Goed of niet goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed of niet goed?

Hello!

Ik gebruik momenteel whey + creatine ester als supplementen.
    Ik zie dat heel veel mensen om mij heen ook nog eens HMBolic van Revolutions hier bij gebruiken om spierafbraak te voorkomen en zweren erbij dat whey creatine en hmb een perfecte combi is.

Nu zit ik eraan te denken om dit ook erbij te gebruiken

Is dit nou een goede combinatie of liever niet?

Hoor het graag van jullie

Adios!

Ik denk dat je al genoeg hebt aan die 2 sups die je al gebruikt........ N kast vol sups helpt niets, je hebt het nodige om te bouwen......

Comment

Als je gewoon een goed voedingsschema hebt, je shakes optijd pakt : 's ochtends als je wakker word & METEEN na 't trainen... van uitgaande dat je er tussendoor aan goed voedingsschema houd, ben je gewoon goed bezig.

Zou niet weten waarom je zo'n sup als deze nodig hebt om spierafbraak tegen te gaan als je lichaam heel de dag word voorzien van spieropbouwende stoffen...
      Als je een goeie whey shake hebt zitten daar voldoende aminozuren in om je lichaam spieropbouwend te maken...

Wat je beter kunt halen ipv hmbolic is Omega 3 vis capsules als toevoeging.

Mocht ik 't mis hebben qua die spieropbouw afbraak shit.. correct me
      Last edited by Maasproductions; 09-12-2009, 13:36.

Comment

Je hoeft eigenlijk nog niet eens shakes te drinken.
        Als je voeding in orde is, kan je zelfs dat achterwege laten.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

klopt, maar bij mijn shake zit er dacht ik 30gr aan eiwitten in..
          Dat is veel kwark en kip en vooral na het trainen is dit zwaar relax

Comment

Ik meende juist dat whey shake's een andere functie hadden dan kip en kwark, omdat whey shakes snelle eiwitten zijn en kwark juist trage? Dus eigenlijk moet je dat niet als vervanging van je kip en kwark nemen.

Correct me if I'm wrong

Comment

heb je ook gelijk in daarom is whey in de ochtend en na de training ook goed omdat je dan snel eiwitten nodig hebt! bedoelde het niet echt als een vervanging

maar met die 30gr bedoelde ik gewoon dat dat veel kip en kwark etc in het algemeen is en dat dit handig is 's ochtends en na 't trainen ipv je vol vreten
              Last edited by Maasproductions; 09-12-2009, 15:15.

Comment

Ik twijfel aan hmb als supplement om de spiergroei te bevorderen.
                Over de whey discussie: eiwittiming is zwaar overschat. Whey is alleen een makkelijke bron om veel eiwitten naar binnen te beuken.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                  klopt, maar bij mijn shake zit er dacht ik 30gr aan eiwitten in..
                  Dat is veel kwark en kip en vooral na het trainen is dit zwaar relax
                  Veel kwark en kip?

300 gram kwark of 125 gram kip is nou niet echt veel....
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wel minder makkelijk
                    en reken maar uit wat het kost....

whey in een pot (45 euro voor 80 doeseringen)

65 potten kwark of zoveel kipfilet kopen kom je duurder uit

Ik zeg natuurlijk niet dat je alle eiwitten moet vervangen, maar whey
                    is gewoon makkelijk, en lekker
                    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Veel kwark en kip?

300 gram kwark of 125 gram kip is nou niet echt veel....

Na een harde training of net bij het wakker worden zijn mijn eetlusten nog niet aangewakkerd... dan vervang ik die 300gr kwark of 125gr kip liever door een whey'tje zodat ik met pijn en moeite de rest binnen kan werken.

Daarom drink ik buiten 's ochtends en na 't trainen ook geen whey

Comment

Bedankt voor de reacties allemaal.... maar lees nu alleen maar berichten over whey dit whey dat, wel even on topic blijven he! het ging om HMB

Heb maar 2 reacties hierover gehad de rest gaat over whey, beiden negatief om in combi te gebruiken met whey en creatine. De rest daar ook mee eens?

Ik zie het namelijk zo.... Whey is voor sneller spierherstel, Creatine is voor meer energie pomp kracht eventueel massa aankomen. in de periodes dat je niet traint krijg je te maken met kleine mate van spierafbraak. Dan zou juist HMB als SUPPLEMENT toch een goede toevoeging zijn?

Dan heb je herstel, energie/pomp, minder spierafbraak.
                        Goeie combi lijkt mij.. met nadruk op lijkt, want weet het niet zeker, daarom vraag ik het aan jullie.

Ik lees het wel....

Adios

Comment

als de n00b die je bent moet je je tijd besteden aan dingen die daadwerkelijk wat toevoegen ipv uitvluchten nemen naar supplementen die weinig tot niks zullen toevoegen als je basis niet klopt.

1. zorg dat je voeding klopt
                          2. zorg dat je sportschema en sport intensiteit klopt
                          3. Voeg wat whey, visolie, multivitaminen en eventueel biergist toe
                          als dat allemaal klopt kun je na een paar maanden eens gaan denken om creatine te nemen

Comment

Je krijgt er zo weinig reactie op, omdat de meeste (waaronder ook ik) het flauwekul vinden die HMBolic (V.2) En dat ze alleen over Whey praten is, omdat je daar wel wat aan hebt.... En visolie,biergist, multievits is je al vaker aangewezen.. Nu weer door Fal... En dat blijft zo doorgaan, tot jij het ook snapt? Je moet wel begrijpen, dat ze je wat willen uitleggen he... Vandaar, Newbiee..........

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              als de n00b die je bent moet je je tijd besteden aan dingen die daadwerkelijk wat toevoegen ipv uitvluchten nemen naar supplementen die weinig tot niks zullen toevoegen als je basis niet klopt.

1. zorg dat je voeding klopt
                              2. zorg dat je sportschema en sport intensiteit klopt
                              3. Voeg wat whey, visolie, multivitaminen en eventueel biergist toe
                              als dat allemaal klopt kun je na een paar maanden eens gaan denken om creatine te nemen
                              Ik train nu ongeveer 5 maanden en ik merk dat ik heeeel erg traag vooruit ga op dit moment, vandaar dat ik sinds kort (1 week) ben begonnen met creatine. Doordat ik nu ook weet dat ik te weinig of laat me zeggen verkeerd at ben ik me gaan verdiepen in voedingsschema's.... ik neem geen uitvluchten naar supplementen ik ben hierin geinterreseerd omdat ik merk dat mijn groei en prestaties stagneren. Dan ga je toch verder zoeken naar oplossingen of niet dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X