Caseïne boven whey ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb vanille, maar het maakt mij niet uit welke smaak het is. Daar ik helemaal geen smaak heb. Heb ik weleens verteld toch? PS heeft gelijk je kan doen wat je wilt, maar klontert niet..

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
      Dat klopt, het zijn ultra kleine korreltjes. Ze gaan 'in oplossing', maar 'lossen' niet op. Het maakt overigens geen klontjes.
      Ik vind de caseine idd een beetje vreemd aanvoelen.
      Hij is verder wel heel lekker. De kokus wey daarintegen was de BOM!
      Ik ga ze allemaal nog proberen en daarna laat ik je horen welke het lekkerst was.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Ik vind de caseine idd een beetje vreemd aanvoelen.
        Hij is verder wel heel lekker. De kokus wey daarintegen was de BOM!
        Ik ga ze allemaal nog proberen en daarna laat ik je horen welke het lekkerst was.
        dus kokos it is ik heb nu vanille maar is niet bijzonder, niet zo als de whey vanille

Originally posted by Knulletje View Post
        Ik heb vanille, maar het maakt mij niet uit welke smaak het is. Daar ik helemaal geen smaak heb. Heb ik weleens verteld toch? PS heeft gelijk je kan doen wat je wilt, maar klontert niet..
        eigenlijk wel handig dat je geen smaak hebt dan maar neen het klontert niet.
        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
        ....

Comment

Nee niet dat ik me kan herrineren. Hoe komt dat?
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Caseine is een langzaam verteerbaar eiwit en anti-katabool (spierafbraak)
            door de langzame vertering krijg je een geleidelijke afgifte van aminozuren.
            Inname caseine: Voor het slapengaan. (soms wordt caseine ook aangeraden om samen met Whey in te nemen na de training)

Whey is een eiwit met een hogere opnamesnelheid en hierdoor een "anabool" eiwit. Door de snellere vertering krijg je dus een snellere afgifte van aminozuren.
            Inname whey: Bij het ontbijt, voor en na de training.

Het moment van inname is dus belangrijk in het maken van je keuze tussen whey en caseine.

Het anabolisme van jongeren is hoger dan van ouderen hierdoor zouden jongeren meer voordeel hebben bij caseine dan bij whey.
            Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Nee niet dat ik me kan herrineren. Hoe komt dat?
              Oh sorry ik dacht van wel.. Ik kwam met n heftige dubbele longontsteking in het zhuis terecht. Eerst op de EHBO omdat mn huisarts mij had doorgestuurd daarheen, daar zit je op n rijtje op je beurt te wachten. N zuster die passeerde zag mij in de wachtkamer zitten, en ik scheen er zo beroerd uit te zien dat ze me er gelijk uitpikte en in de onderzoekskamer deponeerde en n dokter riep.. Er werd direct n infuus aangelegd in mn linker arm.. Helaas was ik zelf te ziek om nog te kunnen nadenken, want ik weet dat ik links geen klieren meer heb dus die geven ook geen aanwijzingen meer en kunnen ook niets opnemen.. 7 dagen later nog zieker en nog meer koorts en heel veel zakken infuus shit verder, komen ze er in het zieken huis achter dat ik doordat ik geen klieren meer heb (staat in je dossier) dat de infuus ook met troep er in niets heeft gedaan..En dat de ontsteking is doorgegaan naar mn hersenvlies. Dus hersenvlies ontsteking erbij. Ik zei hun al dagen dat ik pijn had in mn pan, op de plaats waar je bij n baby zn hoofdje ziet bonzen... Paar dagen later was ik mn reuk en smaak kwijt.. In het begin kon ik niets oppakken of n deur open doen, ik zag het wel maar kon niets pakken (pakte mis) Ik moest van de verzekering n klacht indienen wegens nalatigheid omdat ze nooit in het dossier hadden gekeken.. Alles is uiteindelijk goed gekomen in +- 1 jaar, behalve mn reuk en smaak die zijn voor altijd verdwenen... PS, mn klieren zijn eruit door kanker, was gedaan in hetzelfde zhuis.....

Comment

Oh sorry ik dacht van wel.. Ik kwam met n heftige dubbele longontsteking in het zhuis terecht. Eerst op de EHBO omdat mn huisarts mij had doorgestuurd daarheen, daar zit je op n rijtje op je beurt te wachten. N zuster die passeerde zag mij in de wachtkamer zitten, en ik scheen er zo beroerd uit te zien dat ze me er gelijk uitpikte en in de onderzoekskamer deponeerde en n dokter riep.. Er werd direct n infuus aangelegd in mn linker arm.. Helaas was ik zelf te ziek om nog te kunnen nadenken, want ik weet dat ik links geen klieren meer heb dus die geven ook geen aanwijzingen meer en kunnen ook niets opnemen.. 7 dagen later nog zieker en nog meer koorts en heel veel zakken infuus shit verder, komen ze er in het zieken huis achter dat ik doordat ik geen klieren meer heb (staat in je dossier) dat de infuus ook met troep er in niets heeft gedaan..En dat de ontsteking is doorgegaan naar mn hersenvlies. Dus hersenvlies ontsteking erbij. Ik zei hun al dagen dat ik pijn had in mn pan, op de plaats waar je bij n baby zn hoofdje ziet bonzen... Paar dagen later was ik mn reuk en smaak kwijt.. In het begin kon ik niets oppakken of n deur open doen, ik zag het wel maar kon niets pakken (pakte mis) Ik moest van de verzekering n klacht indienen wegens nalatigheid omdat ze nooit in het dossier hadden gekeken.. Alles is uiteindelijk goed gekomen in +- 1 jaar, behalve mn reuk en smaak die zijn voor altijd verdwenen... PS, mn klieren zijn eruit door kanker, was gedaan in hetzelfde zhuis.....
                Wat een verhaal man.....jij hebt je portie ellende ook al gehad.

Enge dingen in het leven.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

pff wat een elende man!
                  de komende 50jaar geen elende meer voor jou vind ik dan.

verder hoor ik vaker dat caseinne meer voor jongeren is maar ben daar nog niet helemaal van overtuigt.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Fucking hell knul, dat is een kutverhaal. Damn.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja jongens ik weet het. Je word het wel eens moe hoor geloof me, altijd weer moeten vechten om te komen waar je al was.. Heb inderdaad mn portie wel gehad. En wat ik al zeg: vechten om te komen waar je al was, valt ook niet altijd mee.. Maar HAH we zijn sportman en vechten door.........Caseine voor jongeren IJsBlok? De caseine van nu, is van soort en vorm eigenlijk het eiwit van vroeger.. Daar hebben ze whey voor gemaakt, omdat de oude eiwitten te traag waren.. Als blijkt dat voor jou de whey te snel is of je vind dat zelf, mix je het gewoon.. Dat is nou het mooie dat ze er allebij zijn, en je zelf kunt bepalen hoe snel jouw eiwit is...

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Fucking hell knul, dat is een kutverhaal. Damn.
                        Sjezus..Idd, heb je er ooit nog iets mee gedaan?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                          Sjezus..Idd, heb je er ooit nog iets mee gedaan?
                          Alleen n klacht ingediend. Dat moest ik doen van de verzekering, omdat ik natuurlijk veel te lang in het zhuis moest blijven.. Was dus meer om geld te doen, als om de gezondheid van mij.. Uiteindelijk moet het wel weer door iemand betaald worden he... Als je zelf zo beroerd bent heb je dat allemaal ff niet in de gaten.. En zeggen ze, je hebt toch al n klacht ingediend?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X