Fatburners
Collapse
X
-
-
Ik heb mijn eerste dag Mito overleefd! smorgens 2 en smiddags 2.. om mee te beginnen.. kan niet zeggen dat ik er erg veel van heb gevoeld.. kan komen omdat de stimx en de nox pump al een beetje een gewenning hebben opgebouwd van cafeïne enzo.. morgen maar meteen aanbevolen dosis 6 nemen.
Aangezien ik vandaag gewoon behoorlijke honger had.. en me niet erg energiek voelde.. terwijl dat nou juist wel de enige prettige effecten van de stimx waren..
Morgen meer."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
-
Ik zit nou in mijn 3e of 4e dag Mito.. en ik kan niet zeggen dat ik er echt iets van voel zoals van de stimx.. dat kacheltje dat van binnen uit zou gaan branden heb niet genoeg aanmaakblokjes ofzo.. voel verder echt vrij weinig.. en de Mito lijkt de honger gevoelens ook niet te onderdrukken.. ik heb zelfs net na inname van de Mito meer honger! Ook mijn stemming tijdens de honger wordt er niet echt door verbeterd.. de hongergevoelens komen met dezelfde negatieve stemmingswisselingen als zonder de mito..
Het enige 2 positieve dingen die ik wel over de Mito kan noemen zijn dat ik me in ieder geval niet gejaagd voel en dat als ik in de spiegel kijk ik wel resultaat zie. Maar dat resultaat is waarschijnlijk voornamelijk te wijden aan mijn lage carb/cal inname en niet zozeer aan de Mito..
Voorlopig ben ik niet erg gecharmeerd van de mito maar ik zit ook nog maar in mijn 3e/4e dag.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostIk zit nou in mijn 3e of 4e dag Mito.. en ik kan niet zeggen dat ik er echt iets van voel zoals van de stimx.. dat kacheltje dat van binnen uit zou gaan branden heb niet genoeg aanmaakblokjes ofzo.. voel verder echt vrij weinig.. en de Mito lijkt de honger gevoelens ook niet te onderdrukken.. ik heb zelfs net na inname van de Mito meer honger! Ook mijn stemming tijdens de honger wordt er niet echt door verbeterd.. de hongergevoelens komen met dezelfde negatieve stemmingswisselingen als zonder de mito..
Het enige 2 positieve dingen die ik wel over de Mito kan noemen zijn dat ik me in ieder geval niet gejaagd voel en dat als ik in de spiegel kijk ik wel resultaat zie. Maar dat resultaat is waarschijnlijk voornamelijk te wijden aan mijn lage carb/cal inname en niet zozeer aan de Mito..
Voorlopig ben ik niet erg gecharmeerd van de mito maar ik zit ook nog maar in mijn 3e/4e dag..
Ik heb het me in ieder geval voorgenomen om maar te stoppen met mito.
Comment
-
hups. toch nog ff een vraagje omtrent Mito. iedereen gaat er zo prat op dat het zo goed het hongergevoel onderdrukt (is dit echt zo of eerder een psycho effect?)
ik zit in de cut, maar houd er hoegenaamd geen honger aan over - integendeel. valt me soms zwaar voldoende te eten.
is mito in dit geval aan te raden? energy boost etc.. klinkt allemaal super, maar wil echt niet nog minder honger.
feit is wel dat mn vet verbranding stagneert. mijn voeding is op orde en ga 4 a 5 Xweek trainen. ik heb echt geen zin en geen tijd om daarboven nog extra cardio in te lassen... dus daarom dacht ik aan een mitokuur.
+ werkt mito dan gewoon goed omdat je er makkelijker minder van gaat eten, of is het meeste resultaat effectief door meer energie bij training en verhoogd metabolisme?
Comment
-
Originally posted by svoboda View Posthups. toch nog ff een vraagje omtrent Mito. iedereen gaat er zo prat op dat het zo goed het hongergevoel onderdrukt (is dit echt zo of eerder een psycho effect?)
ik zit in de cut, maar houd er hoegenaamd geen honger aan over - integendeel. valt me soms zwaar voldoende te eten.
is mito in dit geval aan te raden? energy boost etc.. klinkt allemaal super, maar wil echt niet nog minder honger.
feit is wel dat mn vet verbranding stagneert. mijn voeding is op orde en ga 4 a 5 Xweek trainen. ik heb echt geen zin en geen tijd om daarboven nog extra cardio in te lassen... dus daarom dacht ik aan een mitokuur.
+ werkt mito dan gewoon goed omdat je er makkelijker minder van gaat eten, of is het meeste resultaat effectief door meer energie bij training en verhoogd metabolisme?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-