 4 capsules met 500 ml water 15 tot 30 minuten na de training.

Op niet-trainingsdagen neem 2 tot 4 capsules met 500 ml water bij het ontbijt. Neem nogmaals 2 tot 4 capsules met 500 ml water bij het avondeten.

Alvast bedankt
              Vind dit een beetje raar, op trainingsdagen moet de creatine toch bij het ontbijt en na het trainen worden genomen?

Comment

Originally posted by henk33 View Post
                Vind dit een beetje raar, op trainingsdagen moet de creatine toch bij het ontbijt en na het trainen worden genomen?

Idd van wat ik heb gelezen is dat ook anders.

Vind het maar een vreemd product en vorm van creatine worden, te weinig info om laat staan te zeggen om het is te proberen als ik het nu zo bekijk.

Naja ik zal nog ff rond spitten op internet als ik meer vind zal ik dat zeker plaatsen en hopelijk jullie ook

Comment

Originally posted by henk33 View Post

Nee hoor dit kan prima zo...
                  De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Waarom zou je pillen willen? Feitelijk moet je namelijk net zoveel caps pakken als je met poeder moet oplossen. Makkelijker zijn ze dus niet, en ze zijn duurder.

Pak gewoon monohydraat, kost niets, blijft de beste, en is gewoon het makkelijkst te gebruiken.
                    En wat dan met die Kre-Alkalyn Xtreme van Performance ?
                    3 caps inemen één uur voor training 2250mg CREATINE MONOHYDRAAT

info :
                    Kre-Alkalyn

Vroeg me dit af omdat jet blijkbaar de voorkeur geeft aan poeder, gewoon even uit interesse
                    pump it up...

Comment

Kun je net zo goed poeder pakken he...

sigpic

Comment

Ik zou geen pillen nemen maar poedervorm en dan als volgt:

Creatine monohydraat innemen met 0,5 liter water en dextrose

5 dagen oplaadfase 4 x 5 gram verdeeld over de dag op vaste tijden
                        Vervolgens 6 weken 2 x 2,5 gram over de dag op vaste tijden

Grt

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Kun je net zo goed poeder pakken he...
                          jah idd, maar is er een verschil naar werking ofso ?
                          Of komen pillen & poeder op hetzelfde neer?
                          pump it up...

Comment

Qua werking zal het echt niet uitmaken in dit geval. Tenzij wellicht de werkzame stof afwijkt.

sigpic

Comment

Sportvoeding | Studie: creatine ethyl ester werkt niet

Duidelijk lijkt mij.

Zelf ervaren dat deze vorm van creatine minder vocht vasthoud dan gewone creatine.

Ik heb zelf Stacker V gebruikt en daar zit oa. creatine ethyl ester in.
                              Moet zeggen dat het wel effect had.Maar dit is dus een mix van stoffen:

L-Arginine Alpha Keto Gluterate 2:1 (L-AAKG),
                              Di Arginine Malate
                              Iso Flavonol (7-isopropoxy-isoflavone),
                              Creatine Ethyl Ester

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X