Koolhydraten voor het slapen gaan? SUP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nibor76nl View Post
    Ik zou gewoon overdags die gainer gebruiken.

Ik kom ook echt niet aan als ik 500 kcal boven behoefte zit..sommige hebben gewoon nog meer nodig.

Sterkte!!
    als je niet aankomt. eet je niet boven behoefte. Behoefte = de hoeveelheid kcal die jij nodig hebt om je lichaamsgewicht te behouden. dus niet aan te komen of af te vallen.

volgens formules op inet, heeft een vriend van mij een behoefte van 3500 kcal per dag. Hij eet echter 4500 om op gewicht te blijven, en 5000 om aan te komen. Zijn behoefte is dus 4500, en niet die 3500 die berekend is.

jouw daadwerkelijke behoefte wijkt dus wellicht gewoon af van de informatie die jij uit een formule gehaald hebt.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

formules zijn en blijven niks meer dan richtlijnen om te gebruiken als start punt. daarna is het in de praktijk verder fine tune waar soms wel een jaartje of 2-3 over heen kan gaan.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        formules zijn en blijven niks meer dan richtlijnen om te gebruiken als start punt. daarna is het in de praktijk verder fine tune waar soms wel een jaartje of 2-3 over heen kan gaan.
        2-3 is misschien iets overdreven. maar het duurt idd wel een hele tijd voordat je je lichaam goed genoeg kent. en je ongeveer weet wat je verbrand. En het duurt een tijd voordat je leer inspelen op veranderingen van je eigen kcal behoefte.

want je volgt een nieuw schema wat iets intensiever is, en je verbrand meteen een aantal honderd kcal meer per dag. Of je werkt een dagje extra per week, en als dat middelmatig intensief werk is, is dat al snel een 600-800 kcal extra verbranding die dag. en niet te vergeten je bouwt spiermassa op waardoor je verbranding hoger komt te liggen.

daar moet je gevoel voor ontwikkelen.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

had nog een laaste vraag, nadat ik klaar ben met trainen gebruik ik die lean gainer. maar kan ik dan een half uurtje na het gebruiken van het lean gainer, gewoon eten?
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

want ik krijg honger na het trainen, want train meestal heel laat.

Comment

als je toch gaat eten waarom dan een lean gainer

Comment

mag je niet eten als je een lean gainer gebruikt?, misschien moet je maar even goed door lezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X