Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Osterich View Post
    MET efedra b0is?!

Ik weet
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• No way!

Hebben ze da echt bij De Tuinen?!
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

No way!

Hebben ze da echt bij De Tuinen?!

Nee homo! Dat was sarcastisch bedoeld

Dacht dat jij dat wel zou snappuh.

Comment

• Dan was het ironie
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Dan was het ironie

Ruk.....daar heb je me

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
              stacker 2 ook een goeie fatburner?
              naar mijn iedee de beste maar moeilijk verkrijgbaar
              big>koitju

Comment

• Originally posted by koitju View Post
                naar mijn iedee de beste maar moeilijk verkrijgbaar
                is het niet gewoon bij xxl of body en fit te koop dan?

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
                  is het niet gewoon bij xxl of body en fit te koop dan?
                  nee efedra is verboden kan het nu wel krijgen hoor maar is wel duur dus dacht miss weet iemand waar ik het goedkoper dan 65 euro een potje kan krijgen
                  big>koitju

Comment

• Ik heb mijn eerste dag Mito overleefd! smorgens 2 en smiddags 2.. om mee te beginnen.. kan niet zeggen dat ik er erg veel van heb gevoeld.. kan komen omdat de stimx en de nox pump al een beetje een gewenning hebben opgebouwd van cafeïne enzo.. morgen maar meteen aanbevolen dosis 6 nemen.

Aangezien ik vandaag gewoon behoorlijke honger had.. en me niet erg energiek voelde.. terwijl dat nou juist wel de enige prettige effecten van de stimx waren..

Morgen meer.
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                      Dan moet je échte kopen.
                      3 keer pd een dosis van 30 mg is al voldoende om me de eerste paar dagen flink energiek en nerveus te voelen.

1 gram = 1000 mg = 33,3 keer de standaard dosis.
                      Dan ben je dood man
                      was een fa2 jwt
                      Groeten

Comment

• Oh en ik heb vandaag last van brandend maagzuur.. eigenlijk nooit meer last van.. iemand daar ervaring mee met mito?

Comment

• Ik zit nou in mijn 3e of 4e dag Mito.. en ik kan niet zeggen dat ik er echt iets van voel zoals van de stimx.. dat kacheltje dat van binnen uit zou gaan branden heb niet genoeg aanmaakblokjes ofzo.. voel verder echt vrij weinig.. en de Mito lijkt de honger gevoelens ook niet te onderdrukken.. ik heb zelfs net na inname van de Mito meer honger! Ook mijn stemming tijdens de honger wordt er niet echt door verbeterd.. de hongergevoelens komen met dezelfde negatieve stemmingswisselingen als zonder de mito..

Het enige 2 positieve dingen die ik wel over de Mito kan noemen zijn dat ik me in ieder geval niet gejaagd voel en dat als ik in de spiegel kijk ik wel resultaat zie. Maar dat resultaat is waarschijnlijk voornamelijk te wijden aan mijn lage carb/cal inname en niet zozeer aan de Mito..

Voorlopig ben ik niet erg gecharmeerd van de mito maar ik zit ook nog maar in mijn 3e/4e dag..

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                            Ik zit nou in mijn 3e of 4e dag Mito.. en ik kan niet zeggen dat ik er echt iets van voel zoals van de stimx.. dat kacheltje dat van binnen uit zou gaan branden heb niet genoeg aanmaakblokjes ofzo.. voel verder echt vrij weinig.. en de Mito lijkt de honger gevoelens ook niet te onderdrukken.. ik heb zelfs net na inname van de Mito meer honger! Ook mijn stemming tijdens de honger wordt er niet echt door verbeterd.. de hongergevoelens komen met dezelfde negatieve stemmingswisselingen als zonder de mito..

Het enige 2 positieve dingen die ik wel over de Mito kan noemen zijn dat ik me in ieder geval niet gejaagd voel en dat als ik in de spiegel kijk ik wel resultaat zie. Maar dat resultaat is waarschijnlijk voornamelijk te wijden aan mijn lage carb/cal inname en niet zozeer aan de Mito..

Voorlopig ben ik niet erg gecharmeerd van de mito maar ik zit ook nog maar in mijn 3e/4e dag..
                            Ik was er ook 4 dagen mee bezig, eerste 3 dagen 2x2 en dan gisteren 2x3 maar ik voelde me bij de tweede inname echt heel licht in mijn hoofd de hele tijd en zeer onrustig + het leek (kan het me ook in hebben gebeeld) dat ik af en toe hard knoppingen kreeg.
                            Ik heb het me in ieder geval voorgenomen om maar te stoppen met mito.

Comment

• hups. toch nog ff een vraagje omtrent Mito. iedereen gaat er zo prat op dat het zo goed het hongergevoel onderdrukt (is dit echt zo of eerder een psycho effect?)
                              ik zit in de cut, maar houd er hoegenaamd geen honger aan over - integendeel. valt me soms zwaar voldoende te eten.

is mito in dit geval aan te raden? energy boost etc.. klinkt allemaal super, maar wil echt niet nog minder honger.
                              feit is wel dat mn vet verbranding stagneert. mijn voeding is op orde en ga 4 a 5 Xweek trainen. ik heb echt geen zin en geen tijd om daarboven nog extra cardio in te lassen... dus daarom dacht ik aan een mitokuur.

+ werkt mito dan gewoon goed omdat je er makkelijker minder van gaat eten, of is het meeste resultaat effectief door meer energie bij training en verhoogd metabolisme?

Comment

• Originally posted by svoboda View Post
                                hups. toch nog ff een vraagje omtrent Mito. iedereen gaat er zo prat op dat het zo goed het hongergevoel onderdrukt (is dit echt zo of eerder een psycho effect?)
                                ik zit in de cut, maar houd er hoegenaamd geen honger aan over - integendeel. valt me soms zwaar voldoende te eten.

is mito in dit geval aan te raden? energy boost etc.. klinkt allemaal super, maar wil echt niet nog minder honger.
                                feit is wel dat mn vet verbranding stagneert. mijn voeding is op orde en ga 4 a 5 Xweek trainen. ik heb echt geen zin en geen tijd om daarboven nog extra cardio in te lassen... dus daarom dacht ik aan een mitokuur.

+ werkt mito dan gewoon goed omdat je er makkelijker minder van gaat eten, of is het meeste resultaat effectief door meer energie bij training en verhoogd metabolisme?
                                Persoonlijk ervaar ik zoals je hierboven ook kan lezen geen verminderd honger gevoel en zou Mito werken met een verhoogd metabolisme.. ik heb juist behoorlijke honger gevoelens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X