Beta alanine ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb het gebruikt, en mét plezier. Meer uithouding meer kracht en voor mijn gevoel een massieve pomp.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Bij mij werkt het zeker, over het jeuken, dat merk ik ook, echter doe ik het 's ochtends in en op de fiets merk ik er weinig van en in het weekend zorg ik gewoon dat ik een paar minuten stil zit en dan merk ik er ook niks van, dan neem ik het ook nog voor het trainen en daar merk ik al helemaal niks van, voor mij heeft het dus meer voordelen dan nadelen.

Comment

Ik drink net me pre workout shake no shotgun, en krijg nu ook tintelingen over me gezicht. Zal ook wel van de Beta-Alanine komen dan.
        Groeten

Comment

Is het hierbij ook de bedoeling dat je het cycled zoals bij creatine?

Comment

NO beta is ook echt een super produkt is wel wat prijziger

maar ai ai ai ai ik had daar die sample's van en die waren echt goed

nu hebben ze ook potjes ervan maar die werken echt super goed ik brand helemaal weg

en train er echt heerlijk op
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
              NO beta is ook echt een super produkt is wel wat prijziger

maar ai ai ai ai ik had daar die sample's van en die waren echt goed

nu hebben ze ook potjes ervan maar die werken echt super goed ik brand helemaal weg

en train er echt heerlijk op
              Krijg jij hier ook daadwerkelijk energie van? Ik had een sample met 6 tabs volgens mij, had ze allemaal genomen en kreeg alleen een immense irritantie pomp, was echt niet normaal.
              Werd er beetje suf van ook.
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Krijg jij hier ook daadwerkelijk energie van? Ik had een sample met 6 tabs volgens mij, had ze allemaal genomen en kreeg alleen een immense irritantie pomp, was echt niet normaal.
                Werd er beetje suf van ook.
                die sample die ik had zaten er drie in, krijg wel wat meer energie

maar ook meer zin om te trainen en die pomp, tja vind het wel lekker

die sample die jij had was ook van NO beta dan
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by CruX View Post
                  Is het hierbij ook de bedoeling dat je het cycled zoals bij creatine?
                  Bij creatine hoef je niet te cyclen.

@ Topic
                  Tintelingen. Doofheid in huid, vooral rondom neus. Rode kop.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jaartje terug heb ik het ook gebruikt. Gigantische jeuk en steken in mn gezicht en hele lichaam.

Binnenkort maar eens nog een keer gebruiken
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X