Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Jul. 03 2004,10:47)]Dat is gesproken Xenogear, dat is de juiste mentaliteit, eerst een paar jaartjes naturel trainen en dan pas naar de as grijpen. Als ik van u was zou ik ook eerst eens veel sups uitproberen maar laat je de volgende keer beter begeleiden naar het kiezen van sups kan je veel geld besparen, zoals sommige hier al zeggen is het gewoon zma met tribulus samen, en dit suplement gebruik ik ook en is veel goedkoper dan hetgene wat je nu gerbuikt.
Klasse mentaliteit van u , zo zijn er niet veel meer
grtz
haha thx snipke.... .
Nog ff vraagie dan welke Sup gebruik je nu dan ??...Misschien moet ik dan ook maar is overschakelen .
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jul. 03 2004,10:40)]sorry maar ik ben pas 18 jaar en ik wil nog geen Dbol gebruiken ik train pas een half jaar en dat lijkt me geen goed plan ..ik wil pas aan dat soort dingen gaan denken als ik jaartje of 4 train dat lijkt me een beter id om meteen een D-Boll Kuur te gaan doen.En naja ik heb het geld er voor voor die potjes dus ik zit er niet echt mee .
Greetz XeNo
verstandige praat
Maar ik zou me niet teveel gaan richten op pro hormonen, dat is weg gegooid geld. En ik spreek uit ervaring.
ik alleen niet of dit een pro hormoon is.
supplementen zoals creatine worden vaak gebruikt en eiwitten en koolhydraten shakes. de rest is naar mij mening wegeggooid geld.
Ik vind zelf ook vanadyl van m-double you erg goed werken.
Maar daar zijn de menigen hier ook over verdeeld
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
je kunt eiwit shakes,creatine,en vitamine bij innemen.
al de rest is gewoon weggesmeten geld.ik spreek uit ervaring.
train nu bijna 8jaar en je moest eens weten wa geld da ik al aan die brol(supplementen) heb uitgegeven. als het zogezegd werkt,dan is da gewoon in het kopke(placebo efect).
ge moet gewoon goe eten en zien da ge genoeg eiwitten binnen krijgt,en veel,heel veel geduld hebben als ge naturel traint. als ge een kuur pakt dan gaat het sneller,maar da moet iedereen voor zichzelf uitmaken.da zijn geen snoepjes die ge inneemt,eerst heel goed informeren.
bij ons in de gym hoor ik die mannen die nog maar een paar maanden trainen over die zogezegde werkende supplementen praten en ja hoor het werkt allemaal. maar ge moet weten dat als ge begint te trainen,dat ge de eerste 6-12maanden
vanzelf goed vooruitgaat,ook volledig naturel. als ge al een paar jaar traint is de vooruitgang stukken minder.
maar ja geld wegsmijten aan supplementen die gewoon niet werken,da moet ook iedereen voorzichzelf uitmaken.
ik denk dat de mensen die hier op't forum zitten die al jaren trainen(er echt mee bezig zijn en goed met hun eten bezig zijn)ook wel beter weten.
Ik heb wel eens gehoort dat diverse suplementen bij de 1 beter werken dan bij de ander...Als je zelf al goede aanleg heb idd groei je al snel naturel dat ken ik best geloven.Maja ik probeer het maar.Wil zelf eerst zover mogelijk komen naturel en met een paar Sups.Eten is idd ook belangrijk ik had ook meteen toen ik begon de vetten weggegooid affetoe tuurlijlk Cheat dagen in het weekend bij het alcohol natuurlijk..
Ach iedereen zijn eigen mening over supps. Ligt er aan hoeveel je kuurt met AS en dergelijke.
Pro hormonen ben ik zelf ook niet zo van onder de indruk. Maar dat wil niet zeggen dat niets werkt. Zijn toch mensen die zeggen dat het wel helpt. Misschien is het beter dan om te zeggen dat het per persoon verschillend is.
@ Xenogear: De zma tribulus komt bij mij vandaan!
Citaat[/b] (snipke @ Jul. 03 2004,10:47)]Dat is gesproken Xenogear, dat is de juiste mentaliteit, eerst een paar jaartjes naturel trainen en dan pas naar de as grijpen. Als ik van u was zou ik ook eerst eens veel sups uitproberen maar laat je de volgende keer beter begeleiden naar het kiezen van sups kan je veel geld besparen, zoals sommige hier al zeggen is het gewoon zma met tribulus samen, en dit suplement gebruik ik ook en is veel goedkoper dan hetgene wat je nu gerbuikt.
Klasse mentaliteit van u , zo zijn er niet veel meer
grtz
of er gewoon helemaal niet naar 'grijpen' ....
Tribules werkt niet eens ..
meeste tribules supplementen bezitten ook nog eens een lage waarden
Enigste wat je merkt is een stijve pik
ik vind het geld verspillen want ik heb het ook gebruikt en helemaal geen resultaten mee geboekt,ik had van Mrdouble you,en nog een ander merk gebruikt,6 pillen per dag
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment