Welke creatine moet ik gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke creatine moet ik gebruiken?

Ik ga maandag met een creatine kuur beginnen van 6 weken samen met men protiene shake,wheigtgainer,vitaminen en mineralen en visoliecapsules.Ik heb alles al liggen behalve de creatine moet ik nog gaan halen.Ik twijfel tussen creamon van j-tech,creatine glycerol phosphate van j-tech en dimax vloeibare creatine.De eerste twee heb ik al eens gebruikt,vond ze allebei wel goed.
    De pruducten vind je op deze site:ms-distibution
    Van vloeibare weet ik niet zeker of het werkt,ik hoor van sommige van wel en van andere niet.
    Greets
    1.74m,80kg,11%vet

ms-distribution.
    moest dit zijn,sorry
    1.74m,80kg,11%vet

Comment

weer verkeerd
      ms-distribution
      1.74m,80kg,11%vet

Comment

Naar mijn weten zou vloeibare beter opgenomen worden door je lichaam...lijkt me ook logisch...ga het binnenkort ook maar eens proberen..

Comment

ik had hier ergens op het board gelezen dat vloeibaar nix uitmaakte... of weinig. Was van Riki volgens mij. Ik heb zelf gewoon een pot normale creatine staan voor na mn kuur.
          I live to end the game

Comment

Ik heb zelf een keer die vloeibare creatine gebruikt, vond het waardeloos...geen enkel resultaat, noch in gewichtstoename noch in kracht.....ik koop het niet meer...!!!!!
            Maar wie weet dat het bij een ander wel goed werkt!

Rico

Comment

ik wou voor de vloeibare gaan kijke maar heb eerst redelijk wat informatie hierover gevraagd en inderdaad iedereen verteld hetzelfde "het is waardeloos en geldverspilling"
              heb wel hore vertellen dat creatine van het merk "rage" redelijk goed moet zijn maar heb het zelf nog niet geprobeerd

Comment

Zou er nu werkelijk zoveel verschil in de diverse merken zitten?
                Zolang je monohydraat hebt?

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb rage van j-tech geprobeerd,vond de gewone creatine monohydrate van j-tech beter(creamon),creatine glycerol phosphate van j-tech vond ik ook beter.
                  Ik heb vandaag creamon gaan halen deze is het goedkoopst maar vind hem ook het beste werken.
                  Greets
                  1.74m,80kg,11%vet

Comment

Duidelijk verhaal.

Greets...

Comment

hoi,

feit 1 : vloeibare creatine is bull shit; werkt helemaal niet. (vriend van mij heeft een supplementen winkel en dat zegt hij zelf tegen mij, heeft het ook van de rekken gesmeten)

feit 2: creatine poeder wordt heel slecht opgenomen. je gaat best voor creatines die een transport system hebben, meestal in de vorm van dextrose; nadeel: veel suikers binnen
                      + je betaalt veel poen voor een doos suiker hahhaha

creatine: best verkopende rommel van de good-selling supplementen industrie, lees bedrogindustrie

Comment

het beste koop je gewone creatine monohydraat en neem het in met fruitsap, fruitsap zijn koolhydraten en het beste transportsysteem voor creatine
                        stil growing

Comment

En volgens mij maakt het merk ook niet veel uit,misschien lost het 1 beter op in water dan de ander.
                          Ik heb altijd die van perfectbody op www.perfectbody.nl daar is niks mis mee en ook niet echt duur.

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hmm ik had cell-tech en dat is waardeloze troep.

Greets...

Comment

Ben nu 1 week en half bezig met creamon van j-tech ben van 76kg(was ervoor door ziekte 3 kilo afgevallen van79 naar 76) naar 80kg gegaan.Ook veel te maken met vocht natuurlijk en met mijn voedingschema,heb wel de indruk dat ik geen vet ben bijgekomen.Dus ben tevreden tot nu toe,ik ga dit 6 weken volhouden en hoop daartegen 82kg(1.74m) te wegen met een vetpercentage hetzelfde als nu van 10%.In kracht ben ik ook een beetje vooruit gegaan vooral men schouders voel ik me sterk in.Ik weet natuurlijk dat ik na de creatine kuur terug 1 a 2 kilo terug kwijtspeel door het water in de spieren,maar hoop dit te beperken.
                              Greets
                              1.74m,80kg,11%vet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X