Ik ben recent verhuisd naar Amsterdam en ben op zoek naar een leverancier van Multivitaminen, kan iemand me aan een adres helpen?
Multivitaminen
Collapse
X
-
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (real1972 @ Jun. 07 2004,10:59)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Phreak @ Jun. 07 2004,10:46)]Multivitamine voor sporters van het kruidvat doen het ook heel goed...
Groeten
deze zijn lager gedoseerd en niet time released!
AFBLIJVEN ! ! !
Comment
-
Sorry bro's,
Was/ben er van overtuigd dat die multi van de BBsupplementenindustrie niet veel beter waren dan de "gewone" vitamientjes......
@Real
Zou je kunnen posten wat er aan dosering in de "goede multi's zit. Dan kunnen we vergelijken. Kep namelijk op geen site de dosering die in de multi's zit kunnen vinden. Over het time-released zijn is ook al de nodige discussie geweest, of het nu wel of niet werkt..
Dit is de inhoud van de kruidvat multi's:
vit A 800µg
vit B1 4mg
vit b2 5mg
niacine 50mg
pantotheenzuur 20mg
vit b6 6mg
foliumzuur 140µg
vit b12 3µg
biotine 80µg
vit c 190 mg
vit d3 4µg
vit E 20mg
ijzer 6 mg
zink 6 mg
mangaan 2mg
choline 400µg
inositol 400µg
koper 400µg
rutine 1mg
hespiridine 3mg
kelp 75µg
lectichine 10mg
alfalfa 10mg
rozenbottel 10mg
citrus 10mgMind over Matter.... Focus is everything!
Comment
-
Ben het er niet mee eens maar kan helaas de testen van de verschillende vitamines waaronder die van het kruidvat niet zo snel vinden. De conclusie was dat die van het kruidvat gezien de prijs/kwaliteit verhouding beter waren als alle anderen. Van onderdosering was bij zowel de multi als de C geen sprake.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Vitaminepillen/preparaten vallen ook onder de warenwet.
Ze worden dus getest, en als ze niet voldoen aan de regels volgens de warenwet mogen ze niet meer verkocht worden. Dus dat ze ondergedoseerd zijn is onzin, waar baseer je dat op?
Time released is ook onzin, dat werkt niet. Als je op google even zoekt kom je dit zo tegen. Ik heb zelf die van het kruidvat, en daar is volgens mij niks mis mee. Van zo'n echt sportmerk heb ik ook gehad, maar daar zat bijna hetzelfde in, alleen waren ze velen malen duurder. Kruidvat is zo goedkoop omdat ze in het groot inkopen.
Van de personen die zeggen dat Kruidvat niet goed is zou ik graag willen weten waarom ze niet goed zouden zijn.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Omdat een duur merk gewoon beter moet zijn?
Maar goed ff serieus, ik kan helaas de testen niet terug vinden
Heb geen idee waar ze stonden, het was ergens op het net op een onafhankelijke site maar werkelijk geen idee meer waar helaas..
Iedereen moet gewoon nemen waar hij of zij zich het beste bij voelt maar in dit geval is meer betalen als bij het kruidvat echt zonde van de centjes.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Als je zeker wilt zijn van de kwaliteit van een (multi)vitamine koop die dan bij de aphoteek,daar hebben ze trouwens supplementen met zeer hoge dosering(soms wel op doktersvoorschrift maar een goede dokter schrijft wel gratis een briefje als het enkel over vit. gaat).
Deze zijn wel duurder dan in het kruidvat enz...maar je bent zeker van kwaliteit,dosering,...bovendien wordt een aantal vit.preparaten deels terug betaald door het ziekenfonds(zeker die op voorschrift en althans in Belgie,hoe het in Nederland zit weet ik niet).
Een paar voorbeelden : revitasport
upsac vit. c 1000mg(bruistabletten)
tonimix(B-complex op hoge dosering in handige drinkampullen)
Comment
-
Let op de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid (ADH)
Over de ADH bestaan nogal wat misverstanden. De ADH is namelijk een gemiddelde dat bepaald is over een grote bevolkingsgroep. Het is geen maatstaf voor de individuele behoefte aan vitamines en mineralen. Vele wetenschappelijke onderzoeken wijzen uit dat bepaalde type mensen hogere behoeftes hebben dan de ADH en dat via ‘normale voedingsmiddelen’ de ADH niet volledig binnen te krijgen is. Sporters, lijners, veganisten, ouderen, kinderen in de groei, zieken, mensen die herstellende zijn van een ziekte, mensen die roken/ alcohol drinken en zwangere vrouwen hebben bijvoorbeeld een hogere behoefte aan vitamines en mineralen dan de ADH aangeeft. Daarnaast geeft de ADH niet het niveau van de optimale gezondheid aan, maar de hoeveelheden die je minimaal binnen moet krijgen om tekorten te voorkomen.
Sport stelt hoge eisen aan je lichaam. Je lichaam moet na een training hard werken om te herstellen en om spiermassa op te bouwen. Hierdoor heb je een verhoogde vitamine- en mineralenbehoefte en kun je er dus van uitgaan dat jouw ADH een stuk hoger ligt dan de ADH die is vastgesteld voor de gemiddelde bevolking.
Time released is geen onzin. Langzame afgifte over de gehele dag is beter dan alles in 1 keer. want je lichaam kan iet alle vitamines in 1 keer verwerken. (bij hoge doseringen!
Ik zeg niet dat kruitvat pillen niet goed zijn. maar voor sporters (zie boven) zijn ze ondergedoseerd. Maar dat is mijn mening.
Als iemand gelukkig is met die pillen prima. En duurder beter motto geld voor mij zekers niet.
zoals men misschien nog weet was ik die gene die op zoek was naar supplementen die juist goed en goedkoop waren. (en kwam bedrogen uit)
Ik heb geen idee wat het kost bij kruitvat maar voor hoge dosering vitamines betaal je gemiddeld 100 capsules 21.20.
de meningen over vitamines blijven sterk verdeeld. omdat men gewoon hier naar niet echt onderzoek doet wat het positieve of negatieve effect is op mensen bij hogere doseringen. feit is dat wanneer je zwaar traint je extra vitas kunt gebruiken.
zelfs voedingcentrum is er niet helemaal eenduidig in.
zie hier
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 07 2004,20:07)]Vitaminepillen/preparaten vallen ook onder de warenwet.
Ze worden dus getest, en als ze niet voldoen aan de regels volgens de warenwet mogen ze niet meer verkocht worden. Dus dat ze ondergedoseerd zijn is onzin, waar baseer je dat op?
Deze bodybuilders en powerlifters verbruiken meer vitamines en mineralen en hebben meer nodig.
snappie ?
Comment
-
Dan zou je toch ook 2 of meer pillen van het kruidvat kunnen nemen? Dan nog ben je goedkoper uit...
Op ANIMALPAK staat ook behoorlijk veel informatie over vitamines en mineralen, en dan specifiek voor hardcore bodybuilders en powerlifters.
Als ik veel geld (over) zou hebben zou ik best die packs van animalpak willen uitproberen. Maar ze zijn wel érg duur, velen malen duurder dan Kruidvat. Ik doe zelf gewoon recreatief aan bb, en denk dat ik met gezonde voeding met voldoende fruit en groente en als aanvullung een multivitamine wel genoeg binnen krijg. Maar zeker weet ik dit natuurlijk niet, dan zou je een bloedonderzoek moeten doen, dan is een eventueel tekort vast te stellen.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment