Multivitaminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 08 2004,17:34)]Als ik veel geld (over) zou hebben zou ik best die packs van animalpak willen uitproberen. Maar ze zijn wel érg duur, velen malen duurder dan Kruidvat. Ik doe zelf gewoon recreatief aan bb, en denk dat ik met gezonde voeding met voldoende fruit en groente en als aanvullung een multivitamine wel genoeg binnen krijg. Maar zeker weet ik dit natuurlijk niet, dan zou je een bloedonderzoek moeten doen, dan is een eventueel tekort vast te stellen.
    Iedereen zoekt toch altijd naar het goedkoopste supplement , kuren enz...
    Mijn mening is daarom: goedkope supps en kuren maakt een goedkoop lichaam , en die kwaliteit zie je na enkele jaren trainen.
    Maar er is niemand die het duur vind als je elke dag een pakje sigaretten moet kopen en als je int weekend uitgaat aan 10€ per coctail sterke drank of een hoop euro's uitgeeft aan uitgaan , dat vind ik pas zonde van het geld , met dit geld zouden velen van jullie misschien meer en betere supps kopen , dan groei je tenminste zoals het hoort , daar heb je heel je leven wat aan en niet 1 avond feest en 2 dagen ziek zijn.

santè

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (SammyV @ Jun. 08 2004,20:32)]Maar er is niemand die het duur vind als je elke dag een pakje sigaretten moet kopen en als je int weekend uitgaat aan 10€ per coctail sterke drank of een hoop euro's uitgeeft aan uitgaan , dat vind ik pas zonde van het geld , met dit geld zouden velen van jullie misschien meer en betere supps kopen , dan groei je tenminste zoals het hoort , daar heb je heel je leven wat aan en niet 1 avond feest en 2 dagen ziek zijn.

santè
      Dan heb je hier iemand die dat zeker wel duur vind hoor. Daarnaast nog zonde van zijn geld ook.
      Toch geef ik niet meer uit als echt noodzakelijk waar het gaat om vitamines.
      Daar waar het gaat om andere supps heb je weer helemaal gelijk.

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zeg ook niet dat het noodzakelijk is inde zin van als je het niet gebruikt dan groei je niet.

Maar als je het goed wilt doen doe het dan 100% of niet.
        dus daarin zitten ook multivits en dan niet van de kruitvat.
        haal jij je shakes ook bij de reform winkel dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X