Urineren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

overigens offtopic ook nog check me avatar effe zit progresiie in of niet??
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 07 2004,19:14)]overigens offtopic ook nog check me avatar effe zit progresiie in of niet??  
      Moet je een gewone foto plaatsen he dino , zo zien we dat niet goed

grtz
      stil growing

Comment

neee daar is het nog lang geen tijd voor Me vetpercentage zit nu te hoog voor gewonen foto vind ik. Je ziet de spieren niet goed.Die komt pas in eind mei ofzo dan moet ik wel stuk droger zijn.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 07 2004,19:01)]schijtbeurt duurt langer want dan word de krant gelezen  
          en een goede pisbeurt duurt te lang gewoon. Als we uit zijn geweest hoef ik meestal gewoon de hele avond niet en als ik dan buiten de kou in kom lopen dan moet ik meteen en dan sta ik zker 2 min    
          wat een zeikerd ben jij zeg!hahaha ,geintje,man!

heb je avatar bekeken en wat ik zo kan zien ben je een stuk voller geworden,dino.

bezig met kuren of puur natuur?

greetz

Comment

moest je net pissen op deze foto?

Whaha... een liter..... wat een bak!

Foto ziet er goed uit maars geen excuus om (als je jezelf te hoog in de vetten vindt zitten) niet te posten.... het zal je enkel meer motiveren...

Ik pis - ik beken eerlijk- ook wel eens een liter... Hoe weet ik dat? Ik was eens ergens en had enkle de beschikking over een Coca Cola beker van ....een halve liter...

Groeten,

JW
            Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X