Saint2D supplementen/voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar WAROM zou het geen fuck uitmaken?? enjha moest ik op 1 maand mijn droomfysiek halen zou dat idd mooi zijn maar dat weet ik ook wel dat dat onmogelijk is :')
    While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Haha best wel grappig met die schel kaas! :P Leg eens uw schelle op de weegschaal :P
      RAW: 155 - 155 - 220
      EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Die koas kan min zak ipbloaze!

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
          ik denk wel dat er genoeg bronnen zijn die het positieve effect van creatine kunnen bewijzen hoor? spijtig genoeg zijn die momenteel in het bezig van gleke dus mss dat hij ons kan helpen...?
          en jha 1 schel is tog 1 schel? een schel van 160 gram op een boterham lijkt me idd wel veel.
          IK VROEG JE IN MN 1E POST WAT EEN SCHEL WAS?

NU DUIDELIJK?
          wat heb je uberhaupt aan 1 schel als dat 15 gram is.
          neem ook een half ei zou ik zeggen

ik zeg ook creatine zit VOOR HET GROOTSTE DEEL tussen de oren, zal heus wel wat helpen maar al die test boosters geloof ik niet in

Comment

hahahaha ^^
            jha ik weet het ook niet darom dat ik het hier vraag.. maar alsje er zelf geen ervaring in hebt en je kent er geen enkel onderzoek over denk ik niet datje het zomaar zal afslaan?
            mss helpt het idd niks en schiet ik er geen fuck me op. maar ik wil het wel proberen want anders weet je het nooit, en je moet men toekomstige log dan maar eens lezen. mss heb je gelijk mss niet.

Comment

Zo, nu dit duidelijk is: Cut the crap.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Wat is een schel?

Comment

tjah.. bodynet stelt me nu efjes wel telleur. had gehoopt op wat betere nuttige reacties zonder al de bullshit errond. maar denk dat de juiste mensen gewoon niet online zijn?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    Wat is een schel?
                    Synoniemen van schel; ander woord voor schel - synoniemen.net

Een snede/plak/schijfje/sneetje..
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Hoop dat je het niet over mij hebt, want ik ben serieus. Wat is een schel? is dat belgisch ofnie

edit: ty gleke, wist het echt niet he:P

Comment

oh daar had ik totaal niet aan gedacht
                        wist niet dat het dialect was ofzo maar jha hier in belgie zeggen we dat idd zo.

Comment

Ashwagandha, fysieke en mentale detox van de Ayurveda | Mens en Gezondheid: Alternatief

Wat de verhoging van de testosteronspiegel betreft: Arabische onderzoekers ontdekten dat extracten van Aswaganada bij jonge ratten de testes lieten groeien - vooral door de vaten te verwijden - en de zaadproductie op gang hielpen. De testosteronspiegel zakte echter door de behandeling. Volgens de Arabieren was dat omdat het kruid de werking van testosteron imiteert, waardoor de dieren minder hormoon gingen aanmaken.

Dezelfde onderzoekers vonden soortgelijke effecten bij jonge vrouwtjesdieren. Die maakten sneller eitjes aan dan normaal, werden zwaarder en hadden een verhoogde aanmaak van stuurhormonen.

Aldus ergogenics. Hoop dat je er iets aan hebt

Comment

hmm nja dat ziet er tot nu toe dus niet goed uit.. ga zelf tog nog verder wat meer 'menselijk' ondezoeken zoeken.
                            tog bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X