maar WAROM zou het geen fuck uitmaken?? enjha moest ik op 1 maand mijn droomfysiek halen zou dat idd mooi zijn maar dat weet ik ook wel dat dat onmogelijk is :')
Saint2D supplementen/voeding
Collapse
X
-
Originally posted by Saint2D View Postik denk wel dat er genoeg bronnen zijn die het positieve effect van creatine kunnen bewijzen hoor? spijtig genoeg zijn die momenteel in het bezig van gleke dus mss dat hij ons kan helpen...?
en jha 1 schel is tog 1 schel? een schel van 160 gram op een boterham lijkt me idd wel veel.
NU DUIDELIJK?
wat heb je uberhaupt aan 1 schel als dat 15 gram is.
neem ook een half ei zou ik zeggen
ik zeg ook creatine zit VOOR HET GROOTSTE DEEL tussen de oren, zal heus wel wat helpen maar al die test boosters geloof ik niet in
Comment
-
hahahaha ^^
jha ik weet het ook niet darom dat ik het hier vraag.. maar alsje er zelf geen ervaring in hebt en je kent er geen enkel onderzoek over denk ik niet datje het zomaar zal afslaan?
mss helpt het idd niks en schiet ik er geen fuck me op. maar ik wil het wel proberen want anders weet je het nooit, en je moet men toekomstige log dan maar eens lezen. mss heb je gelijk mss niet.While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded
Comment
-
Ashwagandha, fysieke en mentale detox van de Ayurveda | Mens en Gezondheid: Alternatief
Wat de verhoging van de testosteronspiegel betreft: Arabische onderzoekers ontdekten dat extracten van Aswaganada bij jonge ratten de testes lieten groeien - vooral door de vaten te verwijden - en de zaadproductie op gang hielpen. De testosteronspiegel zakte echter door de behandeling. Volgens de Arabieren was dat omdat het kruid de werking van testosteron imiteert, waardoor de dieren minder hormoon gingen aanmaken.
Dezelfde onderzoekers vonden soortgelijke effecten bij jonge vrouwtjesdieren. Die maakten sneller eitjes aan dan normaal, werden zwaarder en hadden een verhoogde aanmaak van stuurhormonen.
Aldus ergogenics. Hoop dat je er iets aan hebt
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment