Welke creatine moet ik gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klinkt heel erg goed hoor. Succes in ieder geval.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vind cell-tech topspul, maar iedereen reageert anders

Comment

'k hep net 'n maandje Betagen van EAS gebruikt, is prijzig (90 euro voor 600 gram). Is combinatie van creatine met hmb en taurine enzo. (ook dextrose inderdaad).

Ik ben er bijzonder tevreden over omdat ik de afgelopen maand als een speer ging, maar ik vind het altijd moeilijk om dat aan 1 supplement toe te wijzen. Tegelijkertijd gebruikte ik nl ok BCAA's, Wei-eiwitten (voor de shakies), maaltijdvervanger (lean body), ei-eiwitpoeder (om te koken) en Glutamine.

Ook had ik nieuw schema en ging van cut-eten naar gewoon-eten.

Ik weet niet hoe jullie constateren wat wel of niet werkt voor je, maar ik vind het verdomd moeilijk.
        Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Met zoveel verschillende dingen lijkt me dat inderdaad geen doen. Zou het dan ook op de combinatie houden..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Creatine voel je bijna direct of het werkt,maar bij bcaa,glutamine en eiwitshakes voel je niet echt veel,daarbij moet je naar de resultaten op lange termijn zien.Ik Geloof wel dat al van deze producten werken,alleen bij de een wat beter dan bij de ander.
            greets
            1.74m,80kg,11%vet

Comment

Ik heb net zelf na mijn kuur Creavitargo geprobeerd (vitargo is een nieuwe koolhydraat die ervoor zorgt dat de creatine sneller de cel in gaat en dus niet onderweg verloren gaat).
              Ik heb dit gemixt met normale creatine.
              Vermijd in ieder geval caffeine. Dus geen koffie, thee, cola e.d.

Succes.

Comment

ik zie dat bijna niemand de produkten van maximize gebruikt.. Waarom? Zijn ze te duur of niet goed ofzo?
                Vind het gewoon vreemd omdat maximize toch het bekendste merk is en door heel veel fitnesscentrum's gebruikt worden..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X