Zink

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zink

.....
    Last edited by GespierdeMug; 27-11-2022, 12:13.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

zink helpt bij mij goed, MAAR je moet goed uitzien dat je niet te veel binnenkrijgt. meestal zit er in een pil zo'n 50gr + dat er dan nog eens zink in je multivitamine zit ( als je die neemt)

Zinksupplementen verdubbelen de kans op prostaatkanker

Comment

Klopt, ik probeer het nu sinds enkele dagen ook omdat ik om mn huid nu al superlang geirriteerde plekjes heb die met niks weggaan, en het scheen dat dat zou kunnen helpen.. Voorlopig kan ik er nog niks over zeggen...

Heb idd een supplement met al 30mg in, en bleek dat er in mn multivit ook al 22.5mg zat...
      Maar ben nog aan het afwachten wat het bij me doet, ik geef het een maand ofzo
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

In m'n multivitamine zit maar 6mg zink dus ik ben wel safe wat dat betreft Maar oke hmm..welke gebruik jullie dan? En merk je nu al wel een beetje of echt nog even wachten?

Oh en J roen:

Volgens de schrijvers verdubbelt een inname van 100 milligram zink per dag de kans op prostaatkanker. Bij een lager inname van extra zink gebeurt hetzelfde, als je tenminste tien jaar lang dagelijks een zinksupplement slikt.
        Dus don't worry
        Last edited by GespierdeMug; 26-08-2011, 14:08.

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Bij mij noemt dat zincotab, geen idee van welke firma

haha ga dat allesinds geen 10jaar gebruiken, maandje zien of ik die plekjes ermee wegkrijg, zoniet weg ermee
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

ik heb er van twinlab, daar zit 50mg in per capsule + dat er nog eens 30mg in men multi zit. ik heb dus ook besloten om de extra zink om de dag in te nemen

Comment

Originally posted by J_roen View Post
              ik heb er van twinlab, daar zit 50mg in per capsule + dat er nog eens 30mg in men multi zit. ik heb dus ook besloten om de extra zink om de dag in te nemen
              Dat vind ik iets teveel van het goede, maar oke ik ga gewoon 30mg bestellen ergens Thanks!

Comment

Maar zink zit toch ook al in voeding als vlees en dergelijke zit je dan niet al (ruim) aan 100 mg, omdat wij +- 3/4000 kcal nuttigen op 1dag

Comment

zink is toch tegen striae en niet tegen puistjes?
                  Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                  Doel eind 2015: 100kg
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X