Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je krijgt er zo weinig reactie op, omdat de meeste (waaronder ook ik) het flauwekul vinden die HMBolic (V.2) En dat ze alleen over Whey praten is, omdat je daar wel wat aan hebt.... En visolie,biergist, multievits is je al vaker aangewezen.. Nu weer door Fal... En dat blijft zo doorgaan, tot jij het ook snapt? Je moet wel begrijpen, dat ze je wat willen uitleggen he... Vandaar, Newbiee..........
Kan... misschien wil ik gewoon te graag en raak ik gefrustreerd
Te snel neem ik aan?
Zorg dat ouw vreetschema klopt en gij zult groeien als kool!
Edit: Excuses ik las Traag ipv graag. /slap
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Kan... misschien wil ik gewoon te graag en raak ik gefrustreerd
5 maanden trainen en al gefrustreerd zijn HMMMMMM, je hebt nog een hele weg te gaan, dus wacht nog effe met frustreren en train en eet eerst wat.
Ik wil ook graag maar mag niet altijd
5 maanden trainen en al gefrustreerd zijn HMMMMMM, je hebt nog een hele weg te gaan, dus wacht nog effe met frustreren en train en eet eerst wat.
Ik wil ook graag maar mag niet altijd
Ja, jullie hebben gelijk. Ik ga gewoon beter op me voeding letten, goed voedingschema toepassen en even posten zodat jullie eventueel kunnen aanpassen mocht dit nodig zijn.
Geloof me. Als de basis goed zit kun je zo 10kg spiermassa elke 4-5 maanden er aan plakken voor de komende 2 jaar. Goed eten en intensief trainen en niet al te druk maken over al die details die in feite verwaarloosbaar zijn.
Geloof me. Als de basis goed zit kun je zo 10kg spiermassa elke 4-5 maanden er aan plakken voor de komende 2 jaar. Goed eten en intensief trainen en niet al te druk maken over al die details die in feite verwaarloosbaar zijn.
Misschien begrijp ik het niet helemaal.....maar je hebt het over 40kg spiermassa in 2 jaar tijd?
jij niet, want vrouwen hebben niet genoeg testosteron.
maar een kerel die beetje strikt en gedisciplineerd bezig is kan dat ja. Helemaal als je ecto bent en maar 50-60 kg weegt :P
jij niet, want vrouwen hebben niet genoeg testosteron.
maar een kerel die beetje strikt en gedisciplineerd bezig is kan dat ja. Helemaal als je ecto bent en maar 50-60 kg weegt :P
Pech voor mij dat ik een bitch ben.
Ik ben ze hier nog niet tegen gekomen....Of ken jij iemand hiero?
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment