Ik heb vanille, maar het maakt mij niet uit welke smaak het is. Daar ik helemaal geen smaak heb. Heb ik weleens verteld toch? PS heeft gelijk je kan doen wat je wilt, maar klontert niet..
Caseïne boven whey ?
Collapse
X
-
Originally posted by Power Supplements View PostDat klopt, het zijn ultra kleine korreltjes. Ze gaan 'in oplossing', maar 'lossen' niet op. Het maakt overigens geen klontjes.
Hij is verder wel heel lekker. De kokus wey daarintegen was de BOM!
Ik ga ze allemaal nog proberen en daarna laat ik je horen welke het lekkerst was.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostIk vind de caseine idd een beetje vreemd aanvoelen.
Hij is verder wel heel lekker. De kokus wey daarintegen was de BOM!
Ik ga ze allemaal nog proberen en daarna laat ik je horen welke het lekkerst was.
Originally posted by Knulletje View PostIk heb vanille, maar het maakt mij niet uit welke smaak het is. Daar ik helemaal geen smaak heb. Heb ik weleens verteld toch? PS heeft gelijk je kan doen wat je wilt, maar klontert niet..44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk heb vanille, maar het maakt mij niet uit welke smaak het is. Daar ik helemaal geen smaak heb. Heb ik weleens verteld toch? PS heeft gelijk je kan doen wat je wilt, maar klontert niet..ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Caseine is een langzaam verteerbaar eiwit en anti-katabool (spierafbraak)
door de langzame vertering krijg je een geleidelijke afgifte van aminozuren.
Inname caseine: Voor het slapengaan. (soms wordt caseine ook aangeraden om samen met Whey in te nemen na de training)
Whey is een eiwit met een hogere opnamesnelheid en hierdoor een "anabool" eiwit. Door de snellere vertering krijg je dus een snellere afgifte van aminozuren.
Inname whey: Bij het ontbijt, voor en na de training.
Het moment van inname is dus belangrijk in het maken van je keuze tussen whey en caseine.
Het anabolisme van jongeren is hoger dan van ouderen hierdoor zouden jongeren meer voordeel hebben bij caseine dan bij whey.Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostNee niet dat ik me kan herrineren. Hoe komt dat?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOh sorry ik dacht van wel.. Ik kwam met n heftige dubbele longontsteking in het zhuis terecht. Eerst op de EHBO omdat mn huisarts mij had doorgestuurd daarheen, daar zit je op n rijtje op je beurt te wachten. N zuster die passeerde zag mij in de wachtkamer zitten, en ik scheen er zo beroerd uit te zien dat ze me er gelijk uitpikte en in de onderzoekskamer deponeerde en n dokter riep.. Er werd direct n infuus aangelegd in mn linker arm.. Helaas was ik zelf te ziek om nog te kunnen nadenken, want ik weet dat ik links geen klieren meer heb dus die geven ook geen aanwijzingen meer en kunnen ook niets opnemen.. 7 dagen later nog zieker en nog meer koorts en heel veel zakken infuus shit verder, komen ze er in het zieken huis achter dat ik doordat ik geen klieren meer heb (staat in je dossier) dat de infuus ook met troep er in niets heeft gedaan..En dat de ontsteking is doorgegaan naar mn hersenvlies. Dus hersenvlies ontsteking erbij. Ik zei hun al dagen dat ik pijn had in mn pan, op de plaats waar je bij n baby zn hoofdje ziet bonzen... Paar dagen later was ik mn reuk en smaak kwijt.. In het begin kon ik niets oppakken of n deur open doen, ik zag het wel maar kon niets pakken (pakte mis) Ik moest van de verzekering n klacht indienen wegens nalatigheid omdat ze nooit in het dossier hadden gekeken.. Alles is uiteindelijk goed gekomen in +- 1 jaar, behalve mn reuk en smaak die zijn voor altijd verdwenen... PS, mn klieren zijn eruit door kanker, was gedaan in hetzelfde zhuis.....
Enge dingen in het leven.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOh sorry ik dacht van wel.. Ik kwam met n heftige dubbele longontsteking in het zhuis terecht. Eerst op de EHBO omdat mn huisarts mij had doorgestuurd daarheen, daar zit je op n rijtje op je beurt te wachten. N zuster die passeerde zag mij in de wachtkamer zitten, en ik scheen er zo beroerd uit te zien dat ze me er gelijk uitpikte en in de onderzoekskamer deponeerde en n dokter riep.. Er werd direct n infuus aangelegd in mn linker arm.. Helaas was ik zelf te ziek om nog te kunnen nadenken, want ik weet dat ik links geen klieren meer heb dus die geven ook geen aanwijzingen meer en kunnen ook niets opnemen.. 7 dagen later nog zieker en nog meer koorts en heel veel zakken infuus shit verder, komen ze er in het zieken huis achter dat ik doordat ik geen klieren meer heb (staat in je dossier) dat de infuus ook met troep er in niets heeft gedaan..En dat de ontsteking is doorgegaan naar mn hersenvlies. Dus hersenvlies ontsteking erbij. Ik zei hun al dagen dat ik pijn had in mn pan, op de plaats waar je bij n baby zn hoofdje ziet bonzen... Paar dagen later was ik mn reuk en smaak kwijt.. In het begin kon ik niets oppakken of n deur open doen, ik zag het wel maar kon niets pakken (pakte mis) Ik moest van de verzekering n klacht indienen wegens nalatigheid omdat ze nooit in het dossier hadden gekeken.. Alles is uiteindelijk goed gekomen in +- 1 jaar, behalve mn reuk en smaak die zijn voor altijd verdwenen... PS, mn klieren zijn eruit door kanker, was gedaan in hetzelfde zhuis.....
de komende 50jaar geen elende meer voor jou vind ik dan.
verder hoor ik vaker dat caseinne meer voor jongeren is maar ben daar nog niet helemaal van overtuigt.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Fucking hell knul, dat is een kutverhaal. Damn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ja jongens ik weet het. Je word het wel eens moe hoor geloof me, altijd weer moeten vechten om te komen waar je al was.. Heb inderdaad mn portie wel gehad. En wat ik al zeg: vechten om te komen waar je al was, valt ook niet altijd mee.. Maar HAH we zijn sportman en vechten door.........Caseine voor jongeren IJsBlok? De caseine van nu, is van soort en vorm eigenlijk het eiwit van vroeger.. Daar hebben ze whey voor gemaakt, omdat de oude eiwitten te traag waren.. Als blijkt dat voor jou de whey te snel is of je vind dat zelf, mix je het gewoon.. Dat is nou het mooie dat ze er allebij zijn, en je zelf kunt bepalen hoe snel jouw eiwit is...
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostFucking hell knul, dat is een kutverhaal. Damn.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostSjezus..Idd, heb je er ooit nog iets mee gedaan?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment