Gratis Suplementen website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by leroyw View Post
    dat is waar, maar ja aangezien je daar ook veel normale spullen kunt kopen en ze zeggen dat het een soort stunt is van fabrieken zodat ze kunnen zien wat er ongeveer verkocht word.

ik moet 3,95 per artikel betalen wat verstuurd word.... ik ga het gewoon proberen ik zie het wel.....

de kans dat ze er wat verkeerds inflikkeren is nihil want dan was het al bekend...
    ik heb dus geen idee, hoelang deze site/bedrijf al bestaat.
    en ook in 'normale' spullen kunnen te troep gooien.

ik zou dus nooit supps kopen die uit china komen, is algemeen bekend dat het grote troep is.
    wie weet haalt dit bedrijf het wel daarvandaan en is het daarom gratis.

die stunt vind ik grote onzin.
    ik bedoel, er word niks verkocht, word gewoon gratis weggegeven.
    als je verkoop cijfers wil zien dan kunnen ze net zo goed bijv xxl bellen en ernaar vragen.
    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

@ leroyw: en je spul al mogen ontvangen?

Comment

Ben ook wel benieuwd, klinkt te mooi om waar te zijn. Vond dit op hun site:

Het assortiment van Promosupps bestaat uit eersteklas supplementen van de allerbeste kwaliteit, gemaakt door Nederlandse fabrikanten. De kwaliteit is te vergelijken met de bekende merken. Promosupps levert supplementen door geheel Nederland en België, gemakkelijk per post. U hoeft er de deur niet voor uit. U hoeft er zelfs niet voor thuis te blijven!

Hoe kan dit? U kunt zich voorstellen dat supplementen in grote hoeveelheden worden gemaakt; 1 miljoen pillen per productie-run is geen uitzondering. Dit wordt gedaan door machines die met gemak 100.000 pillen per uur produceren. Als een afnemer dus een order plaatst is er altijd een overschot; n.l. op het moment dat men de machine 5 minuten te laat uitzet zijn er al 5000-10000 pillen teveel. Met deze overproductie kan een producent niets, want het is voor hen te klein om te bewaren en de pillen zijn toch al door de afnemer betaald. Wij krijgen deze overproductie of kopen het voor een laag bedrag. Het zijn dus dezelfde supplementen, vitamines en mineralen die u normaal in de winkel koopt! In ruil hiervoor voorzien wij de fabrikanten van markt informatie, zoals hieronder is beschreven.

====

Het verhaal klinkt wel redelijk aanemelijk, alleen niet waarom ze het dan gratis verkopen, en niet voor een lage(re) prijs.
        Ben ook benieuwd of je spull al binnen is, en of het (goed) werkt.
        You can do anything if you set your mind to it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X