Omega 3!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tommyy View Post
    Lees het bericht voor je.

Heb ik gedaan, maar snap het nog steeds niet echt
    Vandaar dat ik het vraag

Comment

Men raad de gemiddelde mens ook aan om 150g vlees/vis per dag te eten. Betekent niet dat je geen pond ervan kunt of mag eten.

in een 100g vette vis zit zoon 7g omega 3 vetten. Een stuk makreel van 200g levert 14g omega 3 vetten. Denk je ook dat 200g vette vis eten teveel is?

kortom aanbevelingen zijn voor de gemiddelde mens. Om te voorkomen dat iemand 1 potje in 1x gaat leegeten, en dan de producent aanklaagt als er iets misgaat, heeft men aanbevelingen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        Men raad de gemiddelde mens ook aan om 150g vlees/vis per dag te eten. Betekent niet dat je geen pond ervan kunt of mag eten.

in een 100g vette vis zit zoon 7g omega 3 vetten. Een stuk makreel van 200g levert 14g omega 3 vetten. Denk je ook dat 200g vette vis eten teveel is?

kortom aanbevelingen zijn voor de gemiddelde mens. Om te voorkomen dat iemand 1 potje in 1x gaat leegeten, en dan de producent aanklaagt als er iets misgaat, heeft men aanbevelingen.
        Aaah ok!
        Nja ik heb namelijk bij mijn bestelling een potje now omega-3 caps gekregen en wou ff invormeren.
        Denk dat ik maar is begin bij 6 caps per dag.

Thanks voor de info all

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X