Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
'k hep net 'n maandje Betagen van EAS gebruikt, is prijzig (90 euro voor 600 gram). Is combinatie van creatine met hmb en taurine enzo. (ook dextrose inderdaad).
Ik ben er bijzonder tevreden over omdat ik de afgelopen maand als een speer ging, maar ik vind het altijd moeilijk om dat aan 1 supplement toe te wijzen. Tegelijkertijd gebruikte ik nl ok BCAA's, Wei-eiwitten (voor de shakies), maaltijdvervanger (lean body), ei-eiwitpoeder (om te koken) en Glutamine.
Ook had ik nieuw schema en ging van cut-eten naar gewoon-eten.
Ik weet niet hoe jullie constateren wat wel of niet werkt voor je, maar ik vind het verdomd moeilijk.
Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!
Creatine voel je bijna direct of het werkt,maar bij bcaa,glutamine en eiwitshakes voel je niet echt veel,daarbij moet je naar de resultaten op lange termijn zien.Ik Geloof wel dat al van deze producten werken,alleen bij de een wat beter dan bij de ander.
greets
Ik heb net zelf na mijn kuur Creavitargo geprobeerd (vitargo is een nieuwe koolhydraat die ervoor zorgt dat de creatine sneller de cel in gaat en dus niet onderweg verloren gaat).
Ik heb dit gemixt met normale creatine.
Vermijd in ieder geval caffeine. Dus geen koffie, thee, cola e.d.
ik zie dat bijna niemand de produkten van maximize gebruikt.. Waarom? Zijn ze te duur of niet goed ofzo?
Vind het gewoon vreemd omdat maximize toch het bekendste merk is en door heel veel fitnesscentrum's gebruikt worden..
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment