Caffeine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik drink 's morgens 2 kopjes koffie op een nuchtere maag vóór mijn cardio sessie en ik ga 1 uur als een trein!

Comment

Dus spul maakt me opgefokt, en ik leen eigenlijk energie, waardoor ik later een harde klap ervaar. Toch is het handig spul om sommige uurtjes makkelijker door te komen. Jammer dat het mijn slaap wel negatief beïnvloedt.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
        Was er niet iets met hoge cortisol & spierafbraak, waardoor men vermoedt/aanneemt dat test. laag is..............
        Geloof wel dat cortisol je testosteron negatief beïnvloed, maar weet dat niet zeker meer. Zou dat eens terug moeten zoeken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

caffeine vind ik goed spul, maar na inname heb ik het gevoel elk moment een black out te krijgen, voel me niet echt goed in me hasses

ben ik er nu te gevoelig voor of wat?
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            caffeine vind ik goed spul, maar na inname heb ik het gevoel elk moment een black out te krijgen, voel me niet echt goed in me hasses

Jij ben toch begonnen met de Mitotropin?
            Ik ook en heb ook soms last van hoofdpijn.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik las dat je 750mg nam, dat is ook wel erg veel he
              Groeten

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Jij ben toch begonnen met de Mitotropin?
                Ik ook en heb ook soms last van hoofdpijn.
                idd, maar nu ff niet meer

Originally posted by Revius View Post
                ik las dat je 750mg nam, dat is ook wel erg veel he
                erg veel ook nou weer niet, mss combi van caffeine en if?
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Je neemt 500 mg in 1 keer toch? Vind ik een aardige hoeveelheid. Halveer dat eens en kijk wat er dan gebeurt.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Je neemt 500 mg in 1 keer toch? Vind ik een aardige hoeveelheid. Halveer dat eens en kijk wat er dan gebeurt.

ja ook wel eens 750mg. its a lot

zal eens minderen, neem het trouwens niet elke dag
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

ja ook wel eens 750mg. its a lot

zal eens minderen, neem het trouwens niet elke dag
                      Ik neem zelf 's ochtens 1x250 en dan 's middags 1x250, dan heb ik nergens last van. Als ik in 1 keer 500 neem ga ik tollen
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Als ik 2 cafeïne pillen ineens neem krijg ik juist altijd een heel vaag gevoel.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                          Als ik 2 cafeïne pillen ineens neem krijg ik juist altijd een heel vaag gevoel.
                          Ik voel me altijd heerlijk. Ik heb ook echt drie kwartier na inname een streep zweet in me boxer staan. Indicatie dat 't werkt.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

laatst zo'n caffeine pil geprobeerd
                            maar traint wel lekker
                            had ook efedrine geprobeerd traint nog lekkerder haha
                            Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                              Dat ATP lijkt me zowiezo bullshit. ATP is gewoon de energie die cellen gebruiken. Word altijd gebruikt, ook in rust. Caffeine kan hooguit je stofwisseling een beetje omhoog boosten waardoor wat meer ATP word gebruikt. Lijkt me complete onzin dat het de ATP uit je spieren haalt.

Edit: "ATP in je spieren afbreekt". Dat doet het dus wel. Maar niet in verkeerde context. Ik hoop dat het duidelijk is wat ik probeer uit te leggen.

dat is niet helemaal waar, caffeine is een antagonist van de adeonosie receptor, dus het blokkeert zeker wel in enige mate de opname van ATP (adenosine tri phosphate)

tweede effect is dat je dopamine en glutamaat spiegel omhoog gaat, dit komt doordat adenosine de aanmaak van glutamaat en dompamine remt > minder adenosine is dus verhoogde aanmaak van dopa en glutamaat. maar je test gaat er niet van achteruit en je oestergeen wordt er ook niet meer van.

gr Janjaap

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X