Welke shake in de prijscategorie 35,-?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke shake in de prijscategorie 35,-?

Hey,

Ik heb een maand geleden een emmer Whey pro 2.0 kilo van Bodylab eigen merk gebruikt. Na een tijd kreeg ik puistjes en daarnaast lag ik de hele dag heel fies te scheten. Nu weet ik dat dit bij-effecten zijn bij sommige shakes, maar ik hoor ook vaak verhalen dat dit bij duurdere merken niet altijd het geval is. Nu ben ik van plan om een ton BSN Syntha-6 te gaan halen. Als ik twee shakes per dag neem, betekend dit dat ik maar ongeveer twee weken doe met een ton BSN. Daarom is mijn plan om na iedere training een BSN shake te gaan nemen en de rest op te vullen met een minder goede shake dan BSN. Aangezien ik momenteel niet te veel geld kan besteden aan shakes wil ik graag van jullie weten welke shake van ongeveer 2 kilo ik er het beste bij kan nemen? De prijscategorie waar ik aan denk is maximaal 35 euro.

Ik weet dat er al veel shake topics zijn en heb er ook al veel gelezen. Alleen kom ik dan zoveel verschillende merken tegen dat ik er niet meer wijzer uit word. Daarom deze specifieke vraag...

XXlnutrition.nl
    Dan neem je 5kg van de Pro80. Ben je 75-80 euro kwijt en kun je een half jaar ofzo voor uit.

Comment

als ik jou was zou ik gewoon iets meer gaan verdienen en toch die goede shit kope.. later ben je der blij mee!

Comment

Lekker advies.

Niet iedereen wil zijn maagdelijke bruine anjer voor een paar tientjes laten uitwonen achter het CS, lbj23.

Zeg Flipped, waarom "vul" je rest niet gewoon aan met dingen waarop je moet kauwen? Kip, vis en vlees? Eitje?
        Nootje?
        Broodje?
        Dingentje?
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Lekker advies.

Niet iedereen wil zijn maagdelijke bruine anjer voor een paar tientjes laten uitwonen achter het CS, lbj23.

Zeg Flipped, waarom "vul" je rest niet gewoon aan met dingen waarop je moet kauwen? Kip, vis en vlees? Eitje?
          Nootje?
          Broodje?
          Dingentje?
          Hey,

Dat doe ik al. Eet iedere dag broodjes, 4 keer per week vis en kip en vlees ook sowieso. Iedere dag voor het slapen gaan een bak kwark en als ik wil snoepen eet ik nootjes. Daarnaast wil ik in ieder geval twee, het liefst drie, shakes per dag drinken. Alleen al om het feit dat je niet altijd tijd hebt om een eiwitrijke maaltijd naar binnen te knallen en je een shake daarentegen altijd nog ff snel weg kunt tikken.

Ik heb op een ander forum dezelfde vraag gesteld. Hier kreeg ik de volgende reacties op: RAW IRON Professional Whey., Revolutions whey, scivation whey bij bodyenfitshop, WHEY PRO XL van Interactive Nutrition.

Iemand hier ervaring met deze shakes?

Comment

als je in de bulk zit kan je aan de volle chocomel, is een stuk goedkoper een stuk lekkerder en doet et ook goed
            Pumping Iron.

Comment

Originally posted by Flipped View Post
              Hey,

Dat doe ik al. Eet iedere dag broodjes, 4 keer per week vis en kip en vlees ook sowieso. Iedere dag voor het slapen gaan een bak kwark en als ik wil snoepen eet ik nootjes. Daarnaast wil ik in ieder geval twee, het liefst drie, shakes per dag drinken. Alleen al om het feit dat je niet altijd tijd hebt om een eiwitrijke maaltijd naar binnen te knallen en je een shake daarentegen altijd nog ff snel weg kunt tikken.

Ik heb op een ander forum dezelfde vraag gesteld. Hier kreeg ik de volgende reacties op: RAW IRON Professional Whey., Revolutions whey, scivation whey bij bodyenfitshop, WHEY PRO XL van Interactive Nutrition.

Iemand hier ervaring met deze shakes?

Allen goede shakes, alleen de whey pro xl kreeg ik wat negatieve verhalen van. Die heb ik uit het assortiment gehaald daardoor...

Ps. puistjes verminderen sterk met een goede whey isolaat of hydrolisaat
              Neem bijvoorbeeld 100% WHEY (gold) van optimum nutrition. Dat is een goede hydro/ isolaat
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
                als je in de bulk zit kan je aan de volle chocomel, is een stuk goedkoper een stuk lekkerder en doet et ook goed
                Zit toch ook maar 3.5 gr eiwit per 100 gr in, zoals bij alle zuiveldranken?

Comment

Originally posted by Flipped View Post
                  Zit toch ook maar 3.5 gr eiwit per 100 gr in, zoals bij alle zuiveldranken?
                  Iets meer, als je een liter drinkt heb je al snel een 35 gram eiwitten binnen op een snelle manier.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dus een liter volle chocomel geeft 30/ 35 gram eiwitten.....
                    een liter pak kost een euro? (gokje) In een pot revolutions whey zitten 70/ 80 doseringen

Als je dat uit gaat rekenen kost die chocomel 80 euro na 80x 35grams doseringen
                    een pot revolutions whey kost 40 euro, dat is de helft
                    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

True. Maar je moet het ook zien als gainer, dus kijken hoeveel geld een dosering gainer kost om aan 850 kcal te komen. En denk dat het elkaar dan redelijk om het even zal zijn.

Oh, en whey is maar een onderdeel uit de chocomel, het grootste deel bestaat uit calcium caseïnaat, en dat is een duurdere grondstof. Vergelijken met pure wei is dus niet echt reëel.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

chocomel rocks!
                        Calisthenics / Street workout

Comment

de whey isolaat van power supplements.

www.powersupplements.nl

46,90 voor 2.5kg isolaat

22,** voor 1kg isolaat

Vrij scherp geprijst.

Kan gerust de 2.5kg pakken, ik krijg ook puistjes van een concentraat shake.
                          Van deze isolaat totaal niet, lost lekker op, met smaak is 90% zuiver, zonder smaak 95% ofzo.

Flauw smaakje eraan, maar geen moeite met weg drinken.
                          Ik hoef qua whey nooit meer iets anders.

Btw, van teveel calcium caseinaat krijg je puistjes, geen whey concentraat meer aanschaffen dus. Spreek uit ervaring

Comment

Als je gevoelig bent en de hele dag zit te schijten kun je ook kijken naar whey die lactose vrij is.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...lete-whey.html
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X