Wie helpt mij? Beginnen met shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie helpt mij? Beginnen met shakes

Goedenavond allemaal,
    Ik ben Niels, 19 jaar en train vier keer in de week. Ik twijfel al geruime tijd om te beginnen met eiwitshakes.

De voornaamste dingen die ik mij afvraag.
    - Zet het heel erg aan?
    - Is het verstandig dit alleen na het trainen in te nemen?

Ik ben in het verleden een stuk zwaarder geweest ( van 92 kilo naar 82 nu)
    vandaar dat ik geen zin heb om weer aan te zetten, maar gewoon spieren wil kweken.

Alvast bedankt!!

Trainen/Eten/Rust zijn stappen naar het 'gespierd worden'. Proteineshakes zijn een aanvulling op je voeding, geen vervanging.
    Bij het opstaan en een uur/half uur voor het trainen zou ik het nemen.

Lees de stickies door, hier kan je veel handige en goede informatie vinden.

Comment

Welkom.. Eiwitten heb je nodig Niels, maar het moet wel in je voeding schema passen... 2,5 -3gram per kilo lichaamsgewicht is normaal voor n sporter... Word je niet dik van hoor...

Comment

Wat hij zegt en je zou het ook na je training kunnen nemen , dus 30 tot 60 minuten voor je training een shake en direct na je training.

Comment

Ok bedankt voor jullie reacties. Welke shake adviseren jullie mij?
          Verder heb ik geen voedingsschema, vind het lastig te maken. Verder
          zou ik graag willen weten in hoeverre het verstandig is om na m'n krachttraining
          cardio te gaan doen. Wil namelijk wel vet verliezen, maar geen spiermassa?!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Welkom.. Eiwitten heb je nodig Niels, maar het moet wel in je voeding schema passen... 2,5 -3gram per kilo lichaamsgewicht is normaal voor n sporter... Word je niet dik van hoor...

en misschien als je opstaat om weer snel anabol te worden
            Last edited by resike; 06-01-2010, 19:05.
            Mind is everything.

Comment

Originally posted by Niels Lampie View Post
              Ok bedankt voor jullie reacties. Welke shake adviseren jullie mij?
              Verder heb ik geen voedingsschema, vind het lastig te maken. Verder
              zou ik graag willen weten in hoeverre het verstandig is om na m'n krachttraining
              cardio te gaan doen. Wil namelijk wel vet verliezen, maar geen spiermassa?!
              Lees even de zomersticky, heb je duidelijk nog niet gedaan.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Om eerlijk te zijn heb ik ondervonden dat ik geen eiwit-shakes nodig heb. Kost handen vol geld en volgens mij is het effect minimaal. Ik zou het alleen nemen, als je echt nergens anders meer eiwitten vandaan kun halen.

Ik stel trouwens mijn vragentekens bij dat anabol verhaal. Ik denk niet dat het veel uitmaakt of je s ochtends nu een whey shake neemt of niet. Zou wel eens onderzoeken willen zien, die aantonen dat eiwitshakes in de ochtend nut hebben.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Om eerlijk te zijn heb ik ondervonden dat ik geen eiwit-shakes nodig heb. Kost handen vol geld en volgens mij is het effect minimaal. Ik zou het alleen nemen, als je echt nergens anders meer eiwitten vandaan kun halen.

Ik stel trouwens mijn vragentekens bij dat anabol verhaal. Ik denk niet dat het veel uitmaakt of je s ochtends nu een whey shake neemt of niet. Zou wel eens onderzoeken willen zien, die aantonen dat eiwitshakes in de ochtend nut hebben.
                  dan moet je behoorlijk veel gaan eten om aan die eiwitten te komen.
                  sochtents wat eet je dan ipv de shake van de andere.
                  en na de training...?
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Misterfit View Post

Waarom zou dit geen zin hebben denk jij
                    Mind is everything.

Comment

je weet wel dat je van spiermassa ook zwaarder wordt he haha dus minder als 85 kilo wordt je dan niet:P maar niet dik

Comment

Je kan idd prima zonder whey shake in de ochtend. Maar dat betekend echter niet gelijk dat ze ook geen nut hebben.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zie dat een hoop mensen Misterfit niet volgen. Hij stelt dat ze niet noodzakelijk zijn. Dat ben ik 100% met hem eens. Als je die eiwitten elders vandaan kunt halen, waarom niet.

Ik vind ze echter makkelijk, zeker in dieetfase.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Ik vind ze echter makkelijk, zeker in dieetfase.

Ik gebruik ze juist vaker als ik aan het bulken ben.....4000-4500 kcal vaste voeding komt me serieus me neus uit.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een verschil merk in of ik nou een shake neem of niet. Het zou best kunnen zijn dat ze iets doen, maar vond het een beetje duur worden. Ik ben student en heb niet eindeloos geld te beschikking.

Groeien doe ik nu ook zonder shakes. GVT werkt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X