Creatine samen met aminozuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine samen met aminozuren?

Hallo,

Ik heb zojuist Creatine Monohydraat met NVE Stacker2 Amino Liquid Efedravrij besteld.
    Mijn vraag is of ik dit samen kan gebruiken of dat ik het beter na elkaar kan gebruiken? Dus eerst een Creatine kuur en daarna pas aminozuren.

Ook wil ik een keer een pre workout supplement gaan gebruiken zoals Dorian Yates NOX Pump.
    Kan ik dit ook tegelijk gebruiken met Creatine en aminozuren of kan dit ook beter appart van elkaar?

Alvast bedankt!

Creatine en amino zuren kun je prima samen gebruiken, doe ik ook nu.
    Pre workout supps heb ik zelf te weinig ervaring mee om je iets nuttigs over te kunnen vertellen. Amino zuren voor/tijdens/na de training zijn trouwens ook erg effectief, dus probeer dat anders voordat je dure dingen gaat kopen!
    Laissez Faire

Comment

tuurlijk

Comment

Dan ga ik eerst een creatine kuur met aminozuren proberen.
        Dorian Yates NOX Pump heb ik goede verhalen over gehoord en ben ook gewoon heel benieuwd naar de werking ervan. Vandaar dat ik dat ook graag een keer wil proberen.

Om nog even kort te zijn; het beste is dus eerst de creatine kuur te doen met aminozuren en zodra die kuur klaar is de pre-workout supplementen te gebruiken?

Comment

in pre-workout supplementen zitten vaak amino zuren en creatine, plus nog wat andere dingen zoals caffeine, die je meer energie geven. als je Dorian Yates NOX Pump wilt kopen, ga je gang, misschien bevalt het goed. ik zou het niet doen, en gewoon amino zuren en creatine rond de trianing nemen.
          Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
            in pre-workout supplementen zitten vaak amino zuren en creatine, plus nog wat andere dingen zoals caffeine, die je meer energie geven. als je Dorian Yates NOX Pump wilt kopen, ga je gang, misschien bevalt het goed. ik zou het niet doen, en gewoon amino zuren en creatine rond de trianing nemen.
            In DY NOX pump zit per serving 6 gram eiwit. Laten we aannemen dat dat allemaal free form amino's zijn, dan is dat nog verdomd weinig. Gewoon extra supplementeren dus!
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
              In DY NOX pump zit per serving 6 gram eiwit. Laten we aannemen dat dat allemaal free form amino's zijn, dan is dat nog verdomd weinig. Gewoon extra supplementeren dus!
              Wat je zegt! Het ondersteunt mijn claim dat pre-workout supps niet per se zoveel toevoegen. Hij kan beter gewoon 20-30 gram amino zuren los erbij nemen...
              Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                Wat je zegt! Het ondersteunt mijn claim dat pre-workout supps niet per se zoveel toevoegen. Hij kan beter gewoon 20-30 gram amino zuren los erbij nemen...
                Pre-wo supss zijn leuk voor de boost die o.a. cafeine en guarana kunnen geven. Vaak zit er ook een beetje creatine in. Voor de goede voedingsstoffen hoef je het echter niet te doen. (De meesten dan, sommige daargelaten)

Comment

Goede tips dit.
                  Ik ga dan gewoon eerst aan de slag met creatine in combinatie met aminozuren en zal later dan wel een keer DY NOX POMP proberen.

Hoeveel aminozuren je moet innemen verschilt per persoon neem ik aan?
                  En zijn er ook pre-workout supplementen die wel echt werken? Denk aan No-Xplode etc...

Comment

Originally posted by Abel View Post
                    Goede tips dit.
                    Ik ga dan gewoon eerst aan de slag met creatine in combinatie met aminozuren en zal later dan wel een keer DY NOX POMP proberen.

En zijn er ook pre-workout supplementen die wel echt werken? Denk aan No-Xplode etc...
                    De meeste NO-boosters (als ze tenminste cafeine, guarana en arginine bevatten) doen wel wat.

Hoeveel amino's hangt er vanaf. Je kan er voor kiezen om het voor, tijdens en na je training te doen. Ik zou in dat geval iedere keer 10 gram pakken. Je kunt ook voor je training 10 en na je training 20, of voor en na 15 pakken. Maakt allemaal niet zoveel uit, als je het maar binnenkrijgt.

Comment

Originally posted by Abel View Post
                      Goede tips dit.

Als je voor en na het trainen whey drinkt heb je helemaal geen aminos nodig.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

De meeste NO-boosters (als ze tenminste cafeine, guarana en arginine bevatten) doen wel wat.

Hoeveel amino's hangt er vanaf. Je kan er voor kiezen om het voor, tijdens en na je training te doen. Ik zou in dat geval iedere keer 10 gram pakken. Je kunt ook voor je training 10 en na je training 20, of voor en na 15 pakken. Maakt allemaal niet zoveel uit, als je het maar binnenkrijgt.
                        Dat ga ik dan maar eens proberen! Bedankt voor je tips!

Whey neem ik liever niet teveel van aangezien hier ook veel koolhydraten in zitten en ik m'n vet percentage wat naar beneden wil hebben. Ga dan liever hoog in de eiwitten zitten

Comment

jullie weten dat aminozuren gewoon een keten is van eiwitten?
                          natuurlijk moet je dus de eiwitten gewoon nemen!
                          enem creatine hoef je niet als kuur te gebruiken en kan je gewoon altijd nemen, ook omdat dit gewoon een lichaamseigen stof is.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            jullie weten dat aminozuren gewoon een keten is van eiwitten?
                            natuurlijk moet je dus de eiwitten gewoon nemen!
                            enem creatine hoef je niet als kuur te gebruiken en kan je gewoon altijd nemen, ook omdat dit gewoon een lichaamseigen stof is.
                            Aan wie is dit bedoeld?

Comment

Aan wie is dit bedoeld?
                              iedereen die opeens aminozuren gaat gebruiken ipv eiwitten.
                              je eet het altijd wel vandaar dat ik het meld
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X